torstai 20. maaliskuuta 2014

Hymyilyttää



Mun olo on ollu nyt jo pitkään tosi hyvä ja positiivinen, vaikka välillä tietty ahdistaakin, mutta yleisellä tasolla ainakin. Oon tehny niin paljon kaikkea ihanaa, että osa niistä jutuista on jo ehtiny painua unholaan. Eikä ihmekkään, kun tuntuu, että joka ikinen päivä on edeltäjäänsä upeampi. Kevätkin käväs täällä Järvenpäässä kääntymässä ja jäin niin koukkuun siihen auringonpaisteeseen ja lämpöön etten malttais ollenkaan oottaa tän niin sanotun takatalven häipymistä. Miettikää, enää reilu kaks kuukautta nii alkaa se kauan odotettu kesäloma!! Helvetin mahtavaa sanon minä C:

Kiitos muuten ihan hirveesti viime postaukseen tulleista kommenteista ! Jäin ihan toden teolla miettimään useita niistä ja vaikka vähän ärsyttikin vastata sihen hetkellisen raivon synnyttämän postauksen palautteeseen, niin oon silti ilonen, että kirjotin sen. Kiitos siis kun viitsitte jakaa omia mielipiteitänne ja annoitte mulle ajattelemista, se teki hyvää :)

Tulin oikeestaan vaan kertomaan teille pikaisesti mun fiiliksistä ja siitä miten onnellinen oonkaan. Tällä hetkellä istun junassa ja kirjottelen tätä postausta kännykällä. Matkustan nimittäin porukoille täks viikonlopuks. Koneen jaksoin tällä kertaa ottaa mukaan, joten saattaa olla, että postailen viikonloppunakin ihan normaaliin tahtiin. Nyt syvennyn kuitenkin raiskaamaan stepan ja huge ällän uusia biisejä ja yritän nauttia junamatkasta.

2 kommenttia

  1. Aivan ihana meikki, tuossa ensimmäisessä kuvassa, rakastan! ;____;
    Mutta ihana kuulla että sulla menee paremmin, ja kun ajattelee itse positiivisesti,
    niin kummasti on parempi olo. C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Tyyne :') Iteki tykkään tosta tän päivän meikistä ihan törkeesti ! Ja joo siltä se vähä vaikuttaa c: Hihii

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)