keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Wazzup ?


 1. Eilinen meikki. 2. Sähkörööki on paras. 
3. Kuvanmuokkailua kännykkällä. 4. Baarin vessatki on parhaita..

    
5. Kuumotus metro. 6. Baarissa yhillä
7. Tän päivän lookki 8. "Ei enää ikinä stadiin"-ilme.

Huhhuh. Mun elämä on äkkiseltään pyörähtäny ihan mullin mallin. Niistä normaaleista "tylsistä" hetkistä ei oo nimittäin viime aikoina ollu tietoakaan. Koko ajan kun on jotain menoa ja meininkiä, niin hyvässä kuin pahassakin. Onneks kuitenki enemmän siinä hyvässä! Tän kahen viikon sisällä oon nähny omien laskujeni mukaan ainaki yheksää eri kaveria ihan sovitusti, joitakin useammin ku kerran ja sen lisäks vielä sukulaisia, perhettä, psykoterapeuttia, koulukavereita ja monia, monia muita tuttavia näiden ohella.. Ei siis tuu varmaan kenellekkään yllätyksenä, että oon tän hurjan sosiaalisuuden takia ihan helvetin uupunu ja vähän jo hirvittää ajatella huomenna alkavaa hiihtolomaa, kun miljoona ihmistä haluais treffata mua sen aikana. Saa nyt nähä miten saan ajan riittämään sekä siihen sosiaalisuuteen, että omaa hyvinvointia tukevaan yksin oleskeluunkin. Haluaisin nimittäin valokuvailla tulevan loman aikana mahdollisimman paljon ja saada nyt pitkästä aikaa jonkinnäköstä videomateriaaliakin aikaseks. Jätän hiihtoloma pähkäilyt kuitenki vasta huomiselle ja kerron lyhyesti sellasista asioista joita on kavereitten kanssa hengailun lisäks lähiaikoina tapahtunu. 

Ensimmäisenä mulle tulee mieleen se, että tilasin viime viikolla sähköröökin. En oo ihan varma, että aionko lopettaa nyt usean vuoden tupakoinnin jälkeen kyseisen paheen, mutta ainakin vähennän sitä jossain määrin. Eri asia on tietty sitten se, että jäänkö ihan koukkuun tähän ihanaan tupakan "korvikkeeseen" sillä oon oikeesti ihan ku pikkulapsi karkkikaupassa tän sähkötupakan kanssa, enkä millään vaan malttais lopettaa sauhuttelua, nyt kun sitä voi harrastaa myös sisätiloissa.. :') Noh, aika näyttää mitä tapahtuu! Viime päivien tekemisiin kuuluu myöskin seuraavia asioita: Viallisten piilareitten palauttaminen/vaihtaminen uusiin. Satunnainen humaltuminen hyvässä seurassa. Uusista vaatteista, sekä kengistä iloitseminen. Kännykän kuvanmuokkausohjelmiin tutustuminen. Sushin tekeminen/syöminen kaverin luona. Ahdistuminen ja sitä seurannut itsetuhoisuus.. Leffaillat & mäkkiruoka & irtokarkit, sekä hiustenleikkuu operaatio ja instagramiin vielä enemmän koukuttuminen..

Mun elämä on siis rullannu aika kivasti ja normaalisti lukuunottamatta sitä, että oon nähny hirveesti kavereita ja muita tuttuja. Viiltelystä sanon sen verran, että sitä on sattunut pari, kolme kertaa tässä muutaman viikon sisään, mutten jostain syystä oo jaksanu kirjottaa sen koommin mun pahasta olosta täällä blogissa. Eihän sitä aina voi jaksaa, eikä tarviikaan ja pääasia on kuitenkin se, että ne olot on ainakin toistaiseksi poissa :) Kohta mun tukihenkilö pimpottaa ovikelloa, joten lopettelen nää kuulumiset sun muut tähän ja jatkan siivoamista. Kertokaahan muuten haittaako teitä tälläset postaukset, joissa on vaan kännykällä otettuja kuvia, vai onko ne ihan asiallista vaihtelua? Ite ainaki tykkään välillä tehä vähän "helpompia" postauksia, joihin voi vaan heitellä kännykuvia varsinkin nyt, kun latasin vihdoin sen kuvanmuokkausohjelman mun luuriin!

12 kommenttia

  1. wwazaaaapp matafaka hei siistii et sulla menee noinkin kivasti :) ja hyi pois mäkkiruoka yÄk, kamalaa syöpää!! : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ! :p Välillä tulee paskoja hetkiä, mut niihä meil kaikil ja mäkkisafka on parasta jos on rappiolla ;D

      Poista
  2. tää on aika jännää ku näin susta yöllä unta tai no mä nään aina outoja unija jotka muistan sitten usein hyvin. Mä näin susta unta, että oltiin jäkessä tais olla joku kesä ku menit t-paidalla. Me vaan kävellä ja jutellaan, mutta mä en ite ymmärtänyt siitä mistä me keskusteltiin. Mä nään graffitti töitä ja haluun jäädä kattoo niitä mutta sä vaan kävelet eteen päin ja alan kattoo kun sun kädet vuotaa verta, mutta ne ei oo mitään uusia haavoja mitkä aukee vaan ihan sun vanhoja arpejas mitkä kaikki alkoi vuotaa enemmän ja enemmän. Sitten mä heräsin. Tää oli aika outo uni vai mitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. O_______o No huhhuh ! :D Aika outo kieltämättä..

      Poista
  3. Oon lukenu sun blogia jo jonkun aikaa ja pakko sanoo et sun blogi on ihan mahtava ja sinä kans:) Sä oot ihan sairaan hyvä meikkaan ja rakastan sun tyylii<3 Kaikki toi mitä oot joutunu kokemaan on ihan kauheeta esim. kiusaaminen ni oot joutunu kokee kovii mut oot silti pysyny vahvana vaikka välillä on mennykin huonosti<3 Suhun ois tosi kiva tutustuu koska oot niin mahtava persoona ja tällee:) Voiks sua pyytää faces kaveriks tai jotain? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww isot kiitokset jaja tosi mukavaa, että oot tykänny mun blogista c:: Pyydä ihmeessä !

      Poista
  4. Mun mielestä nuo kännykänkin kuvat on tosi hyvälaatuisia :D

    VastaaPoista
  5. Mä vaan hajosin tuolla "ei enää ikinä stadiin"-ilmeelle! XDDD Ihanaaaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDD Haha joo oli kyl ehkä hirvein kotimatka Stadista tänne Jäkeen viime yönä et ei mitää rajaa.. xD

      Poista
  6. Wahaa! Juuri tänään kun polttelin sähköröökiäni (lakritsan ja vadelman makusta) tuli mieleen että mun on suositeltava sitä myöskin sulle. Tulin tänne sivulle kaksi minuuttia sitten ja pian luinkin ilouutisen! Noin puoli vuotta mennyt sähkötupakan kanssa ja sinä aikana mennyt vain yksi savuke. Se oli silloin kun olin joutunut ostamaan uuden ja piti ladata se 4 tuntia (niin.... vitutti odottaa ja olin muutenkin hermona). Harmi että kyllästyn makuihin helposti, tällä hetkellä odottelen postiin päärynän makuista lientä ja vaihdoin miedompaan, 6mg nikotiinia. Ei voi muutakun todeta että höh, miksen hommannut sitä vehjettä jo aiemmin. Aloitin 13-vuotiaana ja muistan helevetin hyvin, että rakastuin aikalailla samantien polttamiseen ja varsinkin vielä teininä poltin ketjussa, se kun ei tuntunut silloin juuri koskaan pahalta, jollain oudolla tavalla vaan taivaallisen hyvältä o_O Mikä maku sulla on käytössä :) ? T: Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki tykkään ihan törkeesti tupakoimisesta ja tää sähkörööki on ollu loistava "korvike" sille oikeen röökin kiskomiselle :) Mul on nyt kookos, banaani, fruit mix, mansikka ja omena käytössä aina vuorotellen, mut en oo noista muista ku fruit mixistä pahemmin innostunu :D Pitäs varmaan tilata pian lisää nesteitä!

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)