lauantai 1. helmikuuta 2014

Sosiaalisuutta

Viime päivinä mä oon ollu ihan törkeen sosiaalinen, enkä siks oo ehtiny kirjotella tänne blogiinkaan. Ei se kyllä mua hirveesti edes haittaa, koska oon viettäny niin mahtavia hetkiä kaikkien kavereitten kanssa joita oon tässä loppuviikosta nähny, ettei pieni tauko postailusta sen rinnalla oo laisinkaan paha homma. Oon piristyny kuitenki tosi paljon verrattuna alkuviikkoon ja muutenkin on ollu super jees puhua henkeviä ja vähän vähemmän henkeviä juttuja näitten ihmisten kanssa, joita oon tällä viikolla nähny. (Mukaanlukien psykoterapeutti) Mun mielestä välillä sitä pitää oikeesti ottaa vaan rennosti tai tehdä jotain ihan muita juttuja kuin normaalisti, koska muuten kangistuu kaavoihinsa ja ahdistuu. Ainakin mulla käy niin jos otan kauheita paineita jostain enkä salli itteni ollenkaan levähtää! Jatkanki itseasiassa tätä sosiaalista elämää vielä pari päivää, mutta älkää pelätkö, pian tää postailu jatkuu ihan samaan tahtiin kuin aina ennenkin :') 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)