maanantai 24. helmikuuta 2014

Something beautiful



Halusin tehä postauksen, jossa ois oikeesti joku aihe ja päädyin jälleen kirjottelemaan valokuvaamisesta. Vaikka mä valokuvaan paljon, niin yleensähän niissä mun otoksissa pääroolia näyttelee joko luonto tai sit se oma naama. Ei sillä, ettenkö tykkäis kuvata muita ihmisiä, mut harvoin saan mitään malleja (eli kavereita) kameran eteen keikistelemään ja ajatus tuiki tuntemattomien kuvaamisesta nostaa ihokarvat pystyyn. Luontokuvailu on muutenki mun mielestä paljon helpompaa ja rennompaa ku ihmisten kuvaaminen, koska luonnon keskellä kulkiessa voi mietiskellä syntyjä syviä, kuunnella hyvää musaa ja kulkea sinne tänne ajattelematta sen enempää mihin päätyy. Parasta siinä on kuitenkin se, ettei koskaan tiedä mitä kuvauskohteita eteen tulee ja se ettei tarvii olla sosiaalinen. Luontokuvailu on siis mulle harrastuksen ohella myös aikamoista terapiaa.

Mä oon laittanu aina välillä kuvia mun kavereista tänne blogiin, mutta yleensä ne on ollu just niitä tilannekuvia, eikä mitään kuvausreissun tuloksia. Yks sellanen henkilö mun elämästä kuitenki löytyy, jonka kanssa kuvaaminen on tosi luonnollista ja hauskaa ja jonka kanssa sitä tulee harrastettua suht usein. Se on mun serkku Hilja. Ollaan oltu Hiljan kanssa aina tosi läheisiä ja joskus pari vuotta sitten ruvettiin valokuvaamaan yhessä ja kuvataan vielä nykyäänkin. Ois ihan parasta jos asuttais lähempänä toisiamme, koska nykyään nähään vaan sillon ku käyn porukoilla eli aika harvoin. Siitä huolimatta mun koneella on useita kuvakansioita pelkästään mun superkauniista serkkutytöstä ja aattelinpa nyt lisäillä muutamia teiänkin nähtäväks! Jotkut näistä on esiintyny täällä blogissa aiemminki, mut tuskinpa se haittaa ketään.

Kertokaahan mitä mieltä ootte?


20 kommenttia

  1. aivan mielettömiä otoksia, sä sitten onnistut kaikessa mihin ryhdyt:)

    VastaaPoista
  2. Noi punaiset hiukset käy tuolle serkulles älyttömän hyvin! :O

    VastaaPoista
  3. Tuo junaratakuva, wow, ihan mieletön! Muutki aivan upeita, mut toi erottu joukosta kunnolla. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii :P Itekki tykkään ton junaratakuvan tunnelmasta tosi paljon !

      Poista
  4. Aivan ihania kuvia! Ja sul on tosi kaunis malli kuule :3 (miks musta ei saa tommosii kuvii, epistä!) :D mut haha, kumminki!
    Oot huippu kuvaaja! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ! C: Sun pitää joskus tulla mun kuvattavaks ;D

      Kiitooooooooooooooooooooos <3 !

      Poista
    2. varo vaan, kohta oon sun ovella koputtelemassa ;D

      Poista
  5. Tossa junaratakuvassa on kyllä sellasta tietynlaista fiilistä!

    VastaaPoista
  6. Tuntuu siltä, että saisit varmasti mustakin hyvännäkösen, jos tulisin sulle kuvattavaksi! Harmi ku ei oo tiedossa mitään valmistujaisia että saisin syyn tulla kuvatuksi.. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Haha ! Kyl se kuvailu on kivaa ilman mitään "oikeeta" syytä, kuhan pääsis vaan sen kynnyksen yli et uskaltaa kuvata tuntemattomia ::)

      Poista
  7. Nää kuvat on kuin suoraan jostain tumblrista, siis tarkoitan että nää on tosi hienoja! Varsinkin nuo mustavalkeet on älyttömän upeita, niissä on ihana tunnelma.

    VastaaPoista
  8. Todella ihania kuvia! Onko hänellä muuten molemmilla puolilla nenäkoru kun siltä näyttää? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitoksia ! Ja ei ku vaan toisella, noi kaks kuvaa on käännetty :>

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)