perjantai 28. helmikuuta 2014

Mystistä


Otin eilen aika mielenkiintosia jääkuvia, joita halusin jakaa myös teiän kanssa. En tiiä miks, mut tykkään noista kuvista ja niiden mystisistä kuvioista ihan hirveesti ja ois kiva kuulla vähän muidenki mielipiteitä. Onhan noi kuitenki vähän erilaisia kuvia, ku mitä mä yleensä täällä julkasen!

 Oon tällä hetkellä taas kotona tai siis mun porukoilla viettämässä viikonloppua ja vaikka mun piti lähteä kylälle jo aikoja sitten niin tässä mä istun kirjottelemassa tätä postausta. Hahah, on tää bloggaus vaan välillä niin koukuttava harrastus/elämäntapa, kun ei millään malttais lopettaa postausten hiomista tai uusien visioiden keksimistä :') Yritänki itseasiassa saada mahollisimman paljon kuvamateriaalia tältä viikonlopulta, että ens viikolla voisin sit julkasta niitä täällä blogin puolella. Kuvien sisällöstä mulla ei vielä oo mitään tietoa, mutta jos jaksan herätä huomenna aikasin niin voisin  ainaki houkutella serkun mun kanssa kuvailemaan. Ei mulla sen kummempaa asiaa tällä kertaa ollu, viettäkää hauska viikonloppu ja kertokaa mielipiteitä noista kuvista jos jaksatte ! :)

10 kommenttia

  1. http://www.youtube.com/watch?v=_nW5AF0m9Zw ekasta kuvasta tuli tää mieleen! Ihan tajuttoman erikoisia kuvia!

    VastaaPoista
  2. Hei ei nyt liity tähän postaukseen, mut mun on monesti pitäny kysyy tätä: Miks jouduit sillon aikanaan sinne nuorisokotiin? Johtuko se susta itestäs vai vanhemmista vai mistä? Oon pahoillani jos oot jo kertonu tästä aiemmin, mut mä en ainakaa muista koskaan lukeneeni tästä. Ois kiva , jos voisit kertoo näistä jonkun "historia" tms. postauksen muodossa joskus :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm nyt en kyl muista yhtää oonko tehny mun laitoskierteen alkamisesta postausta, mut siis ihan omaa vikaa se oli et jouduin sinne :D Voin tehä joku päivä postauksen siit aiheesta ! :>

      Poista
  3. oi vitsi, ihan sairaan siistejä kuvia! ei heti arvais esim. tosta ekasta, mitä noissa on. hienoja! :>

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)