tiistai 4. helmikuuta 2014

Kirppislöytöjä


Mun on pitäny jo pitkän aikaa lisätä kuvia kirpparilöydöistä ja koska en malttanu eilen millään mennä nukkumaan, niin räpsinpä muutamat kuvat tätä postausta varten. Ei noita löytöjä niin paljon ollu ku mitä muistelin, mut niinhän sitä sanotaan et laatu korvaa määrän!

Tykkään kirppiksillä kiertelystä tosi paljon, vaikkei niiltä aina mitään löytäskään. Kirppiksillä kun on aina niin paljon ihailtavaa ja ihmeteltävää ja sit ku löytää jotain, niin fiilis on kyllä sen mukanen. Ei siitä kuitenkaan sen enempää vaan nyt noiden viime aikasten löytöjen pariin. Ensimmäisessä kuvassa näätte mun uusimman löydön, eli eilen löytyneen unisiepparin. Hintaa tolla kapistuksella oli vaan 6e ja se oliki suurin syy miks sen ostin. Toi on vieläpä aika iso ja vaikka omistan jo kaks siepparia, niin oon sitä mieltä ettei niitä vaan voi olla liikaa. Toisessa kuvassa on kolme kirjaa, jotka oon ostanu 7e yhteishintaan. Tykkään aika tavalla lukemisesta ja oon varmaan aiemminki maininnu täällä blogissa, et mua ärsyttää kun edellämainittua tulee nykyään harrastettua niin harvoin. Ostelen kirjoja kuitenki aina sillon tällön, koska pitkillä juna -tai bussimatkoilla ne on enemmän ku hyvää ajanvietettä. Kolmannessa ja neljännessä kuvassa näkyykin sitten ne mun suuret "löydöt" joista oon puhunu ja joista oon ihan törkeen innoissani. Löysin nimittäin samalta kirppispöydältä kaks hupparia 8e/kpl, melodican veitsipaidan 3e ja super mario sienipaidan 50snt. Toí "sweet sktbs" merkkinen kysymysmerkki huppari nous heti yheks mun lempihuppareista ja sain sen vielä noin halpaan hintaan! Kaikki noi vaatteet, unisieppari sekä kirjat on tosiaan ostettu Järvenpään keskustassa sijaitsevalta Viadia kirppikseltä.

Mites te, tykkäättekö kierrellä kirppiksillä vai 
onko käytetyt vaatteet/tavarat ehdoton nounou ?

14 kommenttia

  1. miten aina löydät niin paljon kaikkia kivoja juttuja kirppareilta :( mä en löydä ikinä mitään kivaa, tai sitten en vaa etsi tarpeeksi tarkasti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Haha en kyl tiiä ! Joskus noita juttuja pitää ihan ettimällä ettiä, mut sit joskus taas ne pistää heti silmään :) Kannattaa jatkaa ettimistä, etköhä säki vielä joskus jotain kivaisaa löydä :')

      Poista
  2. Itse käyn ainakin pari kertaa viikossa kiertämässä vaikka ihan nopeasti - eikä nimenomaan haittaa vaikka ei mitään löytyisikään.

    Onneksi asun pienessä kaupungissa jossa kirppiksillä ei ole mikään hirveä ryysis, esimerkiksi Treen kirppiksiltä halusin vain nopeasti pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi kuulostaa tutulta ! Meki käydää nykyää luokkalaisen kaa pari, kolme kertaa viikossa kiertämässä noita keskustan kirppiksiä ja yleensä käydää niil ruokkisten aikana nii ei oo onneks paljoo ihmisii :) Se on kyl ärsyttävää, jos ei ei pysty kunnolla tutkimaa ja kattelemaa niitä kirpparipöytiä :<

      Poista
  3. Ihania juttuja :) haha mä olin tänää ihan onnessaan ku sain 12e yht. kolme Torey Haydenin kirjaa!! Etkö säkin tykännyt siitä kirjailista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :3 Ja jooo tykkään ! Et kai vaan käyny jäkessä ostamassa niitä :DD Kattelin nimittäin eilen siellä Viadia kirppiksellä Haydenin kirjoja ja aattelin ostaa muutaman xD

      Poista
    2. Haha en, Oulussa asun niin siellä :)

      Poista
    3. Okei :D Hyvä ettet vieny mun kirjoi >:)

      Poista
  4. Onhan tuo ihan kivaa puuhaa, mutta ei näin pitkälle miehelle löydy muuta kuin vanhojen pappojen XXL-neuleita. :D

    VastaaPoista
  5. Vitsi, tollasta unisiepparia oon himoinnu niin pitkään! ;__; Ei oo ainakaa hinnalla pilattu! Ja himputti noi kirjalöydötki, onko hyvä toi Unien Avain kirja?
    Harmittaa kun Kiuruvedellä on sellasia mummeleitten 60-luvun vaatteita joka kirppis täynnä, sieltä on turha ehtiä yhtään mitään yhyy :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä ! Ihan törkeen halpa ja en tiiä, en oo viel hirveesti ehtiny selailla, mut tosi mielenkiintoselta vaikuttaa :3 Daamn ! Sun pitää tulla joskus Jäkee käymää nii kierrellää yhes kaikki kirpparit läpi :')

      Poista
  6. Jos toi on vanha unikirja, nii niissä iso osa unien selityksistä viittaa johonki seksuaaliseen juttuun esim. tyyliin pottuvarpaan kaivaminen = olet puutteessa :')
    Haha, nii pitäs kyl päästä ihan kunnon kirppareille, varmaan kusisin hunajaa!

    VastaaPoista
  7. pistä kuvia lisää pitkistä kynsistä me pidetään niistä ja meikeistä.jonkun toisen ottamia kuvia sun ihanista käsistä ja kasvoista.

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)