keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Kevät on täällä !


Vitsi oli siisti tänään huomata, että ulkona on vielä neljältä sen verran valosaa et voi lähteä kuvailemaan ja niin mä myös tein. Mulla oli päällä pitkästä aikaa toi kirppikseltä ostettu farkkuhuppari, jota käytän ihan liian harvoin, sekä enjoin lippis ja värimaailmaltaan yhteensopiva spitfiren huppari. Jotenki tuntuu et nyt se kevät alkaa ja et voimatki alkaa sitä mukaa kasvamaan. Yleensä kevät on mulle henkisesti hankalaa aikaa, mut mul on sellane fiilis, että tää kevät on ihan erilainen ku ne aiemmat! Toivottavasti oon oikeessa. Jos muuten ihmettelette mitä mun pinkeille hiuksille on käyny, niin paljastan nyt sen verran, että värittelin niitä hiusliidulla tän viikon spesiaalia varten, eikä toi sininen väri oikein tahtonu lähteä pesemällä pois. Ei siinä mitään, koska vaihtelu virkistää ja pian mä kuitenkin blondaan ton reuhkan, jotta saisin juurikasvun piiloon. Oon muuten ihan täpinöissäni tulevasta Sunday's special postauksesta ja lupaan, että se on odottamisen arvonen... ;)

 Eilen taisin mainitakin, että oon nyt ollu jo jonkin aikaa polttamatta ja tänään otinkin noita savukuvia sen mun sähköröökin kanssa. Pakko myöntää, että toi höyry näyttää ihan yhtä siistiltä, ellei jopa siistimmältä ku se savu mikä röökistä tulee, joten tästä lähtien mulla ei pitäis olla mitään tarvetta tupakoimiselle edes kuvausmielessä. Oon miettiny viime päivinä paljon, et alanko sanoo ihmisille lopettaneeni tupakoinnin kokonaan, mutta toistaseks on parempi sanoa olevansa vaan tauolla. Ihan sen takia, ettei tuu mitään pettymyksiä sun muita, jos yhtäkkiä haluunki jatkaa sitä tupakointia. Eihän se muille tavallaan kuulu millon mä poltan ja mitä mä poltan, mutta kyllä mä aika ylpeenä tänään vastasin opettajan kysymykseen "Haluutteko pitää tupakkatauon?" Etten oo polttanu viikkoon :') Mulla kun ei tupakasta näin pitkää taukoa oo ollu reiluun kahteen vuoteen, (jos nyt oikein muistan) joten voin siis aika hyvillä mielin olla itestäni ylpee vai mitä?


PS. Mitä muuten tykkäätte tän päiväsistä kuvista :) ?

16 kommenttia

  1. toi eka on just upee *q* tätä menoo tulee taas into piirtää sua

    VastaaPoista
  2. Ouuuuh nuo sun hiukset on ihanat <33

    VastaaPoista
  3. Nää kuvat on jällee kerran nii upeita! Ja toi sun asu on ihana <3
    Aa kuolaan aina noita timanttiplugeja! Noi on ekana seuraavalla koruostoslistalla, menee vaan vähän aikaa ennenku saan venytettyy tarpeeks isoks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitti !! :> Ja kattelinki yks päivä sun blogis niit venytys ostoksii :p Hetki menee joo jos aattelit kakskakkosiks venyttää :D

      Poista
  4. Ihanaa tekstiä taas sulta! <3
    Kuvatkin on tosi kauniita, ja mukava kuulla että oot päässy hieman eroon tupakanpoltasta,
    sähkis onkin paljon parempi että halvempi vaihtoehto, ja pääse sisälläkin polttelee >D

    Nyyh, pahoittelut kun en ole vähään aikaan kommentoinut, koska koulu kiireet D:
    Voimia vielä hirveästi kevättä kohti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :> Ja niimpä, sisäl on nii rento polttaa :3 Ihan turhaan pahottelet, ei haittaa yhtäään !

      Samoin sulle <3 :')

      Poista
  5. Aivan ihana asu! Sopii sulle täydellisesti! <3

    VastaaPoista
  6. Näytät vaan niin hyvältä kaikkissa kuvissa, susta ei varmaan huonoja kuvia saakkaan!
    VIIVA JII

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrrrrr kiitos JII !! :D <3 Kyl niit huonoiki kuvii löytyy... xD Usko pois !

      Poista
  7. Oi ihania kuvia Pietu ♥ Hurjaa, että oot ollu viikon polttamatta! Munkin pitäis lopettaa (lääkärit ja työnantaja painostaa), mutta toisaalta en edes halua. Kuitenkin tupakointi on sosiaalinen tapa, johon jää koukkuun pahemmin kuin nikotiiniin :/ Tai ainakin mun kohdalla. Mulla on kyllä sähkörööki, paska sellainen, ja siitä tulee kauheita hengenahdistuksia. Mietin, mistä oot omasi hankkinut (oot tainnut mainita siitä täällä aiemmin?) ja paljonkohan se kustansi? Sähkörööki on kyllä varmaan paras tapa lopettaa imuttaminen :>

    VastaaPoista
  8. Voi kiitos Jonsu ! :3 Oot kyl ihan oikeessa, mullaki se sosiaalinen tapa on paljon koukuttavampaa ku ite nikotiini. Harmi et sul on tullu hengenahistuksii siitä :s Ite ostin sähköröökin täältä --> http://www.paulsaar.com/ ja on kyl ollu tosi hyvä hankinta. Se makso 29 euroo + pari nestettä päälle :) Suosittelen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh, tosi halpa! Ite ostin Kiinasta vuosi pari takaperin semmosen aloituspakkauksen + yhden ylimääräisen sähköröökin tolle miehekkeelle, ja se kustansi mulle yli 100€ eikä siitä ollut mihinkään.. Vähän turha ostos siis. Tuolta voisin kyl pistää jossain välissä ostoslistalle uuden sähköröökin, jos inspais tuo syöpäkääryleen polton lopettaminen ;>

      Poista
    2. No huhhuh !! D:: Vähän turha joo... :S Voi sua, kannattaa kyl oikeesti ostaa tuolt paul saaren sivuilta tollane nii ehkä sit inspaa enemmä eikä mee rahaakaa nii paljo hukkaa vaikkei inspais :'))

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)