maanantai 3. helmikuuta 2014

#instagood

Pahoittelen nyt tosiaan tätä viime päivien hiljaiseloa. Mun aikataulu on ollu jo jonki aikaa vielä normaaliaki kiireisempi, mutta onneks ihan positiivisessa mielessä. Oon nimittäin kuluttanu tosi paljon aikaa niitten mun kavereiden kanssa ja oon tosi ilonen, että oon hetkeks malttanu pitää taukoa postailusta, kuvailusta ja kaikesta muustaki turhasta stressaamisesta. Blogin kirjottaminen kun on kaikista superhyvistä puolistakin huolimatta tosi aikaavievä "harrastus" tai oikeestaan elämäntapa. Ainakin mun kohalla. Saatan joskus oikeesti kokonaan unohtaa vastata viesteihin tai soittoihin ihan vaan sen takia, että mulla on hyvä kirjotus-flow meneillään, tai koska oon ulkona kuvailemassa ilman kännykkää tai jotain muuta vastaavaa.. Edellisen takia oonki aika tyytyväinen tähän vajaan viikon kestäneeseen sosiaalisuus pätkään ja syystäkin, koska musta on jo pitkään tuntunu siltä, että laiminlyön mun kavereita. Laiminlyönti on tosin aika voimakas sana, mutta ymmärsitte varmaan pointin ! Pitäis ihan oikeesti ruveta soittelemaan ja tekstailemaan niille läheisille vähän useemmin ja pyytää tai lähteä vaikka kahville jos ei muuta. Suurin osa mun ystävistä ja kavereista kun asuu kuitenkin pääkaupunkiseudulla, joten jos vaan rahaa löytyy, niin ei oo iso homma lähteä kahvittelemaan. Ainahan ei toki voi jaksaa, eikä aikataulut saata edes natsaa (lol toi rimmas), mutta kyllä mä nyt alan enemmän panostamaan mun kaverisuhteisiin. Se on varma.

Tänää meillä vaihtu lukkari koulussa ja mua vähän vituttaa, ku tästä lähtien meillä loppuu maanantaisinkin vasta neljältä. Ennen ollaan nimittäin päästy jo 11 maissa ja koska siihen aikaan on vielä ihanan valosaa, niin oon pyhittäny maanantai-iltapäivät kokonaan valokuvaamiselle. En siis tiiä miten nyt jatkossa ehdin kuvailemaan, kun neljältä alkaa jo hämärtämään ja siinä vaiheessa ku oon kotona, nii on enää turha kaivaa kameraa esiin. Toivottavasti se kevät tulis pian, niin ei tarvis vaivata päätään tälläsillä pikkujutuilla. Vois vaan chillailla ja lähtee kuvailee just sillon ku tuntuu siltä, eikä sillon ku on pakko. Eli sillon ku on sen hetken verran valosaa. Oon kyl vähä miettiny, et voisin värvätä mun luokkakaverin kuvailemaan mua koulupäivän/päivien aikana. Sillä tavalla saisin edes jotain "hyvälaatusta" materiaalia tänne blogiin. :) Pitääpä kattoa jos ottaisin tässä joku päivä kameran kouluun. Sitä ennen saatte kuitenkin tyytyä viime aikasiin instagram kuviin.




Tossa on muutamia viime aikasia meikkejä, joista pari oottekin nähny sekä meikitön meitsi eilen :)


Siinä oli vielä kahvittelukuva, Inton kanssa hengailukuva,
Crazy factorystä saapuneet lävärit-kuva ja Alisan kanssa hengailukuva.

Jos ehin niin lisään huomenna kuvia viime aikasista kirppari ostoksista joita on kertyny aaaaika paljon.. :')

4 kommenttia

  1. aah uusii venytyksiii <3 koht mäki alan himoitsee niitä mun korviin :DD ja PS: voit taas joku päivä tarjoo mulle ärrän teet :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Hahah, uudet venytykset on parhautta <3 Vaikka ton kuvan kahet venytykset meniki yhelle kaverille :') Mut joo voin ! Pitää sopii joku päivä :D

      Poista
    2. well ooon viikonloppuna jäkes taas :DD

      Poista
    3. Ja mä lähen porukoille... :D Fuuuuuck !

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)