perjantai 17. tammikuuta 2014

! Video - oediV !


Jep, eli kiitos vielä teille noista viime postauksen kommenteista ja ylipäätään siitä, että jaksatte olla niin aktiivisia ja ymmärtäväisiä mun oikkuilujen ja mielialojen vaihteiluiden kanssa :') Päätin tehä teille kiitokseks videon, koska oon ymmärtäny et ainaki jotkut teistä semmosista tykkää ja mulla oli tänää nii hyvä olo et jaksoin tollasen parin minuutin pätkän kuvata. Se viiltelyyn liittyvä projekti, josta mainitsin jää nyt joksikin aikaa pimentoon teiltä, mutta tuun kyllä kertomaan siitä kunnolla sit ku se on valmis! Pakkoa sanoa, että oon tosi innoissani siitä ja sen ansiosta oon nyt tänäänki ollu ihan täpinöissä. :) Tän viikonlopun oon tosiaankin ihan omissa oloissani täällä mun kämpillä, kun aattelin, et ois ihan mukavaa viettää nyt tähän väliin vähän aikaa yksikseni. On nimittäin ollu taas niin paljon kaikkea hässäkkää ja tekemistä, että pieni tauko kaikesta on paikallaan. Niin ku videossa vähän selitinkin, niin tän viikonlopun ajan mä teen kaikkea mukavaa ja stressivapaata kuten kattelen leffoja, otan kuvia, teen meikkejä, leikkaan ne hiukset, nukun kunnolla ja kaikkea muuta mukavaa. Tulevissa postauksissa näättekin siis näihin aktiviteetteihin (okei ei ehkä nukkumiseen..) liittyviä kuvia ja niistä kertovia tekstinpätkiä. Sen verran voin paljastaa, että huomenna näätte ainakin jonkin verran talvisia luontokuvia ja uuden peruukin, jonka tilasin ebaysta ! 

Palaillaan siis huomenissa ♥

51 kommenttia

  1. Apua, ootpas sulonen, hihii. :'3 Tee toki jatkossaki videoita jos vaan haluat ja jaksat!

    Ja niiin ihanaa että sulla on parempi olo! Muista rentoutua nyt ihan kunnolla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. C: Kiitoksia ja joo enköhä mä tee!

      Joo niin mustakin ja muistan varmasti :'))

      Poista
  2. EI VITSI OOT NIIN IHANA <33 sun on khyll pakko alottaa joku vlogaaminen tai sit rupeet tekee vaa enemmä videoit tänne! awww:33333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'DDD Awwww kiitti ! :'D Emmä ehk iha vlogaamaa kuitenkaa ala, mut nyt ku päivätki alkaa pimenee ja on enemmän aikaa kuvailla, nii eiköhä noit videoitki tuu vähä enemmän tehtyy ^^ <3

      Poista
  3. Wääääääääää ku oot sulone:3333 Kuten jo tuolla ylempänä joku mainihtiki, nii voisit tehä useemmin videot tänne tai alottaa vloggauksen :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooooos <3 :')) Ja joo enköhä mä useemmin ala näit tekeeeeeee (8

      Poista
  4. Nyt vihdoin ja viimein mulla on munaa laittaa sulle kommentti!
    Oon jo pitkäänkin seurannu sun blogia, johon oon rakastunu ihan täydellisesti!
    Ihana kuin teit nyt toisenkin videon ja vähän pidemmän C:

    Mutta mua harmittaa tosi paljon että sie viiltelet, ja purat sillä pahaa oloa ja ahdistusta,
    ja tiedätkin että se ei ole paras tapa purkaa sitä, mutta tiedän sen tunteen kun tuntuu että se on viimenen keino... toivottavasti saisit siitä terapiasta apua! Kyllä se pikku hiljaa auttaa.
    Mutta ite voin sanoa kokemuksesta, että ite teet lopulliset päättökset, sä ite määräät mitä sä haluut tulevaisuudelta. Uskon kun luotat vaan ittees niin elämä alkaa pikku hiljaa hymyillä,
    ja toki niitä paskoja päivä on, mutta niistä pitää nousta.

    ~Elä tätä päivää, älä mieti tulevaa, ja menneisyys on historiaa jota et voi muuttaa~

    Vielä pakko sanoa, että osaat aivan ihanasti meikata, rakastan ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww c: Kiva kuulla että tykkäät ja niiih, toivottavasti se terapia (ja projekti) auttais :) Niin ku sanoit nii pikku hiljaa ja yritän noudattaa tota "Elä tätä päivää, älä mieti tulevaa, ja menneisyys on historiaa jota et voi muuttaa" :))

      Kiiitoooooooooos <3 :>

      Poista
  5. ei helvetti ku en pääse näkee viikonloppuna sun postauksii D: mutt ehk mä varastan jonkun kännyn millä tuun stalkkaan sun blogiis. tui tui oot aik siili noill läväreil :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Niih, mut jos et saa mistää kännyykää varastettuu nii ainaki on ens viikol lukemist ^^ Ja kiitooooos :3 Siilit on parhaita !

      Poista
  6. Oot niin söötti :) Ja ihana kuulla, et menee paremmin.

    VastaaPoista
  7. Sun ääni on ihan erilainen ku muistin, mut onhan siit jo joku 4 - 5 vuotta, ku ollaa viimeksi puhuttu. Aika menee nopee !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :O Niihä se menee, kuka oooooot ?

      Poista
  8. oij :3 oot niin inspaava henkilö

    VastaaPoista
  9. ihanaa :3 lisää videoita!

    VastaaPoista
  10. mÄääÄ voisin ryöstää sut mun kotiin ! oisit mun special paperinrei'ittäjä noilla piikeilläs kun mulla ei oo sitä ihmeen konetta ja tarvin semmosen koulutöihin, miltä kuulostaa ? :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww :'DD Joo no mikäs siinä ! Iha hyvä tulevaisuus mul vois olla ihmisrei'ittäjänä :DD

      Poista
    2. Oi ihanaa! Et uskalla nukkua kun vien sut jo tänä yönä.......... : DDD

      jos uskallan mainostaa niin oox eksyny vieläikinä mun jämäblogiin, http://prashtozka.blogspot.fi/

      Poista
    3. Haha :D En oo kyl eksyny ! Pitää käydä kurkkaa :>

      Poista
  11. Pietu oot nii ihana ♥ ;3 Mut hyvä et on ny parempi olo :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitooooooooooooooos ♥ ! :)) Ja niimpää !

      Poista
  12. En jaksa alkaa sepustamaan pitkää kommenttia vaikka mieli tekisi mutta sanon vaan että oot ihana, upea kaikin puolin, kaunis (mietin hetken sanonko sittenkin komea mutta mun mielestä kaunis kuvaa sua paremmin), paras bloggaaja etenkin siitä syystä että kirjoitat juurikin elämästäsi niinkuin se on, etkä hienostele asioita ja tee siitä "täydellisempää kuin se on" niinkuin hyvin monet bloggaajat tekee.. :/ okei venyhän tää kommentti vähän pidemmäksi sittenkin hihi mutta joo, oot ihana muista se.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww joo muistan ja kiitos hirveesti ! :3

      Poista
  13. Vooi oot oikeesti nii ihana persoona! <3 Harmittaa kun ihmiset joutuu tollasiin tilanteisiin :/ On mullakin ollu ongelmia, joita on vielä, mutta ne ei oo läheskään samaa tasoa. Mutta hyvä et on parempi fiilis ja pärjäile <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. C: Kiitoooos <3 Ja niih, eihä sille mitää voi.. mut ei kannata vertailla ongelmii, se ei joha mihinkää :)

      Poista
  14. jess video, tätä mä oon oottanu!:) oot ihana♥

    VastaaPoista
  15. ihana pietu! ja varsinki toi lopetus ku hymyilit tollee ;__; rakastuin<3

    VastaaPoista
  16. wääää :33 pietuuu :) kuolin

    VastaaPoista
  17. ♥__♥ tää oli kyllä täydellinen!

    VastaaPoista
  18. äää eikä oot niin ihana ja sulonen :D ♥

    VastaaPoista
  19. Aiijee oot niin söpö! ♥ Ois tehnyt mieli rynnätä tän ruudun läpi halaamaan sua :'<

    VastaaPoista
  20. aah, sun ääni on niin ylisuloinen^^ mitä täs oon vuoden verran seurannu sun blogia ja jotenkin en oo kuvitellut sun ääntä millään lailla, ni kuulostit niin söpömmältä mitä oisin ikinä kuvitellut ;__; anteeksi, taidan nyt vaan hajota tääl ja värjää omaa lettii liilaks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Awww kiitooooos ! Mulki tää hiusten kaa tappelu jatkuu ku pitää viel leikellä lisää ja värjätä ja asd.. Rankkaa :'p

      Poista
  21. Sulla on mun mielestä aivan jäätävän miellyttävä ääni. En tiiä johtuuko se sit tosta etelän murteesta mut huh, niin komee ääni. Huh.

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)