maanantai 13. tammikuuta 2014

Tigershirt


 Tänään oli ihan loistopäivä valokuvaamisen suhteen, mutta muuten tässä päivässä ei oikeestaan ollu mitään kehumista. Koulu alko taas ja kestää suunnilleen tän vuorokauden verran päästä niihin arjen rutiineihin kiinni ja vaikka olosuhteet sille hyvällä ololle onkin ihan oikeat, niin joku tässä kuitenkin mättää. Harmittaa, kun on näin alakuloinen fiilis, sillä tänään kaikki on mennyt kuitenkin niin hyvin. Näin auringon varmaan ensimmäistä kertaa moneen viikkoon, (Ainakin siltä se tuntu) ja noi vähän normaalista poikkeavilla kuvausasetuksilla otetut valokuvat onnistu tosi kivasti. Ite ainakin tykkään niistä. Koulupäiväkin meni aika mukavissa tunnelmissa, joten en nyt tiiä, että mistä tää surullinen olo oikein johtuu. Ehkä pitäis vaan pistää tää maanantain piikkiin ja yrittää lähteä kohta puoliin nukkumaan. Eipähän ainakaan ehtis kehittyä mitään ahdistuspuuskia sun muita mun jo valmiiks haikeessa mielessä ja näin ollen pääsisin huomenna ehjin nahoin ja hyvin levänneenä sinne kouluun.. Kertokaahan muuten mitä tykkäätte noista kuvista, joissa mulla on päälläni viime viikolla ebaysta saapunut tiikeripaita (19,64e). Ja jostain syystä tosi pinkeiltä näyttävät hiukset. Mun mielestä tollaset sinertävät kuvat on nimittäin aika upeita ja välillä saatan muokata mun ottamia kuvia ihan tarkotuksellisesti vähän sitä oikeeta kuvaa sinertävämmiksi. Tällä kertaa toi sinisyys on kuitenkin suurimmaksi osaksi ihan sen kameran omista asetuksista johtuvaa ja toi värimaailma sopii ainakin ulkona vallitsevaan hyytävän kylmään ilmaan ja lumiseen maisemaan, jos ei muuta ! Vai mitä sanotte?

Hot or not?

20 kommenttia

  1. oijoi, tulipas ihania kuvia ♥ otatko itselaukaisimella vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitoksia C: Ja joo itselaukasimen ja jalustan avulla yleensä kuvailen :')

      Poista
  2. Ei vitsi noin sun silmät, ihan täydellisen jäänsiniset<3 mitenkäs muuten kun otat kuvia ulkona niin eikö sua häiritse esim.naapurit tai ohikulkijat yleensä? :D musta tuntuisi tosi epämukavalta jos joku näkisi mut kun kuvailen ja posettelen siinä itsekseni heh :) mutta upeita kuvia ja ihana paita ja ihana sinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep <3 Oon ylpee mun silmistä :') Ja haha itseasias joo kyl ne vähän häiritsee ! Oon nyt ollu viime aikoina aika laiska ja kuvannu vaa tossa mun takapihalla noita kuvia, mut tänää kävin sit vähän pidemmällä ja kyllähän niitä ihmisiä sit ohi meni, mut vähän muina miehinä räpläsin siinä sit sitä mun kameraa ja ootin et ne meni ohi ennen ku aloin taas kuvaamaa :D Kaikist kiusallisint on kyl se ku poseeraa ja sit kameran itselaukasin on jo päällä ja sit siit kaahaa joku pyöräl ohi ja tuijottaa iha ihmeissää xD Mut no eipä sillä niin väliä, kai sitä saa itteään kuvailla julkisilla paikoilla, jos haluu hihih :')

      Isot kiitokset c: ! <3

      Poista
  3. aawws!! ihania kuvia muru :"3 en kestä, oot niin söppänä. miten kukaan voi olla noin upea ilmestys?! ♡ loihdi sit joskus mustakin yhtä hyviä kuvia, eikö? ;) tunnut nimittäin ton kuvailun ihmeellisen maailman osaavan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥________♥ aw ihana olet rakas!! Jooo loihdin sit ku tuut mun luo tai mä sun ! :'))

      Poista
  4. Ihania kuvia <3 Miks mä en saa ikinä kunnon kuvia itestäni? :D Mut hei oliko kylmä noissa vaatteis ? x) tuoll ulkona oli aika kylmä päivällä... ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos ! c: Ja enpäs tiiä :( Joo oli siel kyl, en pystyny olee ku joku 20 minaa ulkon, sit piti lähtee sisälle lämmittelee :'D

      Poista
  5. huui ootpas täydellinen c: ♥

    VastaaPoista
  6. upeita kuvia, mutta tosi sellasia hohtavia, ettei kauheen kauan pysty kahtoon. Alkaa särkeen päätä :D toivottavasti piristyy viikon mittaa mieli :)

    VastaaPoista
  7. Hii tossa ekassa kuvassa noi sun silmät oikein jähmettää tai silleen, jos tajuat mitä tarkotan :D niitä haluu vaan tuijottaa :3 Tykkään kyl tosi paljon (paidasta kanssa),hot! ^-^

    VastaaPoista
  8. Morjens :) Tuo paita on tosi upeen näkönen, eläinkuosit kun on myös mun mieleen. Noista kommenteista joita jo sait niin tulipa mieleen, että silmät on todella mielenkiintoisia kapistuksia. Jäänsiniset silmät on aina upeet, ihailen etenkin vihreitä silmiä jotka on mielestäni aika harvinaisia, ja pähkinänruskeet silmät on merkillinen näky. Tietystikin hyvässä mielessä! Mä olen antanu mun silmien värille oman nimen: kukertavat. Ne on harmaan ja sinisen sekoitus, ja pupillin ympärillä on epämääräinen läiskäle, joka on vihertävä, likaisen vaalean vihertävä. Mun suosikkiväri on violetti, ja sen värisen silmän olen nähnyt vaan kerran. Ylä-aste kaverilla oli kumpikin silmä erivärinen, ja violetti oli vasemmanpuoleinen. Beautiful! ^^ T: Heidi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo silmät on kyl kaunein osa ihmisessä mun mielestä ! Ja vau... En oo ikinä kuullu et jollai vois olla violetit silmät ! Siistii.... :') Kiitos Heidi <3 !!

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)