tiistai 7. tammikuuta 2014

Tän vuoden eeppiset pläänit !

En tiiä ootteko te jo ihan kyllästyneitä kaikkeen tähän höpöttelyyn uudesta vuodesta ja tulevaisuudesta, mutta aattelin silti kirjottaa vähän asioista, joita täällä blogin puolella tulee tänä vuonna näkymään. Voinpahan sit ainakin vuoden päästä katella tätä postausta ja miettii, että mitkä jutut on toteutunu ja mitä oon yleensäkkin saanu aikaseks! Ensinnäkin mä veikkaan, että tänä vuonna musta tulee oikea peruukkien suurkuluttaja. Oon nimittäin niin tykästyny tohon mun mustaan peikkoperuukkiin, että tilasin toissa yönä pari uutta, vähän eri näköstä peruukkia. Nekin on tosin lyhyitä, koska mulle ei vaan sovi ainakaan omasta mielestä pitkät hiukset, johtuen pyöreistä kasvonpiirteistä. Jollain tavalla peruukkien käyttäminen tuntuu musta "huijakselta", kun oon niin tottunu aina värjäämään tän oman tukan sellaseks ku oon halunnu, mutta eihän siinä mitään väärää oo, jos käyttää peruukkia. Päinvastoin! Musta on tosi hienoa, että on niinkin helppo tapa muokata omaa ulkonäköään ja onhan se monelle sellaselle ihmiselle, joka jostain syystä menettää hiuksensa, loistokeino pitää omaa itsetuntoaan/imagoaan ylhäällä. Jos siihen tarvitaan sitä tekotukkaa, niin sit tarvitaan ja sehän on ihan fine. Älkää kuitenkaan pelätkö, ettette näkis mun omia hiuksia tai etten tekis niille mitään. Mulla on nimittäin eeppisiä suunnitelmia liittyen siihen edellisessä postauksessa näkemäänne pinkkiin väriin sekä irokeesiin ja näillä näkymin nää suunnitelmat käy ihan tässä lähiaikoina toteen ;)


Toinen juttu, joka myöskin liittyy ulkonäköön on se meikkaaminen. Uskon ja toivon, että kehityn siinä vielä entistä enemmän tänä vuonna ja kaikilla näillä uusilla meikeillä sekä sisäisellä palolla se tulee varmasti onnistumaan. Luvassa on siis tänä(kin) vuonna paljon harjoittelua ja sitä kautta niitä tuloksia. Sunday's specialit jatkuu ja toivottavasti ajan kanssa ne miellyttää sekä mua, että teitä lukijoitakin kerta kerralta yhä enemmän ja enemmän! Niin ja onhan tässä sellaset reilu yhdeksän kuukautta aikaa miettiä seuraavaa halloween lookkia joten siitä tulee varmasti aika mahtava vaikka itse sanonkin. Meikki-imitaatioita, tutoriaaleja, väreillä leikkimistä ja paljon, paljon muutakin tulee siis esiintymään tänä vuonna täällä mun blogissa. Aika näyttää millaisin tuloksin !


Kolmas asia on tietty se valokuvaaminen, joka näyttelee aika suurta roolia näissä mun postauksissa ja oikeastaan koko elämässäkin, sillä mitä iloa kaikista kivoista meikeistä, peruukeista ja koko elämästä yleensäkkin ois, jos siitä ei jäis mitään pysyvää jälkeä. Ei yhtikäs mitään mun mielestä. Kuvat, videot ja kaikenlaiset visuaaliset jutut on kuitenkin nykymaailmassa niin itsestäänselvyyksiä, että niitä pitäis oikeesti pysähtyä välillä miettimään. Ihmisten pitäis enemmän ajatella miten paljon työtä esimerkiks yks valokuva, tv-mainos tai vaikka öljymaalaus on vaatinu. Kuinka paljon on tarvittu taustatietoja, tarvikkeita, työvoimaa ynnä muuta niiden asioiden tekemiseen, koska sillä tavalla tää elämä on paljon mielenkiintosempaa ja ainakin avarampaa, jos ei muuta. Mun mielestä on ainakin super hienoa kun saan jotain kaunista aikaseks vaikka nyt sit meikkaamalla ja vielä hienompaa on, kun valokuvauksen sekä internetin avulla voin jakaa sen muillekkin ihmisille. Levittämään hyvää oloa, inspiraatiota ja kaikkea mitä mun kuvat ja miksei tietty tekstitkin saa teissä lukijoissa aikaan. Sama juttu on kaikissa piirustuksissa, musiikissa, leffoissa.. Ne herättää tunteita ja ideoita. Inspiraatiota ja ajatuksia ja se on musta ihan helvetin mahtavaa. Vaikka mä oonkin masentunut, niin se ei tarkota ettenkö mä nauttis elämästä sen vähempää kuin kukaan muukaan, koska mä ainakin nautin niistä pienistä hyvistä jutuista yks kerrallaan ja suren sitten vastaavasti huonoja juttuja samalla tavalla. Yks kerrallaan. Uskoen, että lopussa hyvä voittaa pahan ja että vielä jonain päivänä ne mun pienet hyvät jutut muuttuu suuriksi hyviksi jutuiksi ja ne pahat pelkästään mitättömän, ellei suorastaan olemattoman kokoisiksi.


Pointtina oli siis, että panostan valokuvaamiseen tänäkin vuonna mahdollisimman paljon. Nimimerkillä kesää odotellessa :') Sekä yritän nauttia kaikesta mitä mun ympärillä tapahtuu mahdollisimman paljon. Eli vielä enemmän kuin viime- tai sitä edeltävinä vuosina. Varsinkin kun tiedän, että niitä huonoja juttuja tulee tapahtumaan ja, että se paha olo on aika varmasti vielä tänäkin vuonna läsnä, niin sitä suuremmalla syyllä mun pitäis nauttia niistä hyvistä jutuista tuplasti enemmän, kuin mitä mä suren niitä huonoja !

Noi kolme aihealuetta (Hiukset, meikit ja valokuvaus) on nyt ehkä ne eniten täällä blogissa näkyvät jutut vaatteiden ohella, mutta kyllä mä tuun kaikenlaisia mielipide, toive, video ja kaveripostauksiakin tekemään näin esimerkiksi. Luvassa on siis aika upee vuos bloggauksen kannalta, joten pysykäähän messissä ! :')

~ ♥ ~

13 kommenttia

  1. mäkin haluan tommosen meikkipaletin noi on niin ihanan värikkäitä en varmaan ikinä käyttäisi mitään noista väreistä todellisuudessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyl tosi jees ! Sain ton keskimmäisen kuvakollaasin oikeessa alanurkassa olevan paletin itseasias tänää ja en millää malttas oottaa aamuu asti et pääsis testailemaa sitä :'D

      Poista
    2. Mistä oot muuten ton isomman paletin hommannu? :)

      Poista
    3. Se on kans ebayst :> Noi molemmat on

      Poista
    4. Himputin ebay! En oo vieläkää uskaltanu mennä kuikkii mitä kaikkee kivaa siel on, muuten voi käydä tilille hupsusti..

      Poista
    5. :D Joo mullaki hurahti tossa muutama yö sitten ihan kiitettävästi rahaa sinne... Petollinen, mutta silti ihan paras mesta ! :')

      Poista
    6. Kyllä se melkeen pitäs tutustuu.. :D

      Poista
  2. Hei, olis supersiistiä lukea sun valokuvausvinkkejä jossain postauksessa!

    VastaaPoista
  3. Muutoksia innolla odotellessa :3

    ILMOTUSASIAA ↓
    http://palavamaa.blogspot.com/
    Keskiviikon 8. tammikuuta julkaistusta postauksestani löytyy linkki blogiisi - mikäli haluat teitää enemmän käy tsekkaamassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepajee ja uuuu, olipas kiva ylläri! :> Kiitos <3

      Poista
  4. Miksi sä meikkaat? Haluisitko sä olla mielummin nainen? Voisitko tehdä vähänniinkun miten susta tuli sä? Julkaset paljon tosi henkilökohtasia juttuja täällä, joten oon miettiny miksen mitään tästä aiheesta.

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)