sunnuntai 26. tammikuuta 2014

☆ Sunday's special ☆ (Manson imitation)

Mun viikonloppu on kulunu aika mukavissa merkeissä. Oon väsänny sitä viiltelystä kertovaa videopätkää jonkin verran ja veikkaan, että julkasen sen viimeistään tiistaina. Hassua miten sitä vaan oppii päivä päivältä enemmän asioita ja nyt viime päivinä mä oon ainaki oppinu hirveesti juttuja liittyen noiden videoiden tekemiseen. Oon muun muassa tajunnu et blogin kirjottaminen on paaaaljon helpompaa, ku mitä videon teko, sillä täällä blogissa mä voin kuitenki hioa mun tekstejä siihen pisteeseen asti, että ne on mun mielestä julkasukelposia. Voin esimerkiks korjata kirjotusvirheitä, lisätä oleellisia sanoja tai lauseita ja jos siltä tuntuu niin voin kirjoittaa vaikka sen koko tekstin uusiksi. Videoissa se kaikki on paljon hankalampaa, koska kaikki sun sanat ja lausemuodot tallentuu muistikortille just sillä tavalla ku sä oot ne sanonu. Totta kai videoitakin voi editoida, mut se menee kauheeks säätämiseks, jos haluu saada niistä sellasia suht järkevältä kuulostavia. Joitakin lauseita on nimittäin tosi vaikee muokata, esimerkiks jos niistä haluu ottaa vaan yhen sanan pois, tai vastaavasti lisätä pari sanaa sinne keskelle. Viime videoon sain aika rakentavaa palautetta, mikä oli mun mielestä tosi mahtava juttu parantamisen kannalta. Eihän kukaan opi virheistään, ellei niistä joku osaa huomauttaa :) Ajattelin, että julkasen siihen mun viiltelyvideoon liittyen ihan kokonaisen postauksen täällä blogin puolella. Ihan vaan sen takia, että voin vähän selventää mun sekavaa puhetta ja muutenkin kertoa kattavammin asioista, joita ei ehkä siinä videolla tuu ilmi ! Se kun on kuitenkin alle kymmenen minuuttia kestävä pätkä, enkä saanut siihen millään mahdutetta kaikkea mitä mä ajattelen viiltelystä. Palaan tohon videojuttuun kuitenkin sit ku se on ajankohtasta ja esittelen nyt teille tän päiväsen manson imitaation.

------------------------------☆-------------------------------


Sain tosiaankin mun tän päiväsen inspiraation jälleen kerran Marilyn Mansonista ja tarkemmin sanottuna tosta yläpuolella olevasta kuvasta. Mulla ei oo kaljua, eikä edes photaria jolla olisin voinu itteni jotenkin muokata kaljuks, joten jouduin tyytymään pelkkään mustaan pipoon. Myöskään tollasia sarvia ei löydy mun maskeerausvarastoista, mutta ei se haittaa :) Käytin tossa meikissä valkosta kasvoväriä ja puuteria, mustaa huulipunaa, eyelineria sekä kajaalia ja lopuks pistin vielä eripari piilarit mun silmiin. Vaikka muokkasinkin tota meikkiä vähän mun oman maun mukaseks, niin se onnistu silti tosi hyvin ja lopputuloshan näyttää tältä !


Mitäs te tykkäätte ?

16 kommenttia

  1. Sä se vaan osaat, upee meikki! :)

    VastaaPoista
  2. Aikas upia Manson meikki :D Olis ollu ihan jees, jos olisit vähän enemmän laittellu noita "viiruja" toisesta silmästä, mutta siltikin on aika näyttävä meikki!

    Ajan kaa kuule osaa tehä noita videoita entistä paremmin C:
    Kun on tarpeeks kuule tehny niitä, niin videoita sitten synttyy tuosta vaan. Harjoittelua harjoittelua,
    kyllä se siitä hei :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos :> Ja niimpä ! Harjottelu tekee mestarin (8

      Poista
    2. ja mestari harjoituksen :'DD mut juuu... oot ihana ja rakastan sun blogia :3♥ oot mun inspiraationi♥

      Poista
  3. Siiiiiiis toi meikki<3 aiiiivan ihana ! :3 lisää tämmösiä "jonkun toisia" meikkejä ja että muokkailet niitä ittes näkösiks !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos :) Ja joo kyl näit aina välil tulee ^^

      Poista
  4. sie se vaa oot nii taitava ♥

    VastaaPoista
  5. Voi jeesus, tuo on UPEA. siis meikki! tykkään niin tuosta alemman kuvan kontrastista, kun tuolla kalpeella puolella tuollainen välinpitämätön, viileä katse ja vasen puoli sun kasvoista on sitten silkkaa kauhua. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrr :3 Voi kiitos <3 !! Itekki oon kyl tosi tyytyväinen lopputulokseen :P

      Poista
  6. SIIISTI! Onpas muuten tutun näköinen paita sulla!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Kiitoooos ! Mistäköhä johtuu ;)

      Ps. Ikävä :c <3

      Poista
    2. Niin on!! vois joskus kahvilla käydä jos Porvoossa liikut, ei olla nähty ikuisuuksiin! <3

      Poista
    3. Jooooo !!! :3 Mä ilmottelen ku tuun Borgååååå :)))

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)