sunnuntai 12. tammikuuta 2014

☆ Sunday's special ☆ (Half makeup)


Pitkästä aikaa pääsin tekemään tälläsen kunnon Sunday's special postauksen, vaikka mulla tulikin Perjantaina tätä tehdessä aikamoinen kiire. Idea on varmaan monelle tuttu; puolet naamasta meikattuna ja puolet ihan luonnollisena. Oon nähny tälläsiä puolikkaita meikkejä aika monen naamalla ja aattelin itekki nyt vihdoin koittaa ja hyvinhän toi onnistu ainakin mun mielestä.


Oon varmaan kertonu ennenki, että tykkään hirveesti sellasesta yin jang ajatuksesta ja sen takia oon tehny ennenki tälläsiä eripari meikkejä. Oma suosikki on kyllä edelleenkin se half skull meikki, jonka saatatte muistaa tästä postauksesta, mutta kyllä mä tästä tänkin postauksen meikistä tyksin. Entäs te?

Viikonloppu meni mun mielestä ihan liian nopeesti, enkä millään jaksais lähteä huomenna kouluun. Ois niin tehny mieli vaan jäädä sinne Porvooseen kavereiden luokse, mutta kun ei pysty niin ei pysty. Toisaalta äkkiäkös nää viikot menee, vaikkei se siltä aina sunnuntai-iltasin, saati sit maanantai-aamusin tunnukkaan. Yritän nyt elää siinä toivossa, että toi Järvenpäähän (vihdoinkin) satanu lumi valaisis päiviä edes sen verran, että voisin koulun jälkeen paneutua taas kunnolla sen valokuvaamisen saloihin. Pää kun tuppaa pursuamaan kaikkia kuvaus/meikkaus ideoita, mutta olosuhteet ei salli niitä toteuttaa. Tai eipä oo kovinkaan paljon viime aikoina sallinu. Tän viikon postauksista en siis uskalla vielä sanoa mitään, mutta enköhän mä jotain saa niistä olosuhteista riippumattakin aikaan. 

Hyvää alkavaa viikkoa muruset ja muistakaahan kommentoida mielipiteenne tosta meikistä :)

17 kommenttia

  1. Hyvä että selailin tätä nettiä vielä enne nukkumaanmenoa nii sain jotain kivaa luettavaa täst postauksest ^^
    Toi meikki on kyl upee! :> jos jaksais itekki inspiroutua ja kokeilla tollasta joku päivä.. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii ^^ Kiitos ja joo kannattaa koittaa ! Tota oli kiva tehä :)

      Poista
  2. T'ää ei liity aiheeseen mitenkään, mutta mun on aina pitäny kysyy sulta että:
    Jos joku noin 15v tyttö/poika tulis pyytää sua hakee tupakkaa nii hakisitko?
    Oon aina halunnu tietää :oo

    VastaaPoista
  3. Ensinnäki tuo meikki oli kyl ihana ! :3 ja toiseksi tuo "muruset" sana sai hymyn huulille :)<3 illan piristys ! :)

    VastaaPoista
  4. Tää on kiva idea, ja todella hienosti toteutettu! :) Ittekkin tykkään yin yang ideologiasta ja muutenkin kaikesta siihen liittyvästä. Ittellä(kin) nyt jokin valokuvausinto päällä, mutta harmittaa kovasti kun päivät ovat vielä niin lyhyitä, ettei aika oikein meinaa riittää.. :I

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee ! Kiva kuulla, kiitos C: Ja joo ei oo kyl yhtää kivaa :/
      Tulis nyt se kesä tai edes kevät äkkii....

      Poista
  5. Sun omat (?) silmät on aivan järjettömän kauniit D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiiii kiitos :') Itekki tyksin mun silmiä !

      Poista
  6. voi jumankauta oot niin niin söpö .______. eka kertaa nään kuvan missä sulla ei oo meikkiä (tai no puoliksi) mut anyways mmmm <3

    VastaaPoista
  7. Tätä postausta lukiessa mieleen nousi ajatus, että johonkin postaukseen voisit pistää kuvan pärstästäsi ilman meikkiä, tai sitten jokin spessu jonkin erikoisemman meikin eri tilanteista eli siis lähtötilanne, seuraava tilanne ja seuraava yms. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonha mä niitä meikittömiä kuviaki laittanu tänne blogiin ja meikki tutojaki on tullu tehtyä. Pitää kattoo jos jostai vähä erikoisemmasta meikistäki joskus tekis sellasen : )

      Poista
    2. Ai oot lisäilly? :O Pitää kai sitten eksyä blogisi syövereihin etsimään niitä :D

      Poista
    3. Juuu, tuol tunnisteiski on "meikitön" :D

      Poista
    4. Eeeiiihkä, mä oon niin sokee ihmine xDD

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)