sunnuntai 5. tammikuuta 2014

So much leopard

Takki 39,95e - Housut 24,90e - Paita 12,45e

Mun ostokset sieltä Carlingsista oli tosiaan aika leopardi voittoset, niin ku kuvista näkyy. Oon jo pari kertaa katellu tota takkia, mutta nyt alennusmyyntien ansiosta kehtasin viimeinkin ostaa sen. Housut ja paita taas tarttu mukaan ihan hetken mielijohteesta, mutta tykkään molemmista iiiiiihan törkeesti !

Kertokaahan mikä asuste noista on eniten teiän mieleen ?


Pistin tänäänkin ton mustan peruukin päähän ennen kuvien ottamista, koska nää mun omat hiukset on aika kulahtaneet ja ne kaipais kipeesti värjäystä. Täytyy sanoa, että oon kyl tosi tyytyväinen et tilasin ton peruukin sieltä ebaysta, koska se on niin helppo vetästä päähän, sillon ku omat hiukset ei suostu tottelemaan tai sillon ku ne on siinä kunnossa, missä mun hiukset nyt on. Pitäis varmaan tilata lisää sit ku on taas ylimäärästä rahaa. Oon tänään mietiskelly vähän asioita viime öisen paniikkikohtauksen takia ja tulin siihen tulokseen, että alan tekemään Sunday's specialeita tästä lähtien vaan joka toinen sunnuntai. Ihan vaan sen takia, ettei mulla oikeesti riitä aika niiden toteuttamiseen, saati sitten kuvaamiseen. Mieluummin panostan tollasiin "erikois" postauksiin ja pidän koko homman stressivapaana, kuin että rupean väen väkisin vääntämään niitä kiireessä. Uskon, että te ymmärrätte :) ♥ Huomenna esittelen teille ne uudet meikit ja luultavasti jotain kivaa mitä niillä saan aikaan! Toivottavasti ei sada niin ku tänään sato. On nimittäin aika perseestä kuvailla tuolla ulkona tihkusateessa, varsinkin kun tää olo ei nyt tänään oo todellakaan ollu mistään parhaimmasta päästä.

10 kommenttia

  1. Tuo paita! ;___; Ihana. :3

    Ja täysin ymmärrettävää, ehdottomasti pidät koko bloggailun kaikkine erikoisuuspostauksineen mukavana ja rentouttavana harrastuksena, eikä mitään tarvi tehdä koska on "pakko", saatika sit stressata tän takia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ! :> Ja niimpä, eihän tästä muuten tulis yhtään mitään ::)

      Poista
  2. Tuo joka toinen sunnuntai kuullostaa hyvältä :) minä ainakin ymmärrän :) tykkäsin kaikista vaatteista, mut ehkä takki tai housut vei voiton :)

    VastaaPoista
  3. vautsi mikä blogi, todellakin erottuu edukseen tylsästä massasta! :) oot tosi rohkea persoona, hienoa miten monista vaikeistakin asioista uskallat kirjoittaa blogissasi! tosi hieno blogi :)

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)