maanantai 20. tammikuuta 2014

Päivä instakuvina !

Kaikki "kettuprinssi" nimimerkkiä instagramissa seuraavat on varmaan nähny jo nää tän postauksen kuvat, (lukuunottamatta kolmatta kuvaa) mutta aattelin lisätä pari tän päivästä kuvaa myös teitä lukijoita ilahduttamaan, jotka ette tota instagramia käytä! Alotanpa nyt vaikka siitä, että...

...Tänään oli kerrassaan mahtava päivä. Koulua meillä oli vaan kolme tuntia, niin kuin joka maanantai ja pääsin kuin pääsinkin läpi yhdestä kokeesta, jonka luulin menneen päin helvettiä. Päätin aamulla herätessäni, että väsään eilisessäkin postauksessa nähdyn meikin itelleni, koska se näytti niin kivalta. Voitte muuten vaan kuvitella mun ilmeen, kun illalla pinkeiltä näyttäneet hiukset oli yön aikana muuttuneet... Niin kuin kuvasta näättekin - liiloiksi. :'D Olin ihan varma vielä eilen illalla, kun menin nukkumaan, että toi mun tukka oli sellanen vähän liilaan taittuva pinkki, mutta ei se sit näköjään ollukkaan. Ei siinä mitään, koska nää on ihan super kivan väriset nää liilatkin ja tää onkin ensimmäinen kerta mun elämäni aikana kun mulla on sinisestä ja punaisesta väristä koostuva sekotelma hiuksiani koristamassa. Aika outoa, kun sillon punasia värjätessä hiuksista tuli pinkit ja nyt kun niistä piti tulla pinkit, niin niistä tulikin violetit, joka olis siis ollu se mun seuraava tukan väri...


Koulu meni siis hyvin hiusten väristä riippumatta, jonka jälkeen tulin kotiin ja pistin keesin pystyyn. Kävipä siinä laittautuessa sitten sellanenkin kommellus, että mun joka ikinen (kolme kappaletta) hiuslakka loppui kesken ja ehin mä noita vähän kananmunan valkuaisellakin sivellä ennen kuvauksia... Ärsyttää, kun en ehtiny hirveesti ottaa kunnollisia kuvia ulkona vallitsevan kylmän ilman ja vähäisen vaatetuksen vuoksi, mutta onneks tulee vielä monia uusia kuvauspäiviä ja ehkä mä meen ennen sitä ens kertaa ostamaan lisää hiuslakkaa.. Hehheh.


Olin just päässy ulkoota sisälle ja ehtiny laittaa valokuvat koneelle, kun mun porvoolainen kaveri Alisa soitti ja kysy, että lähtisinkö ihan extempore stadiin sen kanssa hengailemaan. Punnitsin mielessäni vaihtoehtoa sängyssä lahnaamisesta ja vastaavasti hyvässä seurassa kahvittelua ynnä muuta hauskaa ja jälkimmäinen vei väsymyksestä huolimatta voiton. Ryntäsin siis puhelun jälkeen suoraan vessan lavuaarille pesemään hiuksia varoen, etten vahingossa pilaa vaivalla (Huom olin meikannut kuvauksia varten toisenkin silmän liilaksi) tehtyjä meikkejä ja noin tunnin päästä Alisan soitosta olinkin jo matkalla kohti Jäken rautatie-asemaa.


Tavattiin Alisan kanssa steissillä ja suunnattiin siitä kohti kamppia, suunnitelmana mennä varaamaan flame tattoosta aika Alisan uutta tatuointia varten. Voi niitä nostalgisia tunnelmia, kun istuttiin jälleen neljän vai peräti viiden vuoden jälkeen kyseisessä raflassa, jossa aikoinaan otettiin juurikin Alisan kanssa mulle ihan hetken mielijohteesta kielikoru. :') Tuli jotenkin tosi hyvä fiilis sitä stadin reissua muistellessa. Purr..


Muutenkin koko reissu meni tosi hyvin ja tarttuihan mun mukaan niukasta rahatilanteesta huolimatta uudet piilarit ja piikikaulapanta Cybershopista noin 32 euron hintaan. Hupsista! En jaksais millään malttaa huomiseen, että pääsen piiiiiitkästä aikaa käyttämään kaulapantaa (jollaisen omistin joskus aikoja sitten) saati, että pääsisin kokeilemaan noita violetteja 15mm linssejä silmiini ! Huomisesta tulee varmasti super hyvä päivä, jos  ei muuten niin ainakin ulkonäön kannalta. Ainaki toivon niin c:


Tatska-ajan varaamisen ja pienimuotosten ostosten jälkeen mentiin metrolla itikseen, juotiin kahvit ja tultiin sitten autolla tänne mun kämpille kattelemaan hyvissä tunnelmissa leffaa. Aika meni ihan hurjan nopeesti ja tossa kymmenen kieppeillä hyvästelin Alisan ja rupesin kirjottelemaan teille mun päivän tapahtumia. Tää oli kaikenkaikkiaan kyllä oikein antoisa ja piristävä maanantai ja ei voi muuta sanoa, ku että tästä on super hyvä alottaa tuleva viikko!

Nyt tää poika lähtee kuitenki unten maille, joten hyviä öitä 
kaikille teille siellä ruudun toisella puolella ♥ !

12 kommenttia

  1. sun kannattaa kokeilla sokerivettä koska se voi olla mukavempaa kuin kananmuna :DD ja uuh noi hiukset

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo pitää koittaa :D Oli se kananmunanki kaa läträämine iha hauskaa :'DD Ja jep ! Rakkauspakkaus hiukset purrr <3

      Poista
  2. Ei liity aiheeseen, mut mun on pitäny kysyy tätä jo monta kertaa aiemminkin, ja nyt kun tuli tosta sun lippiksen hampunlehdestä mieleen, niin mitä mieltä oot huumeista? Siis noin ylipäätään, ja ootko ite kokeillu jotain? Tästähän vois (jos siis kiinnostusta itelläs riittää) tehä vaikka erillisen postauksen, tai jotain. Vaikutat sellaselta tyypiltä, että oot asioista oikeesti jotain mieltä, etkä mee vaan sokeesti massan mukana.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis ite käytän päihteistä vaan kahvia ja tupakkaa, mut eipä mulla mitään pilveä vastaankaan oo. Kovat huumeet on asia erikseen, mut sinänsä oon aika neutraali huumeiden suhteen. Jos joku haluu käyttää, niin käyttäköön :)

      Poista
  3. Millasen tatskan otat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiku oho, nää on näitä väsyneenä luettuja juttui.. :D

      Poista
  4. Ihanat sun uus väri hiuksissa, vaikka niistä piti tulla pinkkit :D
    Voin sanoa että sie rakastut tuohon cybershopista ostettuun piikkipantaan,
    siinä on niin ihanan terävät ja pitkät nuo piikit! :3 Ja kestää aika hyvin tuo panta, kun muistaakseni on ihan
    aitoo nahkaakin.
    Missäs koulussa muuten oot? C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on nää kyl aika kivaisait nää liilatki hiukset ja joo tänää oli kaulassa ja näytti toooosi kivalta C:
      Oon jäkes invalla (8

      Poista
  5. Tuo keesi on überihana ♥__♥ ja toi värikin on tosi kiva, sopii mustan kanssa :3 Sokerivesi on keesin kanssa aikajees, lakkaa vähän alle ja sokerivettä päälle niin tukka pysyy pystyssä vaikka tuulis kuinka kovasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih kiitoksia c: Ja joo pitää varmaa kokeilla sitä sokerivettä seuraaval kerral :'))

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)