torstai 9. tammikuuta 2014

Nautintooooo


Tää viikko on menny ihan täydellisesti. Ainakin tähän asti. Koulu on lähteny hyvin käyntiin ja unirytmikin on ihme ja kumma kohillaan - toisin ku yleensä pitkien lomien jälkeen. Tiistai meni aika normaalisti, palauttessa mieltä ja ruumista koulurutiineihin, mutta eilen ja tänään mulla oli kyllä erityisen hyvä olo. Toisaalta en kyllä ihmettele yhtään, sillä ebaystä saapuu paketteja mulle melkein päivittäin ja esimerkiks pari postausta sitten nähdyn uuden meikkipaletin luomivärit on osottautunu ihan sairaan hyvä pigmenttisiks, niinku voitte ylhäällä olevasta kuvasta ehkä päätellä. (Oli hyvä meikki&kulmakarvapäivä) Eilen näin koulun jälkeen yhtä mun tuttua ja illalla vielä yhtä luokkakaveria ja pakko sanoa, että molempia oli kyllä super piristävä nähdä, vaikka ensin oisinkin halunnut mennä suoraan koulusta nukkumaan. Välillä on vaan ihana lähteä sellasiin yllättäviin tai ensi alkuun vaivalloiselta kuulostaviin juttuihin ja tapahtumiin mukaan, koska muuten saattaa missata hyviä kokemuksia tai omaa hyvinvointia edistäviä tekijöitä!

Tänään oli sitten se mun ensimmäinen psykoterapia käynti sillä mun entisellä psykologilla, jolla kävin nurmijärven nuorisopolillakin. Paikkakunta on nyt vaan vaihtunu Nurtsista Hyvinkääks, mutta onneks tää; jo usean vuoden mun iloja ja suruja kuunnellut psykologi pysyy samana! Oon siitä enemmän ku ilonen. Ja niin, sain muuten sen mun taidenäyttely-juliste projektinkin valmiiks ja oon siihen tosi tyytyväinen. (Laitoin alapuolelle kuvan lukijan pyynnöstä) Ette uskokkaan kuinka paljon hienosäätöä noissa fonteissa, riviväleissä sekä kaikessa muussakin oli, mutta nyt se on kuitenki valmis ja tulostetut julisteet matkaakin parhaillaan mun kummitädin hoteisiin. Kaikki te Jyväskylän lähettyvillä asuvat voitte mennä tsiigailemaan mitä kaikkea tuolla näyttelyssä on esillä 6.2 - 2.3. Itse kun en sinne taida päästä.


Huomenna mulla on taas vapaapäivä koulusta ja meiän ois tarkotus mennä Alisan kanssa sushibuffettiin syömään ja sen jälkeen lähdetäänkin vihreellä kuplalla kohti Porvoota ! Palailen siis viimeistään sunnuntain spesiaalissa, joten hyvät viikonloput teille kaikille jo tässä vaiheessa ! 

8 kommenttia

  1. apua onks sulki s2 puhelimen?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo ! Se on just se jonka sain joululahjaks :P

      Poista
  2. Jeiij, mukavaa ku sulta taas postaus! :) tossa oikeella puolella tuo ''View on instagram'' hommeli missä pyörii noita sun eri kuvia, niin tuijotin sitä varmaan puoli tuntia kun sun kuvat on niin ihania, ja aina oli pakko ''kattoa vielä yks''! :'D Haha mutta oot ihana ja upea ja täykkäri ja ja ja.<3 :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwww :'3 Kiitos ihan hirveestiiiiii <3 !

      Poista
  3. Voi eeii pitää käyä siellä näyttelyssä :)

    VastaaPoista
  4. Muuten hyvä mutta lause alkaa aina isolla, niin myös aukioloajat ja lyhennykset eli "Ma-pe" ;)

    VastaaPoista
  5. Haha totta ! :'D Noooh toivottavasti ihmisiä menee kuitenki tonne näyttelyyn vaikka kirjaimet onki pieniä ! :) (jos puhuit tosta julisteesta)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)