maanantai 6. tammikuuta 2014

☆ Adidas hoodie & today's makeup ☆


 Argh! Helvetin blogger ku vääristää taas noita värejä ja tuhoo kuvien laadun.. En tykkää! No mut kuiteski, tossa on toi mun uus ihana adidas huppari, josta oon jo monesti maininnukkin. En tiiä miks, mut adidas on yks mun lempi vaatemerkeistä ja oon jo pitkään himoinnu jotain tollasta lämmintä, mukavaa ja just punasta hupparia. Ebay sitten todisti tossa parisen viikkoa sitten olevansa yhäkin se paras mahdollinen paikka tuhlata rahaa, sillä löysin sieltä ton hupparin vähän alle kuudenkympin hintaan ja voitte vaan kuvitella kuinka ilonen olin ku sain sen keskellä koulupäivää käsiini ja vielä oikeen kokosena ! Meikkejä oon vaatteiden lisäks ostellu tässä lähiaikoina jonkin verran ja tossa alapuolella on sieltä Cybershopista ostetut irtoripset, pinkki kajaali, pari hiusväriä ja ihan törkeen makeita värikkäitä eyelinereita ! En tiiä kuin hyvin hahmotatte noi värit tosta alemmasta kuvasta, mutta siinä on tosiaan sininen, turkoosi ja pinkki. Myös Joutsenon reissulta ostettu uus musta eyeliner ja normi ripsari eksy jostain syystä ekaan kuvaan. Ne on muistaakseni sokos emotionista. Noista hiusväreistä en nyt kerro sen enempää, mutta seuraavassa postauksessa saatte sit kuulla niihin liittyvistä suunnitelmista sekä blogiin liittyvistä tavotteista, joita oon itelleni asettanu tälle vuodelle !



Seuraavissa kuvissa ois vielä tän päivänen meikki, jossa käytin mm. noita uusia pinkki mustia irtoripsiä ja pinkkiä eyelineria. Toi luomiväri on oikeesti sellanen violetin värinen, mutta noissa kuvissa se ei kyllä hirveesti siltä näytä.. Varsinkaan tän postauksen ylimmässä kuvassa. Huolimatta siitä tykkään tosta meikistä, sekä mun eilen värjätyistä hiuksista ihan hurjasti ja vaikka tänäänkin oli valitettavasti ankee ja sateinen päivä, niin onnistuin silti ottamaan pari aika kivaisaa kuvaa tossa mun takapihalla. Toivottavasti tykkäätte !


Ps. Tää on nyt sit tän loman viimenen postaus, sillä huomenna mä palaan taas koulun penkille ! Ei siis muuta ku hyvät koulun/työnalut kaikille ja palaillaan huomenissa vähän monisanaisemman postauksen merkeissä :)

14 kommenttia

  1. Ää! Yritän kirjottaa jotain kommenttia mutten saa mitään järkevää aikaan :D Jollain lauseella haluisin ilmaista sanat "upea", "mahtava", "mieletön".

    Pidän hirmusti! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aww ! Kyllä toi ihan järkevältä kuulosti :')

      Kiitos paljon ja kiva että tykkäääääät ♥ !

      Poista
  2. Huppari<3,meikki<3,meikit<3, piilarit<3 mullaki alkaa huomen koulu :< jajajaja oot totta että tuo luomiväri ei näytä pinkiltä :/ mutta on silti hyvän värinen :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Hihi <3 Liilalta sen pitäis näyttää :D

      Poista
  3. Kaikki<3
    Susta pitäis tulla joku meikkaaja/maskeeraaja!
    Tulisin heti meikattavaks :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :3 Purrrrrr kiiitos !! Voisha se olla iha siistii :')

      Ihana sinä <3

      Poista
  4. sie oot nii ihana! millo tehää makeover.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos Katri ♥ Ja enpäs tiiä ! Mun ois ehkä kannattanu tos loman aikan ottaa yhteyttä, mut enhän mä tajunnu >:c Joku viikonloppu vois olla jees! Mut oon nyt ainaki pari seuraavaa vklp pois jäkest... Mutmutmut yritän järkkää johki välii aikaa ettei koko homma unohu ! C:

      Poista
    2. joo viimestää kesäl ku nyt on nii vähän valosaa aikaa ni voi olla vaikeet saada mitään järkeviä kuvia ku voi vaihdella helposti et mihin aikaan päivästä pääsis käymään siellä :)

      Poista
    3. Niiih totta !! :> Toivottavasti valaistus nyt nopeesti :')

      Poista
  5. Oot upee! Sä oot niin vahva ihminen, kirjoitat ja meikkaat tosi hyvin ja sä annat mulle voimaa jatkaa! Toivon sulle kaikkea parasta :) Ja tosi hieno meikki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi _isot_ kiitokset !! Ihana kuulla tollastaaaaaaa c::

      Olen iloinen, kiitos <3 Kaikkea hyvää sullekkin *pus* :3

      Poista
  6. Sulla on vaan niin mahtava tyyli! :) Ja nää kuvat on ihania <3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)