torstai 2. tammikuuta 2014

2014


Nonii hyvät uudet vuodet nyt sit multaki ! Tää on kyllä ollu ehdottomasti aidoin loma pitkään aikaan, koska en oo tehny oikeestaan yhtään mitään koko joululoman aikana ja vaikka vähän omatuntoa jo kolkuttelee tällänen laiskottelu, niin pakko myöntää, että tää loma teki mulle tosi hyvää. Eilen oli oikeastaan ainoo oikeesti aktiivinen päivä loman aikana, sillä käytiin keilaamassa mun vanhempien ja serkun sekä sen vanhempien kanssa. Ammuttiin myös jonkin verran raketteja, syötiin ja muuten vaan oleskeltiin yhessä. Yöllä käveltiin ihan törkee matka kylälle ja takas, mutta vaikka jalkoja nyt koskeekin, niin pakko sanoa, että oli tosi mahtava päivä/ilta/yö. Oon vieläki aika fiiliksissä eilisestä, mutta en nyt millään jaksa kirjotella sitä monen suusta kuultua "Vuoteen 2013 mahtui paljon iloa ja surua ja sitä ja tätä.......", koska oon lukenu tollasia lauseita varmaan useampaan kymmeneen otteeseen sieltä sun täältä parin illan ajan, enkä oikeesti vieläkään jaksa käsittää, että se ei oo ihmisille itsestäänselvyys saati sitä, miks uutena vuotena pitää alkaa avautumaan kaikesta mitä on vuoden aikana tehty tai mitä on jäänyt tekemättä. Elämään nyt vaan tuppaa kuulumaan melkein poikkeuksetta sekä hyviä, että niitä pahojakin juttuja, joten miks tehä siitä niin iso numero.. Noooooh ei siitä sen enempää, koska mikäpä mä oon tuomitsemaan muita :) Te lukijat tiiätte muutenki aika pitkälti mun viime vuoden kohokohdat, sekä ne alamäet, joten mitäpä mä niistä nyt alkasin selittämään.

Loma alkaa pikku hiljaa häämöttää loppuaan, ja vielä ois vaikka kuinka paljon tekemistä. Mun pitäis muun muassa hienosäätää se mun kummitädin taidenäyttely-juliste loppuun, käydä Annin kanssa alennusmyynneissä, lähteä moikkaamaan kavereita Porvooseen ja tilata vihdoinkin uus tietokone. Bloginki puolelle ois tosi kiva saada pitkästä aikaa kunnon sisältöä, joten huominen kotiinpaluu houkuttelee mua tällä hetkellä enemmän ku paljon. Pian näätte vihdoinki sen mun uuden adidas hupparin, ellette sitä instagramista oo vielä bongannu, sekä yhen paidan, jonka uskoisin jo saapuneen Järvenpään postiin. Myös meikkijuttuja yritän alkaa väsäilemään, eli eipä tän blogin sisällössä tuu sen suurempia muutoksia tapahtumaan. Sama ihminen mä vieläki oon. Ei yks uusvuos sitä tuu muuttamaan :')

 Vielä kerran hyvää uutta vuotta kaikille teille huippu lukijoille. Toivottavasti jaksatte seurailla ja kommentoida tätä mun blogia nyt alkaneena vuonna ihan yhtä paljon, kuin viime vuonnakin !

Nauttikaa kuvista ♥

6 kommenttia

  1. En kai mä oo häirinny sua pahasti? Nuo kuvat onnistu pareemmin sulla kun mulla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et tietenkää ! :) Jos siis viittasit tohon ku sanoin et ihmiset kertoo elämästää ynnä muuta, tarkotin vaa sitä ku niit on face täynnä :D Eihä siin mitää väärää oo jos haluu avautuu, ite en vaa aatellu :) Mut joo haha otin ihan hirveesti kuvii raketeist (300-400) nii pakostikki tuli pari hyvää kuvaa c:

      Poista
  2. Loma on parhaimmillaa sillo ku ei tee yhtää mitään! Röhnöttää ja ihmettellee :)
    Huisi on toi vihree rakettikuva!
    Mä kokeilin ekaa kertaa sellasta että kirjotin pahimmat vaivanneet asiat vuodelta 2013 paperille, niitä kirjottaissa pohdiskelin sitä mitenkä ne on vaikuttanu mun elämään jne. Sit poltin sen kello 12 aikaan :) sellasta pientä ihtensä psyykkaamista haha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta ! Harvoin tulee lomalla näin paljoo laiskoteltuu mut ehkä sen takii tää oliki nii mahti loma c: Toi kuulostaa kyl kivalta ! Vähä erilaisempi uudenvuoden traditio :p

      Poista
  3. upeita kuvia! ja hyvää uutta vuotta myös sulle pietu :)♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)