tiistai 24. joulukuuta 2013

Things are going to change (k.18)

Hyvää joulua teille joulun ystäville ♥

Mä tiedän, että tässä vaiheessa pitäis olla jo aika fiiliksissä. Okei no ei ehkä pitäis, ku on kuitenki niitä jotka rakastaa, sekä sit niitä jotka vihaa tätä joulua ja siihen liittyvää hössötystä. Mä taidan itse olla joku väliinputoaja. Ainakin tänä vuonna, koska tänä vuonna. Tänä jouluna mikään ei oikeen tunnu miltään. Paitsi kipu. Raudankatkuinen kipu oikeassa pohkeessa. Kipu, joka saa hampaat puristumaan toisiaan vasten ja johon ajatukset jäävät viipymään hetkittäin. Kipu, jonka itse aiheutin siinä toivossa, että se helpottaisi elämää. Ratkaisisi ongelmia. Saisi mut unohtamaan kaiken sen mikä mua viime päivinä on satuttanut, ahdistanut ja ajanut hulluuden partaalle.. Mutta ei. Mikään ei muuttunut miksikään, vaikka jatkoin ja jatkoin monta vitun pitkää ja pimeää, yksinäistä ja säälittävää yötä oman kehoni raatelemista. Kertomatta lähestulkoon kenellekkään mun tuntemuksista tai tekijöistä, jotka niihin on vaikuttanut. Sille yhdellekkin kertominen oli liikaa, joten tein päätöksen, että tästä hetkestä lähtien kaikki muuttuu... Kaiken on muututtava. Paha olo vaipukoon piiloon mielen synkkiin syvyyksiin, kunnes jonain päivänä löytyy joku joka kestää sen kaiken.


Siihen asti kangas peittäköön häpeän, hymy hämätköön ihmisiä ja sanat kierrelkööt totuutta..

18 kommenttia

  1. Voih :( sä pystyt siihen Pietu, mä tiiän. Paha olo lähtee loppujen lopuksi pois! Leuka pystyyn ja katso eteenpäi, sä pystyt siihen!<3

    VastaaPoista
  2. Mä oon pettyny suhun.

    VastaaPoista
  3. Yritä jaksaa..Ärsyttää ku mä en ite voi mitenkää auttaa sua... mut oikeesti Kyl sä pystyt siihen! (:

    VastaaPoista
  4. sä pystyt pääsemään tuosta tavasta pois!! sun täytyy uskoo itseesi ja ystäviin jotka voivat tukee sua ! :o :) ite aikoinnaan viiltelin, mutta ystäville olen ikuisesti kiitollinen että saivat mut lopettamaan sen. (: Eli mä uskon että sä pystyt lopettamaan (: jaksamisia ja todella paljon (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Kiitos <3 En osaa just nyt sanoo mitää tän kummempaa, mut arvostan sun kommenttia !

      Poista
  5. Voi pietu :( en tiiä miten voisin auttaa muutakun sanomalla et kyllä kaikki vielä helpottuu (en itekkää aina pysty kyl uskoo tohon mut kuitenkin..) ja jos et voi kenellekkää puhuu kasvotusten nii onneks sulla on tää blogi nii voit tänne kirjottaa kaiken pahan olon ja tääl on moni joka kuuntelee (eli lukee) ja mä ainakin ymmärrän. paljon voimia sulle muista et oot arvokas!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiih, toivotaan ! Ja jep onneks on blogi :) Kiitos, muista et säki oot ♥

      Poista
  6. Sama fiilis täällä, ahdistaa ja ahdistaa lisää ja kenellekään ei voi puhua...

    VastaaPoista
  7. Et todellakaa oo ainoo joka kulkee näillä fiiliksillä tänä jouluna :(
    mutta voimia sulle hirmusesti<3 Kyllä sää pärjäät; joskus huonommin, joskus paremmin mutta aina silti jotenki!
    ps. puhhuit aiemmin, et saat uuen puhelimen, millasen sait(:?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyhmä juttu, mut kiitos hirveesti ! Voimia sinnekki päin ♥ Sain samsung galaxy kakkosen :)

      Poista
  8. Voi sinua:( Tulin niin onnelliseks noista sun hyväntuulisista postauksista ja pelkäsinki, että jotain tapahtuu lähiaikoina.
    Tuo on niin pirun vaikee asia, eikä ulkopuoliset ihmiset pysty kuvittelemaankaan mitä sun päässä liikkuu, varsinki kun sun on varmasti vaikee puhua siitä. Mutta sinä oot niin mielettömän vahva ja upee ihminen, että mä tiedän, että sä aivan varmasti tuut voittaa ton taistelun ahistuksen kanssa ja pystyt vielä joskus lopettamaan viiltelyn!
    Suuren suuret tsempit ja halaukset täältä yhdeltä sun suurimmista ihailijoistasi!<3 Oot vahvin ihminen kenet mä tiedän ja älyttömän ihana ja lahjakas semmoinen!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää voi hitsi kiitos tosi paljon sun kommentista ♥♥♥ :)) Ihana kuulla tollasta kaiken tän paskan keskellä ! :3

      Poista
  9. miten kukaan voi satuttaa itseään tahallaan ja kutsua itseään ihmiseksi. häpeä

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)