sunnuntai 8. joulukuuta 2013

☆ Sunday's special ☆ (Double lashes)


Tein taas täks sunnuntaiks tollasen melko normaalin meikin. Pitäis varmaan alkaa pikkuhiljaa toteuttamaan niitä teiän toiveita ja muutenki vähän villimpiä maskeerauksia, ku mitä nyt viime aikoina oon tehny. Jostain syystä en oo vaa saanu mitään isompaa aikaseks, mut ehkä mun joka päivänen koulun jälkeinen masentelu ja väsymys tästä pikku hiljaa hellittää... Paino sanalla ehkä ja sit teen jotain siistiä.

Anyways, tän postauksen meikissä ideana oli käyttää double eyelash viritelmää, eli tekoripsiä ylä ja alaripsissä, sekä vastavärejä (punanen ja vihree) hyödyks. Aluks vähän pelkäsin, että lopputulos olis liian joulusen näkönen, mutta ilahduin positiivisesti kun näin ei käynykkään. Noi punasen ja vihreen sävyt ku on niin erilaisia mitä sellaset jouluset on. Tyksin ite ainaki tosi paljon tosta meikistä ja voisin kuvitella tekeväni samantapasia toteutuksia tulevaisuudessaki. Esimerkiks eri värisillä luomiväreillä tai erilaisilla tekoripsillä. Huulipunavarastoaki pitäis varmaan pikku hiljaa rupee täydentämään, koska oon hullaantunu niihin tässä viime aikoina.


Musta tuntuu jotenki siltä ku mä oisin hukannu monta vuotta elämästäni. Vaikka oonki aina ollu oma itteni, niin ihan ku oisin jotenki eläny tosi pitkään säästöliekillä tai muitten ihmisten varjossa. Oon käyttäny ihan liikaa aikaa ja energiaa miettimällä muitten tunteita ja varsinki mielipiteitä ja nyt vihdoin ku mä pääsin kesällä muuttamaan omilleni, niin mä oon alkanu muuttumaa päivä päivältä yhä enemmän ja enemmän omaks ittekseni ja se tuntuu ihan älyttömän hyvältä. Saan siitä ihan törkeesti energiaa ja hyviä viboja ku koen näyttäväni hyvältä ja just sellaselta miltä haluunki näyttää. Niin se vaan taitaa olla et mitä enemmän pystyy olemaan oma ittensä, nii sitä parempi se oloki on :)

Ps. Toivottavasti tykkäätte kuvista & meikistä ♥ !

12 kommenttia

  1. Anteeks tyhmyyteni, mutta onko muka olemassa vihreetäki huulipunaa?! Vai onko toi vaan vihreetä kajalia/luomiväriä etc.?
    Mutta huomaatko kuin jouluinen sä oot tuon punaisen tukan ja vihreän meikin kanssa? Heti alkoi tuntua jouluisemmalta :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan sitäki mm. ebaysta löytyy..

      http://www.ebay.com/itm/6-x-JANET-NEON-BRIGHT-UV-LIPSTICK-FACE-BODY-PAINTS-RAVE-PARTY-GIRLS-GIFT-GOTH-/370798248770?pt=UK_Health_Beauty_Make_Up_Cosmetics_Lipstick_PP&hash=item56554c4342

      Mul on kuitenki nois kuvis vihreetä kajaalia ja luomiväriä, niiku arvelitki. Koska en vielä oo vaivautunu tilaa vihreetä huulipunaa :) Ja no en tiiä, jotenki en yhdistä tota pinkkiin taittuvaa punasta ja tollast jännää vihreetä jouluun :P Siks mulle ei ainakaa tuu niist nii joulunen olo.

      Poista
  2. taas on nii hienot meikit ja kaikki!
    mä niin voisin palkata sut mun jokapäiväseks maskeeraajaksi ja stailistiks! ♥ :)

    VastaaPoista
  3. Moikkelis! Kissakuvat oli aivan liian ihania, kiitos. Se että sulla on sellainen ystävä kuin Laura, on aivan saakelin upee asia. Mun ylä-aste aika oli niin pimeä ja kipee että vaikka saisin esim. netin kautta yhteyden niihin hyviin kavereihin joita mulla silloin oli, niin en vaan jotenkin kehtaa. Niin merkillistä aikaa se ysiluokka oli että saisin aikaan kaiketi aika, no, sairaita muistoja ottamalla yhteyttä :/
    Mutta, etenkin nuo tekoripset sopii sulle tosi hyvin! T: Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee kiva että tyksit niistä kuvista ja aika harmillinen tilanne kyllä :< Kiitos <3

      Poista
  4. awwww näytät niin suloselta nuissa kuvissa :3

    VastaaPoista
  5. Tosi mahtavia kuvia! Tykkään nuista meikeistä.. tosi paljon!:3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)