torstai 5. joulukuuta 2013

Rahaa palaa


Oltiin tosiaan Lauran kanssa viime lauantaina vähän tuhlaamassa rahaa Turun keskustassa ja tossa yläpuolella on kaikki löydöt mitkä mä päädyin ostamaan. Leopardikuvioinen kauluspaita (49,90e) ja noi mustavalko raidalliset housut (49,90e) on molemmat Carlingsista ja keskellä oleva sienipaita Cybershopista (29e) Otin eilen ja tänään kuvia noista Carlings kuteista, mutta sienipaidan näätte mun päällä vasta sunnuntain spesiaalissa ! Oon tällä hetkellä tooosi ilonen, koska noitten vaatteitten lisäks sain tänään viime viikolla Crazy factorystä tilatut lävistys- ja venytyskorut, jotka varmasti tässä lähi päivinä. Tykkään ite tosta leopardipaidasta ehkä hitusen enemmän ku noista housuista, mutta halusin tollaset vähän erikoisemmat mustavalko outfitteihin sopivat housut ihan vaihtelun vuoks. Mikä vaatekappale on eniten teiän mieleen, housut, paita vai toi kauluspaita ?

Oivoi tätä materialismionnea ♥ !

45 kommenttia

  1. Nuo_housut ;_____; En kestä, tahtootahtoo myös! Hmmh, ehkä pitää vaan toivoa, että saan jouluna paljon rahaa ja pääsee osteleen vaatteita. :D

    VastaaPoista
  2. oh oot niin hot hot hot <3 ihania vaatteita!

    VastaaPoista
  3. Housut! ♥ Kumpa omat punamustat sopis viäl päälle -.- Ja toi siänipaita on jotenki kauheen symppis :D Kuinka iso venytys sulla muuten on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii sienet on ihania <3 Mul on molemmis korvis 22 milliset (:

      Poista
    2. Niin on! :3 Pari mun kaveria on sanonu jo about parin vuaden ajan mua Sieni-Tanjaks.. :D Meinaakko venyttää viäl? :)

      Poista
    3. Cool ! :D Mäki haluun olla sieni-pietu >:) Ja en enää, nää on hyvät tän kokosina ^^

      Poista
  4. Toi paita sopii sulle hyvin, kun sulla on tommoiset ihanan punaiset hiukset ja rakastan noita housuja, ehkä siks kun mulla on samanlaiset mutt niis housuiss tulee aina mieleen kapinallinen mitä tekee aina mielenkiintoisemman tyylin :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee kiitos ! C: Mustaki toi paita sopii tosi hyvin punasen kaa yhtee ! Ja joo noi on kyl aika rebel housut :')

      Poista
    2. ole hyvä ja suun uusin banneri on muuten hieno :)

      Poista
    3. Kiitti ! Vituttaa vaa ku bloggeril on joku ongelma punasten piilareitten kaa ilmeisesti ja siks ne muuttuki täs aiemmin tänää tollasiks mustaharmaiks O__o

      Poista
    4. joo uskon että vituttaa, joskus tätä bloggerii on haastava käyttää jopa. pari kertaa on tehtnyt mieli heittää kone seinään koska blogger. mutt se voi varmaan johtuu siit ku oon viel aika uus käyttäjä :))

      Poista
    5. :D Haha no joo, varsinki nyt ku tuli siihe picasan verkkoalbumisysteemii muutoksii et se muokkaa itestää kuvii iha oudon värisiks ja pläääh.... Vaikeeta !

      Poista
    6. Hehe joo ja ootko käynnyt sun sähköpostillas ;) sain muuten tänään ideanki että sä voisit joskus meikkaa jonkun sun kaveris koska mun mielest muita on vaikee meikkaa koska kasvonpiirteet on eri ja niin ees päin. Ehkä tässä on sulle haastetta

      Poista
    7. Joo just kävin vastaa sulle ! :D Kiitti oikeesti oli tosi kiva yllätys ! Jaja joo mun pitäis yhen Katrin kaa toteuttaa tollanen jossai kohtaa :)

      Poista
    8. juu ole hyvä :)) vastasin sulle sinneki viel jotain. Mä voisin ehkä joskus tehdä susta ihan kunnollisen kuvan eikä niin nopeeta työtä ja lähettää sulle vaikka postissa tai jotain. pystyisin kyll sillei toimittaa sen itekki koska hengaan nyttenki jopa jäkes. mutt ää ole hyvä :))

      Poista
    9. Joo vitsi se ois siistiii ! C::

      Poista
    10. Mä voisin ehkä yrittää tehdä sen sulle joululahjaksi c:

      Poista
    11. Aww joo ! :3 Mut älä ota sit mitää paineita jos et saa sitä tehtyy, se ei haittaa ! :>

      Poista
    12. Aww ai että oot ihana ihminen ku välität <3 sut ois kyll mukava joskus tavata ja ken ties ehkä me tavataan joskus :))

      Poista
    13. :') Hih kiitos ! Ja eiköhä me tavata, voidaaha me vaikka sopii joskus joku tapaaminen jos haluut antaa sen kuvan ihan livenä c: Jos siis saat sen tehtyy ^^

      Poista
    14. Joo tapaaminen kelpaa koska mä en ite jotenki luota aina posteihin, en tiiä kyll mist tää postien epäily on tullut. :D mutt siis uskon että saan valmiiks koska oon löyänyt jo pari kuvaa mist voisin yrittää piirtää jomman kumman ja ää tunnen nyt itseni kauheen spämmijäks kun keskustellaan tässä xD

      Poista
    15. Haha joo mäkää en hirveest enää postii luota ku on ollu sen kaa ongelmii :D Mut kuulostaa hyvältä :3 ja älä turhaan, tää on iha hyvä paikka keskustella :'D

      Poista
    16. Ah okei hyvä :)) ja hyy noi postit on joskus inhottavii ku ne saattaa joskus vaan kadottaa postit ja sit se vituttaa kun odottaa jotain tärkeetä

      Poista
    17. No luojan kiitos että ebay postit on aina tullut eikä oo kertaakaan jäännyt tulliin. muutenki ebay postit on sellasii ett niitä ei jaksais odottaa :D

      Poista
    18. Sul on sit käyny vähä parempi tuuri... xD Mul on just yks paketti jossai missä lie, se lähetettii mulle jo marraskuun 3. päivä :D

      Poista
    19. Ouuuuh :D mutt uuh minkälaista postia odotat jos saan kysyä :>

      Poista
    20. Peruukkia (8 Saa nähä sopiiko mulle :')

      Poista
    21. Uuh munki pitäis joulun jälkeen tilaa pari wigua,.mutt jännää, mulle ne tulee jo paris viikos O:

      Poista
    22. Okeiii :> Ja joo on kyl aika jännä juttu D: Toi mun posti on kyl aiemminki reistaillu ja paketeil on kestäny tulla perille, mut en oo ikin näin kauaa joutunu venaa :D

      Poista
    23. No mä oon kerran odottanut yhtä postia 4kk... Olin jossain välis unohtanut sen ja yllätyin kun se tuli :D

      Poista
    24. Haha :DDD 4 kuukaut on jo aika törkeen pitkä aika..

      Poista
    25. Ihanks totta varsinki jos odottaa vaan kravaattii cossia varten :DD

      Poista
    26. Pitäis muutenki lähi aikoina tilaa uusia luurankosukkiksii, ne on mun rakaus mitkä ei talvell lämmitä :((

      Poista
  5. Iiihania vaatteitaa!!<3 sopii sulle hyyvi!<3

    VastaaPoista
  6. Äää oot nii ihana ;__; <3:* kiehun kateudesta :D

    VastaaPoista
  7. Oon sun lukijana, mut tää on pakko kommentoida anona, kuulostan varmaa tosi creepyltä..... Mut näin susta unta viimeyönä. Tai siis siin oli sinä, minä, toisinaan mun poikaystävä +jotai tuntematonta porukkaa. Ja olit aivan törkeen ihana! Mulla oli siinä unessa joku helvetin paha paikka, huono, yksinäinen ja itsetuhonenki olo, mut sä olit siinä. Niistä kaikista ihmisistä ainoostaan sä kuuntelit, ymmärsit ja lohdutit.

    Ja mä uskon, että sä oot irl yhtä mahtava.
    Viel oudompaa täst tekee sen, et ei tosiaa olla ikinä nähty, ei olla facessa kavereina et oltais voitu siel jutella saati sit juteltu ees puhelimessa, silti ton unen jälkeen tuntuu ku olis IKÄVÄ SUA.
    Alkaa oikeen harmittaa kun ei tunneta, oot ihana ♥

    (Ehkä joskus tuun tän kommentin kanssa kaapista ulos ja kerron kuka oon.......)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä nyt oliks toi creepyy mut tosi jännä et lukijat näkee oikeest must unta :D Hyvä et kaikki tähä mennes nähdyt unet on ollu positiivisii, iiku toi sunki, tai siis sillee etten mä oo tehny mitää pahaa niis :') Möy kiitos <3

      Poista
  8. voisin varastaa ton gebardin..

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)