maanantai 2. joulukuuta 2013

Miau !


 Hahaa, mua vähän huvittaa ku lupailin tossa edellisessä postauksessa kuvia viikonlopusta. Pääsin nimittäin vasta tänään himaan ja laittaessani valokuvat koneelle huomasin, että mun muistikortti on täyttyny melkeenpä pelkästään kissojen kuvista :'D Musta ja Laurasta ei siis yläpuolella olevaa kameranpällistelyteinipeili-kuvaa lukuunottamatta oo mitään julkasukelposta materiaalia, mutta eipä sillä niin väliä. Oon kuitenki esitelly Lauraa täällä blogin puolella jo useampaan otteeseen, eikä ihmekkään, kun ollaan tunnettu jo ala-asteelta saakka ja voisin näin lonkalta heittää, että Laura on mun kauiten tuntemani ystävä. Siis sellanen, jonka kanssa oon vielä nykyäänki tekemisissä.
Jos kaipaatte muistutusta meiän aiemmista postauksista, niin alapuolella on pari linkkiä.
Kuvissa esiintyy Lauran kissat Hipsuli & Mölli.

Viikonloppu oli jälleen kerran ihan luksusta, mutta pakko myöntää et oli tosi kiva palata tänään kotiin ja vielä kivempaa on lähteä huomenna kouluun. :) Yritän postailla tällä viikolla ainaki uusista kuteista sekä noin 90% todennäkösyydellä crazy factorystä tilatuista lävistyskoruista ! Loppuun vielä hyvää joulukuun alkua kaikille uusille ja vanhoille lukijoille 

4 kommenttia

  1. Voi maukut. :3 Mullaki käy tosi usein noin, että muistikortilla yli pualet kissakuvia, kun aikalailla jokanen jonkakanssa hengaan, omistaa kissan. :D Plus omia möllyköitä tulee kuvattua paljon. c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Haha en ihmettele, oli nimittäi nii hauskaa kuvailla ja kattoo noitten kissojen riehumista!

      Poista
  2. Oon seurannu sun blogia jo kauan, ja tykkään tästä ihan kamalasti! Sulla on upee kirjotustyyli ja kuvaat älyttömän hyvälaatusia kuvia. Arvostan sun tyylisiä ihmisiä muutenki ihan kamalasti ja on huikeeta miten avoimesti sä kirjotat sun elämästä. Oon monta kertaa lukenu sun tekstejä kyyneleet silmissä, ja oon aina niin onnellinen näistä postauksista joista huomaa että sulla menee paremmin. Oot ihana!<3

    ps. Näin viimeyönä unta että tulit kuopioon ja me tutustuttiin! Harmitti kamalasti herätä ja tajuta että se oli unta!

    VastaaPoista
  3. Jeee ! Kiva että tykkäät C: Kiitos paljon <3
    Unet on jänniä :D

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)