lauantai 28. joulukuuta 2013

400 lukijaa !

Mua vähän ärsyttää, ku en oo ehtiny kuvailla ollenkaan tän joululoman aikana. Toisaalta välillä on ihan hyväkin pitää pientä taukoa arjesta ja kaikista normaaleista rutiineista, joita siihen kuuluu. Enpä mä oo pahemmin jaksanu meikkaillakkaan, joten huomenna taitaa sunday's special jäädä ensimmäistä kertaa väliin. Ainaki mun naaman osalta. Ajattelin postailla kuitenki pari kuvaa sellasista meikeistä/maskeerauksista, joita itse haluisin joskus koittaa tai jotka jollain tapaa inspiroi mua. Oon jo aika pitkään pitäny tätä mun blogia sellasena, että postailen tänne vaan mun ite ottamia kuvia, mutta ei siinä mun mielestä mitään väärää oo, jos välillä ottaa sieltä netistä niitä kuvia :)

Lupaan, että sit ku palaan kotiin täältä Joutsenosta niin jatkan postailua taas yhtä innokkaasti kuin ennen tätä kaikkea jouluhössötystä, lomailua ja ylenpalttista laiskottelua. Sitä ennen haluaisin kiittää kaikkia teitä lukijoita mun myöhäsestä joululahjasta eli 400 lukijasta ! Ihan uskomatonta, että teitä on jo noin älyttömän paljon ja en voi muuta sanoa, ku että te teette mut toooosi iloseks kaikilla kommenteillanne ja ilman teitä ihania tästä bloggaamisesta ei tulis kyllä yhtään mitään. On niin siistiä, että oon saanu joistain teistä lukijoista kavereita, jotkut on kehunu mun blogia omissa blogeissaan ja tälläkin hetkellä yks mahti tyyppi maalaa/piirtää mun muotokuvaa ! Alapuolella on vielä pari sattumanvarasesti valittua ihanaa kommenttia, jotka on kyllä vaan murto-osa kaikista niistä kommenteista, jotka on saanu mut tän blogin pitämisen aikana hymyilemään enemmän ku laki sallii. Noitten lukemisen jälkeen tajuu ihan varmasti miks tää bloggaaminen on niin palkitsevaa :')


 Ootte parhaita ♥ !

14 kommenttia

  1. Eise mua haittaa jos se huominen postaus jää :) koska aina ei voi toteuttaa sitä mitä on sanonu. Kuitenki oot tehny niitä ja se on tärkeintä :3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ! Ja just ton halusinki kuulla c: <3 Loman jälkee sit taas !

      Poista
  2. Onnea hurrjasti, jokaisen lukijan oot kyllä ansainnut, oot huippu! :)

    VastaaPoista
  3. Heh... Katoin puhelimella noita luvia ja koiin lukea niin luin "meikkitutoriaalin" menkkatutoriaaliksi XD voiei.. ei siin paras blogi ikinä! jatka samaan malliin c:

    VastaaPoista
  4. Onnee 400 lukijasta :3 ! ♥ Tää sun blogi on kyl nii ihana <3 Ja sä :3 ♥

    VastaaPoista
  5. Oho, minunkin kommentti löytyi sieltä :'3

    Muistan kun silloin toissa kesänä liityit aluillaan olevan blogini lukijaksi, ja sitten tulin kurkkaamaan sinun blogiasi, niin tykästyin heti. Taisin olla yksi ensimmäisistä lukijoistasi, kuten sinäkin minun :D Nyt noin puolitoista vuotta olen blogiasi lukenut, enkä ole vieläkään kyllästynyt, enkä varmasti tule kyllästymäänkään! Mahtava blogi ja ihana sinä :3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee tosi mukava kuulla ettei vieläkään kyllästytä :3 Kiitooooos !

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)