keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Tästä se lähti

Mä tiiän et mun ei tarvii selitellä mun tekoja kellekkään. Varsinkaan täällä blogin puolella, mut halusin kuitenki ihan vapaasta tahdosta kirjottaa tälläsen "jälkipohdiskelu" tekstin. Viime postausta kirjottaessa olin nimittäin aika paskassa kunnossa ja harvinaista kyllä ihan sanaton. En vaan pystyny kaiken ikävän, ahdistuksen ja kyynelten lomasta sanottamaan mun tunteita järkevästi, joten teen sen nyt jälkikäteen. Pari ketipinoria, pitkä kuuma suihku ja monen monta punasta chesterfieldiä on saanu mua sen verran rauhotettua, että ajatuksetki kulkee taas.
 
Eli siis, ironista kyllä mun paha olo lähti liikkeelle teestä, tai tarkemmin sanottuna teemukista. (kuulostanpa vitun tyhmältä...) Sain tän kyseisen teemukin Jossulta, eli mun entiseltä parhaalta ystävältä, joka tappoi itsensä. En nyt tähän hätään muista sainko sen mukin joululahjaks, mut sain sen kuitenki vaan pari kuukautta ennen Jossun kuolemaa eli joskus joulun tienoilla ja nyt omille muutettuani otin sen vihdoin käyttöön. Tää muki on ihan tavallinen halpistuote, mutta jotenki tänään siellä sisällä lukeva teksti kouras mua tosi syvältä. Se menee näin:

Tunnen oloni turvalliseksi lähelläsi.
Olemme kokeneet paljon yhdessä ja
tiedän miten paljon rakastat minua.
Olet elämäni tärkein ihminen ja lupaan,
että sinulle on aina paikka sydämessäni.
Rakastan sinua elämäni loppuun asti.
 
Siitä se itku sit lähti.
Tuntu vaan niin hirveeltä ajatella Jossua ostamassa tota mukia ja yrittää arvailla mitä sen päässä sillon liikku. Ku miettii niitä pitkään jatkuneita itsemurha puheita... Ihan ku toi koko teksti ois suoraan Jossun kynästä, koska joka ikinen sana tossa pitää niin täydellisesti paikkansa ja pystyn elävästi kuvitella Jossun sanomassa ton tekstin ääneen mulle. Kuuntelin ikävissäni myös yhtä "meiän" biisiä tänään ja se nosti tunteet ja kaikki muistot vieläkin katkerammin mieleen..


Pelottavaa miten nopeesti olo voi muuttua. Tänään oli kuitenkin tosi hauska päivä noin puol viiteen asti ja sit kaikki vaan romahti. Totta kai tollaset tekstit, biisit ja muut jutut saa mielen matalaksi, mutta että niin matalaks ku tänään.. Huhhuh. Ihmisen mieli on välillä liiankin petollinen asia.

 
Kiitos vielä teille jotka ehditte kommentoida edelliseen postaukseen, ootte ihania ♥

12 kommenttia

  1. Oon onnellinen sun puolesta tosta mukista! Vaikka se on ''pelkkä" muki, sillä on tunnearvoa! En vaa osaa kommentoida enempää.. Halaus ja nuku hyvin kun saat unta! Mä välitän susta tosi paljon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, edes jotain konkreettista ! Halaukset ja hyvät yöt sinnekki <3 c:

      Poista
  2. <3 u r great, en voi kuvitella mitenkään miltä susta tuntuu :/

    VastaaPoista
  3. Paljon tsemppiä sinne! Vaikka ihminen on poissa, muistot säilyy ikuisesti

    VastaaPoista
  4. Voih. Tänään on ollu kamalan tunnerikas päivä ja tän luettua tuli taas itku ;__; <3
    *Halit! Oot ihana ihminen*

    VastaaPoista
  5. Allekirjotan, pelottavaa, miten olo voi muuttua sekunneissa. Voimia. ♥

    VastaaPoista
  6. Eksyin sun blogiin just äsken ensi kertaa ja rupesin tän postauksen jälkeen kiinnostuneena perehtymään tähän koko juttuun. Luin kaikki jossu- tunnisteella varustetut postaukset ja mä en edes tiedä mitä sanoa. En voi ikinä ymmärtää kuinka kauheeta on menettää tuollaisella tavalla noin rakas ystävä. Vaikka en sua millään tavalla tunne, mutta näiden lukemien perusteella en voi mitään muuta sanoa kuin että mä oon niin ylpeä susta. Ja varmasti kaikki on. Se tuska mitä tuollaisesta voikaan seurata, ja se tapa millä sä oot käsitellyt tätä. En siis nyt puhu itsensä satuttamisesta, vaan siitä että pystyt ajatella Jossua niin lämpimästi ja kirjoittaa hänestä avoimesti. Se on todella ihailtavaa ja se jo osoittaa kuinka vahva sä olet. Ihan hirveätä on myös se, että mitä sun on pitänytkään käsitellä itsesi kanssa ja joudut vieläkin käsittelemään hänen poismenonsa jälkeen on vissisti aivan järkyttävän rankkaa. Mutta uskomattominta on se, että sä oot selvinnyt siitä.

    Vaikka sanat ''voimia'' ei helpota sun oloas yhtään, niin sanompa sen silti. Koska niitä jokainen tarvitsee tuollaisen jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää, nyt mä puolestani menin sanattomaks ! Kiitos tosta älyttömän ihanasta kommentista C: Mahtavaa kuulla et ajattelet tollee ja muutenki purr <3 KIITOS !!!!

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)