sunnuntai 3. marraskuuta 2013

☆ Sunday's special ☆

 
Sunnuntait tuppaa melkein poikkeuksetta olemaan tylsääkin tylsempiä päiviä. Sellaisia, ettei mikään oikeen jaksa innostaa eikä mitään saa ainakaan aikaseks. Tai ainaki mulle nää on sellasia päiviä. Yleensä mun sunnuntait kuluu junassa tai bussissa istuen, koska palaan aina viikon viimeisenä päivänä mun viikonloppu reissuilta takas tänne Järvenpäähän. Tänään kun heräsin, olin kuitenkin jo valmiiksi kotona. Anni ja Antti vietti nimittäin täällä mun kämpällä Perjantain ja Lauantain välisen yön, enkä näin ollen matkustellut tänä viikonloppuna minnekkään. Makoilin siis aamulla sängyssä juoden teetä ja selaten netflixin harvinaisen köyhältä tuntuvaa tarjontaa. En tiiä johtuko se tästä sunnuntai päivästä vai mistä, mutta mikään sarja tai leffa ei oikeen jaksanu kiinnostaa. Yhtäkkiä sain kuitenki ihan loistavan idean, nimittäin "Sunday's special" nimisen postausidean. Rupean, tai ainakin yritän ruveta tekemään tästä lähtien joka sunnuntai jonkin erikoisen tai vähän vähemmän erikoisen postauksen aiheena meikkaus. Luvassa on siis erilaisia meikkejä ja luultavasti kaiken maailman maskeerauksiaksin. Toivon tosiaan, että mulla riittäis ideat ja jaksaminen, koska tällä tavoin mun sunnuntaikoomailu muuttuis ihan totaalisesti ja saisin jälleen kerran vähän haastetta, mutta mukavaa sellasta mun elämään ! En uskalla vielä luvata, että tuleeko näitä "Sunday's special" postauksia joka sunnuntai, mutta ainaki mä yritän parhaani :)
 
Alotan nyt tän homman maskuliinisella meikillä, jonka tein tänään. Oli jotenkin outoa meikata itteään jätkäks, ku oon jätkä... :D Mut ihan kivaa vaihtelua ja ajanvietettä se kyllä oli. Tässä siis pari kuvaa. (joiden laadun blogger tuhoo ihan totaalisesti...)
 

Mitäs tykkäätte tälläsestä ideasta, että rupeisin sunnuntaisin toteuttamaan erilaisia meikkijuttuja ja maskeerauksia ? Ja mitä tykkäätte tosta miesmeikistä ? (jota joku joskus toivokin, että tekisin) Mulla on nimittäin aika paljon toteuttamista venaavia ajatuksia ja nekin toiveet, joita ootte laittanu mun " Different make ups " postaukseen pitäis loihtia naamaan, joten musta tää on aika loisto juttu ! Pistäkäähän mielipiteitä kommenttiboksiin ja jos teillä on jotain sellasia meikkejä mielessä, joita haluaisitte et toteutan nii sanokaa hei ihmeessä :)
 
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ♥

10 kommenttia

  1. Joo, tuo sunnuntaimaskeeraushomma ois hyvä! :p Ittekkin toteutin eilen jonkunsortin miesmeikin, joka oli kyllä aika suttu, mutta kuitenki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiiii nii mustaki ! Ja joo kävin kattomas ja kommentoimas ;p

      Poista
  2. Vähän tumma toi parta ja ehkä just näkee sillee et olis vähän läpällä vedetty toi meikki? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hyvä et huomasit et toi meikki on vähän tollanen.. Huolimaton :D Emmä sitä läpällä tehty, mut aika hutasten :)) Kiva et uskallat sanoo tollasta kritiikkiä nii pystyy sít ens kerral parantaa ja ehkä panostaakki enemmän (8

      Poista
  3. Tää vaatii oikeesti rohkeutta että pystyy laittaa kuviaan blogiin itestään ! Go Pietu & muut! Ja tuo sunnuntai meikkihomma kuulostaa kivalta ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitti ! Ja kiva jos kuulostaa hyvältä C:

      Poista
  4. Hienot kuvat jälleen kerran mut ei ehkä ihan sopis sulle tollane parta tai mikä toi ny onkaan ;D
    Toi sunnuntai jutttu kuulostaa kivalta(:
    ja muutes millon aijot tahä taas videon?
    ois toosi kiva varsiki jos tekisit vähä pidemmän ku viimekerralla((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah oon täysin samaa mieltä :DD Ja enpäs tiiä ! Kyl mä täs joku päivä teen ku inspis iskee (8

      Poista
  5. Ois tosi siistii, kannatan kyl tota ajatusta ^^ ja jännä toi meikki :D

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)