torstai 7. marraskuuta 2013

Lukija tapaaminen !

Otsikosta voitte varmaan päätellä aika paljolti mistä mä tässä postauksessa höpisen. Näin nimittäin eilen yhtä mun blogin pitkäaikasta lukijaa Ellaa, joka tuli Kokkolasta asti kattomaan Avenged Sevenfoldia hartwall areenalle. Tutustuttiin Ellan kanssa reilu vuos sitte just tän mun blogin kautta ja alettiin juttelemaan facebookissa. En tiiä miks, mut jotenki meiän kemiat vaan kohtas harvinaisen hyvin ja tultiin ihan super hyvin juttuun. Live tapaaminenki nous aina sillon tällön puheissa esiin, mutta ikinä ei oikeen tuntunu olevan aikaa, uskallusta, saatikka sitte rahaa nähä. Avengedin keikka oli siis ihan loistava juttu ja samalla syy nähä ja vielä niin, ettei tartte ottaa paineita samalla tavalla ku jos jompi kumpi ois menny kokonaiseks viikonlopuks toisen luo kylään. Mua jännitti koko tän päivän ihan törkeesti ja Pasilaan menevässä junassa olin viimeistään ihan täpinöissä. Kaikki meni kuitenki paremmin ku uskalsin ees toivoa ! Ella oli ihan yhtä ihana ku mitä olin koneen kautta saanu ymmärtää ja meillä oli toooosi tosi mukavaa, vaikka seisottiinki hyytävän kylmässä ilmassa vajaa pari tuntia ennen sen keikan alkua. Noin kuuden maissa jouduin hyvästelemään Ellan, koska lähdin tapaamaan toista areenalle ajautunutta ystävääni eli Karitaa, jota en ollu nähny vajaaseen vuoteen. Päivä meni siis kaiken kaikkiaan ihan loistavasti, vaikka Helsinki onki nykyään yks mun inhokki kaupungeista täällä Suomessa ja yritän välttää siellä käymistä parhaani mukaan. Oon kuitenki nyt ihan fiiliksissä ja must on iha helvetin upeeta, että näin pitkästä aikaa Karitaa ja että oon saanu tän blogin kautta sellasen ihmisen mun elämään ku ton Ellan !

Kohta lähtee muuten radikaalit toimenpiteet käyntiin ja jos kaikki sujuu suunnitellusti, niin näätte huomenna tuloksia ! Kuvasta varmaan arvaattekin mitä kohta tapahtuuuuuuu ;)

6 kommenttia

  1. Oi! mäkin olin kattomas A7X :3 Missä siel istuitte/seisoitte?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ite ollu siel keikal, pelkästää jonos :`D Mutmut hengailin Ellan kaa siel alakatsomojonos ja Karitan kaa yläkatsomojonos :p

      Poista
  2. Miks inhoot helsinkiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis emmä sitä inhoo, mut en tykkää vaa jotenki tykkää siit ilmapiirist ja ihmispaljoudest mikä siel on. D: Ei varmaa kaikkial stadis, mut kaikkial mis mä oon ollu jaja niiiii :s

      Poista
  3. Moikka :)
    Eksyin eilen sun blogiis ja kiinnostuneena selasin näitä tekstejä. Tänään sit muistin taas sun blogin ja oli pakko liittyä sun lukijaks, et saan tietää sit jatkossa et miten sulla menee :) Oon hämmästyny siitä, kuinka oot jaksanu, vaikka sun paras ystäväs kuoli ja oot kokenu kaikenlaista! Ihailen sua jotenki :)

    Tsemppii! :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)