lauantai 2. marraskuuta 2013

Day of the living dead

 
Isot kiitokset noista viime postaukseen laittamistanne kehuista ja muista kommenteista ! Mun synttärit oli kyllä tänä vuonna ihan parhaat. Tein viime postauksessa nähtyjen maskeerausten lisäks vielä yhen vähän yksinkertasemman zombilookin torstai aamuna ennen ku lähin kouluun ja voitte vaan kuvitella, kuinka paljon katseita mun ulkonäkö sinä päivänä keräs :`D Koulussa ihmiset katteli ihmeissään ja sain jo ensimmäisellä tauolla luokkakaverin hätkähtämään, kun se hissiin tullessa katteli kännykkäänsä ja vasta hetken päästä nosti katseen mun naamaan. Koulun ruokalassaki keittäjät vähän ihmetteli tota maskeerausta, mut ku mainitsin halloweenistä ja mun synttäreistä nii sain ilmasen jäätelön ja suklaapatukan. Hihi. Ei siinä vielä mitään, sillä parasta oli kuitenki se ku mentii ruokalasta yhen luokkakaverin kaa ärrälle, eikä se kassaneiti nähny eka mun naamaa. Kävin hakemassa kahvin, pari suklaapatukkaa ja sit menin kassalle. Myyjä nosti katseen muhun ja alko kiljumaan. Oli kyl tosi hauska tilanne ku sen alku säikähyksen jälkee se rupes nauramaa ja sano kuinka paljon se oli pelästyny ja kaiken lisäks se myös tarjos sen kahvin, jota olin ostamassa ja otti valokuvan mun naamasta. :`) Eikä se myyjä edes ollu ainoo joka osotteli mua kameralla sinä päivänä. Jouduin nimittäin jonku tummaihosen miehenki kanssa yhteiskuvaan. Eli siis, aika hauska ja tapahtumarikas koulupäivä jos multa kysytään! Iltakin meni ihan mahtavasti, sillä Alisa ja Silja tuli viettämään mun kansssa aikaa tänne Jäkeen ja oli tooooosi mukavaa !
 
 
Jos joku teistä lukijoista on kans lisäilly jotain halloween
meikkeihin liittyvää blogissaan, niin ois tosi siisti nähä niitä !


14 kommenttia

  1. Wow :o vähän kiva postaus :3
    oot muutenki tosi ihana ♥

    VastaaPoista
  2. Haha, vähän ihana myyjä :D
    Ja mahtava kyllä toi maskeeraus kans, itellä ei olis pokkaa mennä ton näkösenä kouluun :D
    Myöhäiset onnittelut multakin! ^-^

    VastaaPoista
  3. Just äsken lisäilin uusimpaan postaukseen "halloween"kuvia, vaikkei teksti niinkään liity niihin kuviin mitenkään. Ja kun selaa pari postausta alaspäin, löytyy ihan kunnon - kunnon ja kunnon, mutta postaus kumminkin mun halloweenteemalla kulkevat tuparit (sikäli kun minun lisäksi pari muuta olivat pukeutuneet, yksi ratsastajaksi, toinen piruksi) sekä sitä postausta edeltävä pikku pikapostaus.

    Nämä kolme postausta pääset tsekkaamaan täältä; mustavalkoinenhenki.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Sulla näyttäisi olevan tietynlainen itsetunto todella hyvällä mallilla, kun kehtaat kulkea omana itsenäsi (tai no, toi zombie-tyyli ei nyt taida olla jokapäiväistä mut you know what i mean). Sitä mä ihailen sussa todella paljon.

    Todella hieno maskeeraus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se aina sillon tällön c: Ja joo tajusin kyllä, iiiiiiiiiiiiiiiisot kiitokset sulle <3 :))

      Poista
  5. HAHA AIVAN IHANA MYYJÄ!XD <3
    ja olet sinä kyllä upea ilmestys! :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :`DDD Se oli kyl iha mahtava, ja aww kiitos <3

      Poista
  6. Moi Pietu ! Oli ihan superihanaa kun laitoit sillon sen videon ^__^ Oon edelleenkin sitä mieltä että oot ihan superkaunis ( jos näin voi sanoa ) ja ihana poika, oon niin ylpee susta muutenkin kun ihan semipitkään seurannu sun blogia. Oon niin, niin, niin, niin varma että soot joskus vielä onnellisuuden huipuillas ja pysyt siellä, koska oot todellakin kehittynyt ihmisenä, paitevei onnea siitä omasta kämpästä myöhäisesti .. !!! Kaikkea hyvää sulle rakas ! Keep it up ! :--)

    VastaaPoista
  7. Löysin just sun blogi, ja tää on ihana,ja on tosi kivaa lukee tätä :3! Luin sen tarinan susa ja jossusta,ja se oikeesti kosketti mua <3 Toivon sulle kaikkee hyvää <3
    ps mun kissan nimi on Pietu ;''D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee tervetuloa seurailemaan ! Jaja haha :D Hyvä nimi c:

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)