tiistai 22. lokakuuta 2013

Twilight red lenses !

Jep jep, niin ku kerroin, niin ostin vähän aikaa sitten kolmet piilarit ja nyt esittelen toiset niistä, eli Twilight red linssit !
 
 photo 22102013meitsii045_zps2d782aa5.jpg
 photo 22102013meitsii079_zps3e5e3a4d.jpg

 Ostin nää aikalailla hetken mielijohteesta, kun palasin viime perjantaina Porvoosta. Kävelin nimittäin kampin ylimmässä kerroksessa sijaitsevaan cybershoppiin ostamaan mustaa hiusväriä sivusiiliini, ja noh.. Noi piilarit vaan jotenki veti mua puoleensa ja ostin ne sitte samantien :p Tykkään noista ehkä hiukan enemmän ku niistä valkosista ja oon aika varma, että nää punaset linssit tulee näkymään mun silmissä paljon useemmin. Niin kuin kaikki mun aiemmatkin piilarit cyberistä, niin nääkin on huippu mukavat ja vuoden kestävät piilolinssit. Hintaakaan ei ollu ku 23,90e ja koska nää on toisaalta tosi simppelit, mutta silti erikoiset katseenvangitsijat. Ei siis ihmekkään että diggaan ;) Mitäs siellä ruudun toisella puolen tykätään ?

 Ainiin !
Loppuun vielä isot kiitokset palautteesta siihen mun tekemään videopostaukseen ! Positiivisten kommenttien myötä oon nyt varma, että tuun tulevaisuudessa tekemään lisää videomatskua tänne blogiin postattavaksi. :)


14 kommenttia

  1. Ihanat piilarit! ite oon myös haaveillu että ostaisin joskus punaset myös! ((:
    Odotan innolla sitä seuraavaa videopostausta :3

    VastaaPoista
  2. Oi ihanat piilarit! Täällä myös odotellaan innolla seuraavaa videota :P kuka muuten sun kuvat ottaa ku sähä kumminki asut yksin..? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos ^^ Otan kaikki mun kuvat ite, mut on mul kyl kamerajalusta jota käytän apuna :) Ellen sit oo jossai kavereilla ! Jaja en uskalla lupailla, että kuinka pian se seuraava video on tulossa, mutta kyllä se vielä tuleeeeee (((8

      Poista
  3. Mahtavat piilarit! Oot upee c:

    VastaaPoista
  4. mun mielest nää punaset on paljon kivemmat ku ne valkoset :-) ja noi sopii sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojooo on nää kyl aika kivat :p Ja kiitoksia !

      Poista
  5. Wautsiiii, sama huppari päällä mikä sulla oli yhessä postauksessa, mikä oli eka postaus minkä luin :') Siitttä jo on paljo aikaa, mutta vieläki seuraan ku oot nii huippu!
    Ja oli nii hirmukiva toi ihan pikkuvideo, uskalsit tehhä sen!
    Muutenki tää sun blogi on menny vaa parempaa suuntaa, ja luulen että jatkaa edelleenki matkaa aina vaa paremmaksi :)
    Ei mulla muuta, kauheesti kaikkea hyvvää sulle, ja iiiiiso virtuaalihali ^^<3
    Peeäs. siistit noi piilarit! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :D Joo uskalsin vihdoin ja tosi kiva kuulla C: Haleja sullekkiiiiii <3

      Poista
  6. vau oot upee! :) vasta oon alkanu seuraileen ja jään innolla oottaan uusia postauksia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja tervetuloa seuraamaaaaaaan <3 (((8

      Poista
  7. Näytät upeelta!! :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)