lauantai 12. lokakuuta 2013

Nostalgiaaaa

 
Ei vitsi oon kokonaa unohtanu kertoo teille mitä outoo keskiviikkona tapahtu ! Oltii nimittäi ihan normaalisti mun luokkakaverin Annen kanssa koneilla, kun se seikkaili deviantartin ihmeellisessä maailmassa ja päätti kirjottaa hakuun mun nimen. En ensin kiinnittäny asiaa mitää huomiota, koska tappelin bloggerin kanssa, mutta yhtäkkiä Anne oli sillee "heiii oot sä tässä?" Käänsin tietty katseeni siihe toisee ruutuu ja ku näin sen kuvan siinä nii sanoin heti, että en oo, mut sit ku rupesin kattomaan tarkemmin niin tajusin et oonha mä.. Oli ehkä hämmentävintä ikinä nähä sellanen kuva neljän tai viiden vuoden takaa, jota en oo ikinä edes nähny ! Itseasiassa näitä kuvia löyty kokonaiset kuus kappaletta ja voi sitä nostalgian tunnetta ku näin niin monta ennennäkemätöntä kuvaa pikkupietusta :D Ne kuvat oli siis yhen mun kaverin galleriassa. Oon täällä blogissa julkassu ennenki mun vanhoja kuvia, mut näitä ette kyllä varmasti oo nähny, koska en ollu itekkään !
 

Voi noita aikoja... :`)


18 kommenttia

  1. Oiii ku oot ollu söpö! :3
    Ja ootha sä vielki ;D

    VastaaPoista
  2. Niin ihana pikku-Pietu :)

    VastaaPoista
  3. Hihi voi sua :')

    Ps. En muista ootko tehny postausta sun tyylistä sillon nuorena ja mikä se on nyt. Tai siis miten se siinä matkalla on kehittynyt! :--D jos tajusit!

    Ja hiuksista ois kans kiva nähä, minkä väristä sulla on ollut :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmhmhmmm no oon ainaki tehny tälläsen

      http://hurricaneinsidemyhead.blogspot.fi/2013/08/meikkauksen-kehityskaari-todays-makeup.html

      mut tossakaa en kyl mee hirvee kauas ajassa taaksepäin (8 ja kyl niit hiusjuttuiki täält löytyy mut en oo iha varma onks sellast mis on kaikki mun hiusvärit. Pitää varmaa kehitellä jotai :p

      Poista
  4. awwws ootpä söpö ollu, ja edelleen! c: <3

    VastaaPoista
  5. söpö pikkupietu :3♥

    VastaaPoista
  6. tuo tupakkikuva, en kestä niiiiin söpö<3 sää oot kuiteki vieläki vähintää yhtäsöpö :') hih

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)