tiistai 8. lokakuuta 2013

Coming soon

 
Voih, oli pakko laittaa vielä yks kunnollinen kuva noista sateenkaarihiuksista. Huomisessa postauksessa näätte ne nimittäin viimestä kertaa.. Kyseessä onkin itse asiassa jo useampaan otteeseen toivottu meikkitutoriaali, jonka kanssa oon tänään hääräilly. Kiinnostuneiden kannattaa siis päivittää selaintaan siinä 16-18 aikoihin ja jos kaikki menee niin ku oon suunnitellu, niin tällä viikolla ois tulossa vielä yks hiuksiin liittyvä postaus. On mulla kyllä muitakin ässiä hihassa, mutta toi meikkituto ja hiuspostaus nyt oli ainoat jotka tässä kohtaa paljastan ;) Palaillaan siis huomenna !
 
 peace & love 

6 kommenttia

  1. AAAAAAAaaaaaaaaahhh, tää on sanoinkuvailemattoman ihana *______* Miten voit olla olemassa!? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä mä en ookkaa ! :O No ei vaa kyl mä taidan olla :D Super isot kiitokset <3 !!

      Poista
  2. Toi pöllöveny on niin ihana, ihailen sitä aina. :3 Eks se crazy factorysta ookki? Onks siäl millaset postikulut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl iha paras ja joo on :) Muistaakseni ku ostaa yli 20e nii ei tuu niit toimituskului !

      Poista
  3. toi sivusiili käy sulle niiiin hyvin ;__;♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)