tiistai 8. lokakuuta 2013

bloglovin & blogilista

 Seuraa blogiani Bloglovinin avulla 
 Seuraa blogiani Blogilistan avulla 

Googletin mun blogia ja löysin sen sitte tuolta bloglovinista ja vielä 30 seuraajalla varustettuna :D Tein siis sinne käyttäjän ja kävin tunnistamassa tän blogin omakseni. Myös blogilistalle oon tehny käyttäjän jo viime vuoden puolella, vaikken sillä mitään ookkaan tehny. En itse asiassa oo ihan varma, että mitä noi sivustot hyödyttää, mutta kaipa ihmiset niiden kautta löytää helpommin mun blogiin tai jotain...Laitoin nyt kuitenkin linkit molempiin, että voitte sitten seurailla mua niissäkin jos tahdotte. Myös tonne mun blogin sivupalkkeihin ilmestyy linkit tän päivän aikana. Valaiskaa ihmeessä noitten kahen sivuston hyödyistä, jos ootte viisaampia ku minä :`) 

1 kommentti

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)