sunnuntai 15. syyskuuta 2013

you make me smile

Alisa ja Lotta tuli eilen mun luo iltaa istumaan ja Lotta jäi sit vielä yöks tänne mun kämpille. Aika meni taas kerran ihan liian nopeesti ja pian aamukahvin, laittautumisen, valokuvailun, apteekkiin juoksemisen ja yhen Joannan näkemisen jälkeen mä jo kattelinki ku Lotta nous Lahteen menevään junaan. Jäi kuitenki tosi ihana fiilis ku nähtiin pitkästä aikaa ihan kunnolla ja puhuttiin niin paljon et ei mitään rajaa. Ainoo asia mikä vähän nyt ärsyttää on se ku viikonloput on aina niin täynnä menoa ja meininkiä. Mulla on nytki jo ainaki kolme seuraavaa viikonloppua buukattuna, mutta toivottavasti me Lotan kanssa nähtäs taas pikapuoliin ! Alapuolella vielä pari kuvaa meistä :)
 


10 kommenttia

  1. Sulla olis kyllä lahjoja meikkaajaksi tai vastaavaa! :)

    VastaaPoista
  2. miten sun kaikki kaverit on noin kauniita? :')

    VastaaPoista
  3. millon tuo linkkaa blogis- juttu tullee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai siis hä :o Sehän tuli jo? Etin blogeja luettavaks, ihmiset linkkas niitä mulle ja that´s it :) Nyt on luettavaa.

      Poista
  4. Ihanat kuvat ja noi sun hiukset ovat nii ihanaat!! :') <3<3<3

    VastaaPoista
  5. Ihanat meikit ja hiukset ja kaikki ja ddgg ;__; <3 Kaverisi on kaunis myös. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittii <3 ! Rastameikit teki paluun ja Lotta on kaunein kaikista c:

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)