tiistai 24. syyskuuta 2013

the mask


Vähän rajumpaa lookkia tällä kertaa. Jaksoin nimittäin pitkästä aikaa, juurikasvun pois värjättyäni pistää keesin pystyyn ja sutia naamaan mustalla luomivärillä tollasen naamion. Vaikka oonki aika värikäs persoona ja värit on lähellä mun sydäntä, niin tälläset mustavalkoset kuvat vaan vie välillä mennessään ja niin no, en mä kyllä näihin kuviin mitään muuta kuvanmuokkausta pystyiskään kuvitella. Sitä paitsi onhan tää aika kivaa vaihtelua noiden parin lämpimiin sävyihin keskittyvän postauksen jälkeen. Vai mitä ootte mieltä ?

10 kommenttia

  1. Oo tykkään! Näytät mystiseltä. :D :) Mahtaisko olla Mansonin inspaama maski? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon mystinen >:) Mut hyvin tunnistit ! oli joku nimittäi joku mielikuva Mansonista tollasel maskilla, mut yritin googlaa eile enkä löytäny :o (saatto tosin johtua osin mun laiskuudesta..)

      Poista
    2. http://www.marilynmansonimages.com/images/eras/lwf/2004/nov/live/aag84bmussell.jpg tossa! :3 Ja en tiä tiäks tätä, mut on yks sivu, jos tulee joskus taas fiilis et haluisit Mansonista inspiraatiota, ni tääl on kaikkii kuvia
      http://www.marilynmansonimages.com/index.html !

      Poista
    3. Oi ihanaa kiitos ! :3 <3 Mul onki tulos yks Marilyn Manson meikkipostaus heheee :P

      Poista
  2. ei vitsi näin ku pyöräilit mun kämpän ohi just tuona kyseisenä päivänä :D mietinki että mahdoitko olla sinä kyseessä ja oikein tunnistin. mut mahtava blogi, upeeta ku joku uskaltaa erottua massasta c: keep it going

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDD Haha voin kuvitella ku mun keesi vaa vilahtaa ikkunan ohi :`) Mut isot kiitokset, I will !

      Poista
  3. huiii pelottava! :oo
    mutta mää tulin kyssyyn että uskotko spiritismiin? ootko koskaan pelannu?
    //ei liity kuviin muttaku mietin tässä yksikseen ni olis kiva kuulla mielipidettä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa uskon tietyllä tapaa, mut mä nyt uskon vähän kaikkeen ja sit toisaalta taas en mihinkään, mut oon kyllä spiritismiä joskus aikoja sitten pelannu ja jäi kyllä aika karmivat muistot :DDDD Huhhuh !

      Poista
    2. ai että se siis toimii :o hui! nätkö sää tai kuulikko jottain? :)

      Poista
    3. Nooh voit selvittää ite mitä siin tapahtuu :p

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)