torstai 19. syyskuuta 2013

Such a good luck

Sunnuntaina mä päätin postauksen näihin kahteen lauseeseen "Mul on jotenki sellanen tunne, että tästä alkavasta viikosta tulee ihan mahtava. Toivottavasti se pitää paikkansa !" Ja voin jo nyt sanoa, että ne lauseet todellakin piti paikkansa. Mulla on ollu ihan helvetin hyvä fiilis, sekä tuuri tällä viikolla ja tää kuva saattaaki vähän valaista, että millä tavalla...
 
 
Tossa pöydällä olevat vaatteet, meikit ja muut on nimittäin kaikki ilmestyny mun kotiin tällä viikolla ja mä oon maksanu noista yhteensä 32 euroa ! Syynä siihen miks oon saanu reilulla kolmella kympillä esimerkiks kaks paitaa, legginssit, farkkulegginssit, kaks huivia, vitusti luomivärejä ja ihonhoitotuotteita, pari pulloa hiuslakkaa, kaks kaulakorua, kasvonaamioita, kajaaleita, leffoja, tekoripsiä ja niin edelleen, on mun ihana tukihenkilö, sekä Järvenpään kirpparit.
 
Kaikki alko oikeestaan tiistaina, (tai no maanantaina, kun sain sen mun timanttihupparin, mutta siitä ootte jo kuullu^^) kun päätin aamulla meneväni koulun jälkeen ostamaan hakaneuloja cittarista tai tarjoustalosta, että voisin vähän tuunata mun mustia farkkuja. Koulu kuitenkin loppui niin aikaisin, että päätettiin lähteä luokkakaverin kanssa Jäken keskustassa sijaitsevaan ViaDia kirppikseen. Siellä ne hakaneulat sit ihme ja kumma sattu pistämään silmään kuudenkymmenen sentin hinnalla varustettuna ja löysin mä vielä muutaman paidan sekä uuden vesiväripaletinkin. Tää hakaneula-juttu oli jo sinäänsä aika hauska juttu, joten voitte vaan arvata kuinka hämmentyny mä olin seuraavana päivänä (eilen) kun mun tukihenkilö tuli käymään mun kämpällä ja sillä oli mukanaan iso kassillinen käyttöä vaille jääneitä meikkejä, ihonhoitotuotteita sekä koruja. Hämmentävintä koko jutussa oli se, että löysin kassista kolme mustaa kajaalia ja näytinkin saman tien ostoslistaani tukihenkilölleni. Siellähän se kajaali luki kuulakärkikynällä kirjoitettuna. Hassuja sattumia eikö ? :D Tänään päätin käydä mielenkiinnosta vähän keskustasta syrjempänä sijaitsevalla Euroset kirpputorilla ja niin no, sinne mä sitten tuhlasin sen 24 euroa ja 50 senttiä. Ei kyllä kaduta yhtään, koska kaikki noi loput pöydällä olevat ostokset oli kyllä pienen hintansa arvosia.
 
Vielä yks huippujuttu tapahtu ku pääsin tänään kotiin, sillä sain tietää, että mun huominen koulupäivä on peruttu ja mä lähdinkin muutaman tunnin varotusajalla Joutsenoon, porukoitten luo ens tiistaihin kestävää pidennettyä viikonloppua viettelemään.
 
Btw, voiko elämä oikeesti olla näin ihanaa :`)


12 kommenttia

  1. err, itekkin rakastan kirppiksillä käyntiä mutta täällä on vain yksi semmonen kunnon kirppis josta jotain löytää. :D Noi huivit on varsinki kivoja. Asuuko tein porukat muuten missäpäin joutsenoa, keskustan lähellä vai motarin toisella puolella? Vissiin joskus täällä oot maininnu, mutta enhän mää muista..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Damn ! Järvenpääs on ainaki kolme hyvää kirppistä hehheh >:) Ja tota hmmm ne asuu aika lähel keskustaa (8

      Poista
  2. :) kaikkea hyvää sulle<3

    VastaaPoista
  3. Ihanaa ku toi positiivisuus oikee huokuu susta tänne ruudun toiselle puolelle asti! :-) Tulee iha itellekin hyvä fiilis näitä postauksia lukiessa. Iloista syksyä sulle Pietu ja pidä lippu korkeella edelleen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi c: Tollasta palautetta on aina yhtä ihana kuulla !! :3 Isot kiitokset ja superhyvää syksyä sulle :)

      Poista
  4. aww mullekin tuli tosi hyvä mieli tästä postauksesta!! c: niin kivaa kuulla et sulla menee hyvin nyt. sulla on jotenkin tosi kiva kirjoitustyyli! ja olet ihana ^-^

    VastaaPoista
  5. oikun tuli hyvä fiilis itellekki tätä lukiessa taas c;

    ps. jäke ei oo kiva mesta 3:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Good good :> On se iha kiva mun mielest :)

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)