sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Pikachu makeup

Pieni postaustauko on nyt ohi ja oon palannu kirjottelemaan, keltasempana kuin koskaan..
Purin nimittäin tänään luovuuttani jälleen kerran omaan naamaani. Tarkotuksena näyttää edes vähän pikachulta ! Olin pienenä ihan hulluna pokemoneihin ja nyt yksin asuessa on taas pitkästä aikaa tullu katottua muutamia legendaarisia pokemonleffoja ja eipä tohon idikseen muuta sitten tarvittukkaan! Lopputulos nyt on mitä on, koska tein tota meikkiä aika hutiloiden, mutta kyllä tosta ihan kiva tuli. Varsinkin toi toka kuva on aika onnistunu mun mielestä, vaan häntä ja korvat puuttuu hahah :´D
 
 
Tää omillaan oleminen on totaalisesti räjäyttäny mun meikkailuinnon uusiin ulottuvuuksiin, mutta älkää peljätkö! Kyllä niitä muunkinlaisia postauksia vielä tulee. Esimerkiksi huomenna ois tarkotus duunailla jonkinnäköstä bannerin muutosta (jälleen kerran) ja myös päivä kuvina-postaus on suunnitteilla.
 
Sen pidemmittä puheitta antakaahan kommenttia pikachu-lookista !

27 kommenttia

  1. ompa söpö meikki! :) lisää näitä meikkijuttuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih kiitoksia :> Hyvä ettet oo vielä kyllästyny, sillä näit meikkipostauksii tulee iiiiihan varmasti vielä paljon tulevaisuudessa ^^

      Poista
  2. onnen kyyneleet... siksi koska näytät onnellisemmalta kuin aiemmin..
    ja kyllä, oon sulle täysin tuntematon mutta oon vähä tämmönen herkistelijä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Owwwwww C: No kieltämättä oon kyllä tällä hetkellä aika onnellinen !

      Poista
  3. onko sulla kikkiä? c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voiii harmi :( olis voinu sillai jutella ku haluaisin nii paljon tutustua suhun, vaikutat nii mahtavalta ihmiseltä..

      Poista
    2. kyl sä voit facessa ettiä mut :>

      Poista
    3. löysin mutta en uskalla lisätä kaveriks, höh oon ujo :C

      Poista
    4. sitteku uskallan xd

      Poista
  4. onko sulla muutes instaa ?

    VastaaPoista
  5. Sulonen <3 Miten sait naamas keltaseks :D ?

    VastaaPoista
  6. tuiw♥ Oot ihan himo sulonen♥ :3

    VastaaPoista
  7. voii ku oot sulonen :(<3 makee tää uus banneri :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)