tiistai 10. syyskuuta 2013

Överii kuvanmuokkailuu

Tein nyt ekaa kertaa tälläsen postauksen missä havainnollistan parilla kuvalla sitä tapaa jolla mä muokkaan kuvia ja jo tässä vaiheessa voin sanoo, että tuskin tulee olee vika tän tyyppinen postaus. Tykkään nimittäin ihan sairaasti kuvanmuokkailusta valokuvaamisen ohella ja se syökin aika suuren osan mun niin sanotusta vapaa-ajasta. Varsinki nyt ku alotin kuukaus sitte sen graafisen suunnittelun nii on ollu iha helvetin hankala lähteä kotiin koulun koneen ja nimenomaan photarin luota, kun itsehän en kyseistä kuvankäsittelyohjelmaa valitettavasti omista. :/ Kuvat muokkaankin picasalla ja photoscapella sekä satunnaisesti joillain netissä olevilla ohjelmilla ja yleensä se miten ne muokkaan, riippuu ihan fiiliksestä, jaksamisesta ja tietysti siitä mikä siihen kyseiseen kuvaan "sopii". Tänään mulla oli varmaan ekaa kertaa ikinä tollanen vihree meikki ja viime viikolla ostetut tekoripset ja koska mulla oli sekä aikaa, että hyvää fiilistäkin, niin päätin vetää aikamoiset överi muokkaukset ihan vaan omaksi iloksi. Yleensä säätelen kuvissa valotusta/kontrastia, parantelen ihon pikku virheitä sekä lisäilen eri sävyjä, mutta tässä kyseisessä kuvassa mä vaihdoin värejä aaaaaika rajusti !
 
Mielipiteitä ?
 


6 kommenttia

  1. kaks ekaa on tosi onnistuineita!! :3 Viimenen on öööver muokkaus mutta näyttää edelleen hyvältä! :3
    Tee postaus jossa on alkuperäinen (eimuokattu) kuva ja sitten se että kuin paljon se on muokattu (muokattu kuva) ? :3
    ps. ihana blogi siulla :3 luv it!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hohooo kiitos! Överimuokkaus on parasta :D Sellasta postausta vähän kelailinki, mut pitää käydä kuvailemas täs joku päivä et saisin siihen muutaki sisältöö ku mun pärstäkuvia :`) Kiva et tykkääääääääät <3 !

      Poista
  2. Aivan järjettömän ihania kuvia Pietu! (: ♡
    Onko sulla muuten instagramia? Jos on niin kerrotko insta nimesi, ois kiva seurata! (;
    Ps. Oon lukenu sun blogia jo jonkunaikaa tosi mahtava blogi oot tosi hyvä kirjoittaa ja kaikki kuvat on niin upeita!♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purr isot kiitokset !! <3 Ja ei valitettavasti oooo :/

      Poista
  3. Aina susta saa nuota upeita kuwia. Olet upea ♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)