maanantai 23. syyskuuta 2013

Niin kylmä ja pimeä on tää maailma ilman sua sitä jaksais en

Ah, viikonloppu oli ihana irtiotto arjesta. Jaksoin kerrankin lähteä porukoitten luota ulos, näkemään kaikkia Joutsenolaisia kavereita, sekä tietysti mun serkkua. Lauantai ilta varsinkin oli ihan huippu, kun istuttiin porukalla pimeyden saavuttua torilla eikä edes sade tai kylmä ilma pilanneet fiilistä. Tänään käytiin serkun kanssa vähän kuvailemassa, ennen kuin aloitin kotimatkan ja tässä alapuolella näitä kuvia nyt ois muutama. Syy siihen, miksi vain Hilja, mun serkku esiintyy näissä kuvissa on se, että sain jonku ihme alemmuuskompleksin koko maailmaa kohtaan enkä kehtaa laittaa mun kuvia tähän postaukseen. Tuskinpa se ketään haittaa koska Hilja vaan on niin helvetin upea ♥ ! Ja jos näistä kuvista ei tuu syksynen fiilis, niin ei sitten mistään :`)
 
 
Jos teitä kuitenki kiinnostaa miltä mä näytin tänään, niin veikkaan, että muutama mun kuva ilmestyy tässä parin päivän sisällä Hiljan blogiin, eli tänne My newborn wings ! Hyvää syksyä everyone :)

2 kommenttia

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)