sunnuntai 15. syyskuuta 2013

I gotta feeling

 
Tässä ois pari kuvaa perjantain meikkilookista. Kokeilin vähän erilaisia kulmia, jotka on piirretty mun omien kulmien mukaan ja luomivärinä on jälleen kerran yllätys, yllätys sininen. Se vaan on jotenki sellanen väri johon mä tuskin tuun koskaan kyllästymään ja joka näyttää melkeenpä minkä tahansa vaatetuksen kanssa hyvältä ! Päällä mulla on noissa kuvissa pikkuveljen rippijuhlia varten ostettu farkkukauluspaita. Toivottavasti ruudun siellä puolen ei olla vielä kyllästytty mun samaa kaavaa toistaviin kuviin, jotka oon jo jonki aikaa ottanu tossa takapihalla. En vaan jostain syystä saa ikinä aikaseks lähteä mihinkään pidemmälle kuvailemaan, eikä sisälläkään oo sellasta kivaa valaistusta. Noh, kyllä mä vielä joku päivä jaksan taas panostaa ja ettiä jonku uuden kuvauspaikan. Sitä ootellessa siis. Tää päivä on menny jotenki tosi hitaasti, vaikka on ollu ihan hirveesti tekemistä ! Oon nähny Marjaanaa ja Alisaa, kattonu pari leffaa, käyny kaupassa & tehny ruokaa, siivonnu, meikannu, ottanu- ja tietty muokkaillu valokuvia. Päivää on saattanu myös pitkittää tieto siitä, että saan huomenna vihdoinki yhen rakkaushupparin jonka tilasin ebaystä. Oivoi en millään malttais odottaa :3 Mul on jotenki sellanen tunne, että tästä alkavasta viikosta tulee ihan mahtava. Toivottavasti se pitää paikkansa !
 


8 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Tässähän ihan punastuu :3 Kiitos !

      Poista
  2. millä muokkaat sun kuvia, ihana meikki ja oot ihana muutenki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä photoscapella ja picasalla :) Kiitos !! <3

      Poista
  3. Tosi kivat nää kulmakarvat (kuulostaapas tyhmältä:D) ! Siulla on kans aina ihan älyttömän hieno silmämeikki, me likey :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrrr :)) Ihan hyvältä se kuulosti :D Ja kiiiiiiiiiiiitokset!

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)