maanantai 26. elokuuta 2013

With & without colors

Eilen illalla suunnitelmat vähän kusi, koska mua alko ahistamaan ihan suunnattomasti. Oikeestaan niin paljon etten tienny miten päin olisin. Itsetuhoset ajatukset alko nekin pitkästä aikaa kuiskuttelemaan mun korvaan, olon vaan huonontuessa sekunti, sekuntilta. En tiedä kauanko makasin ja ahdistuin sängyllä, mutta jossain vaiheessa menin ulos ja poltin ketjussa pari tupakkaa. Pieni pahoinvoinnin tunne väreili pitkin kehoa, jääden kuitenkin täysin mitättömäksi sen ahdistuksen rinnalle. Ajatukset alko pikkuhiljaa vapautua sieltä lokerosta, jonne ne olin jo muutamiksi kuukausiksi sulkenut, mutta näiden ajatusten virratessa tajuntaani oivalsin ettei mun voimavarat vieläkään riitä niitä läpikäymään. Suljin siis jälleen kerran mieleni ja palasin sisälle ottaakseni tuttuja vaaleanpunertavia pillereitä, ketipinoreita. Jostain syystä en tehnytkään niin, vaan menin sen sijaan lämpimään suihkuun. Suihkusta tullessani, huomasin ahdistuksen vähentyneen jonkin verran. Kävin tupakalla ja aloin muokkaamaan viime viikolla parina päivänä/iltana ottamiani valokuvia. Muokkasin jokaisen kuvan mustavalkoiseksi, ajatuksena tehdä seuraava postaus värittömänä, mutta jonkin ajan kuluttua, ahdistuksen hälvennyttyä lopullisesti. Rupesinkin katsomaan kuvia uudemman kerran ja sain idean laittaa ne sekä mustavalkoisina, että värillisinä tänne blogiin. Tunnelma kuvissa, ainakin mun mielestä on aina ihan erilainen silloin kun ne ovat värittömiä tai vastaavasti täynnä värejä. Kertokaahan ihmeessä kummista te tykkäätte enemmän?
 

14 kommenttia

  1. Seitti ja heinäkuvat parempia mustavalkosena, muut värillisenä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okay ! Mäki tykkään noist seittikuvista mustavalkosina enemmän c:

      Poista
  2. Mun mielestä noi kaikki on hienoja omalla tavallaan! :) Joissan tilanteissa sopii enemmän värillinen, mut kyllä noissa mustavalkoisissa on hieno tunnelma. :)

    VastaaPoista
  3. Kaikki on tosi hienoja! noi värikkäät on enemmä mun mielee! <3

    VastaaPoista
  4. Mustavalkosissa kuvissa on vähä semmonen surumielinen tunnelma.. Soppii tähän hetkeen paremmin kuin värilliset :']

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepjep, sitä mä vähän hainki sen ahistuksen takia (8

      Poista
  5. Upeita kuvia! Olet tosi taitava, inspiroit mua älyttämästi! Itekkin rakastan valokuvaamista ja toivottavasti minusta tulee yhtä hyvä ku sinusta! :3

    kauheeta noi sun ahdistukset, kun luin tätä teki mieli tulla vaan auttaa sua jotenkin. Antaa voima halia ja sanoo jotain. Hassua mut tän blogin kautta oot tullu tärkeeksi ja ajattelen usein et mitäköhän sille Pietulle nyt kuuluu.

    Voimia ihan koko halin täydeltä! Oot rohkea ja vahva ihminen sekä tärkeä niin monille! Muista se ku haluut satuttaa itseäsi ja mulle saa tulla juttelee aina ku haluut.
    -> kik epi9 tai facesta Ada Tetri :)
    (voit julkasta kommentin vaikka mun nimi onki täs) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, olipas taas kiva kommentti!! :3 On ihan mahtava kuulla että inspaan jotakuta, kiitos ihan hirmuisesti ja harjottelemallahan sitä kehittyy :>

      Yritän muistaaaaa ! (8

      Poista
  6. fanitan 4 ever and always, mustavalkosta!

    VastaaPoista
  7. Tee ihmeessä 20euron asukokonaisuus-haaste!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voisin melkeenpä oikeesti sen tehä :>

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)