keskiviikko 14. elokuuta 2013

When you worry you make it double



 

Ton mun viime kertasen tekstin kanssa oli vähän siinä ja siinä, että julkasenko sitä vai en. Kirjotin sitä valehtelematta lähemmäs neljä tuntia, koska välillä ajatus karkas enkä meinannu millään saada aikaan sellasta selkeää kokonaisuutta. Nyt oon kuitenki mega tyytyväinen, että jaksoin koota mun ajatukset kasaan ja että sain ku sainki ton postauksen teiänki luettavaks ja vielä semi hyvällä menestyksellä, vaikka itse sanonkin ! Tänään ootte kyllä saanu niin paljon hyvää mieltä aikaan noilla kommenteilla, että ihan hymyilyttää :) Tää teksti onkin vähän kevyempää ja ainakin jossain määrin positiivisempaakin, verrattuna sanaan ennakkoluulo. Siis oikeesti jo pelkästään toi sana on ihan hirveen epäilyttävä ja se saa mut kauheen epäluuloseks, mut joo ei siitä sen enempää :`) 
 
Aattelin nimittäin tälleen pikasesti muistuttaa teitä nauttimaan kaikista elämän pienistä, suurista iloista. Asioista, jotka tuo edes jotain lohtua harmaan arjen keskelle. Täällä Järvenpäässä on ainakin satanu koko viime yön ja tän päivän taukoamatta, mutta koska mulla oli tänään erittäin hyvä ja luova olo, niin päätin sen sijaan, että oisin kironnu mielessäni sitä kylmyyttä ja märkyyttä tai laskenu päässä kuinka monta metriä sinne kotiovelle vielä on, niin kävellä ihan huvikseni mahdollisimman syviä vesilätäköitä pitkin kotiin. Voin sanoo, että muutama ihminen hämmästeli ku talsin kengät vettä valuen, kuulokkeitten napit korvilla ja hymyssä suin kotia kohti. Mä oon nyt ottanu tavotteeks etten murehtis turhia ja et koittaisin oikeesti olla vaan ilonen ja löytää jotain positiivista niistä asioista mitä mulla on tai mitä mulle tapahtuu. Ja tottakai pistää sitä hyvää oloa eteenkin päin. Kaikki ajatukset kuitenkin vaan kasvaa pään sisällä, jos niitä alkaa kunnolla märehtimään. Joten don't worry be happy!
 
Ps. Pistin teille nyt viimesen kuvan musta noissa rastaväri-hiuksissa,
seuraavissa postauksissa onkin sitten tulossa jotain ihan uutta ! ;)

14 kommenttia

  1. awsaws söpöhassu c: sai tosi hyvälle mielelle toi musa + kuva + texti c: kiitus!

    VastaaPoista
  2. Olet ihana, nyt chillaa! <3 Ärsyttää myös kun täälläkin sataa niin paljon että röökillekkään ei mieli teee.. :c

    xoxo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin sinäkin <3 Ja näin ajattelin :3 Joo munki pitää juosta takapihalle katoksen alle ja ei oikee nappaa D:

      Poista
  3. Oioioi! Tää postaus sai mut niin hyvälle tuulelle, et menee tää koulupäivä hymyssä suin, eikä toi sateinen keli haittaa yhtään!! Kiitti Pietu! <3
    Ja jos saan kysyä, niin missäpäin Järvenpäätä sä siis asutkaan? (: voit tulla vaik fbs kertoo, josset tääl haluu sitä paljastaaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrr :> Hyvä juttu ! Tuun faces sanoooooo (8

      Poista
  4. Oon seurannu sun blogia melkee iha alusta asti ja täytyy sanoo, et oot oppinu meikkaa tosi hyvi! Toi sun bannerinki kuvas ole meikki on mun mielest niin hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiiii oon kyl ihan samaa mieltä :D ! Naurattaa ain ku kattoo vanhoi kuvii ja meikkei niissä... xd Mut hei kiitos ! :>

      Poista
  5. oot oikeesti ihana ja oon NIIIN onnellinen et sää voit paremmin :) <3 ehkä määki vielä joku päivä, ihana lukee näitä sun juttuja ja miettii et ehkä määki vielä joskus...

    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 ! Kyllä säkin vielä joskus, ihan varmasti !! :>

      Poista
  6. Wou! Törmäsin sun blogiin vasta äsken ja pakko sanoo että upeeta, kun joku osaa olla täysin oma itsensä. Jatka samaan malliin ja kaikkea hyvää sulle, kaikesta voi selvitä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi c: kiitos kiitos! Kaikke hyvää sinullekin (8

      Poista
  7. wautsi, tajusin just että tosta sun bannerista tän asian: sulla on oikeesti aika täydellisen malliset huulet :'D

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)