maanantai 5. elokuuta 2013

Uutta hiuskuosia ja ostoksia

Oon nyt kaiken asuntohössötyksen ja muun ohella pantannu mun hiustenväriä aika pitkään ja nehän on tällä hetkellä blondit, sekä astetta lyhyemmät! Toi hiusten leikkaus ja värjäys on Annin käsialaa. Mitäs tykkäätte?

 
Aattelin pitää tätä myöhästä kesätukkaa jonki aikaa, koska ite ainaki tykästyin ja sain taas syyn käyttää mun mustia piilareita. Ne nimittäin sopii aika kivasti blondien kanssa, vaikkei ne mun silmiä tässä postauksessa koristakaan :`) Kuvailin tänään vähäsen ja pakotin Marjaananki ottamaan pari kuvaa musta, kun se kävi täällä ja ajattelin niin sanotusti iskeä kaks kärpästä yhellä iskulla, eli esittelen tässä samalla ehkä yhen maailman hienoimmista asusteista, tarkemmin sanottuna lippiksen, sekä ihan helvetin ihanan repun, jotka ostin tossa toissapäivänä.

 Lippis 43e Beamhill                                         Reppu 49,90e Prisma
 
Rakastuin noihin molempiin ihan kybällä, vaikka rahaa upposki ihan kiitettävästi! Tässä vielä pari kuvaa musta, viidakkoa muistuttavalla takapihalla. Mun mielestä toi reppu sopii ton lätsän kanssa ihan superhyvin, entäs teistä C: ?



14 kommenttia

  1. Tykkään! : )
    - R

    VastaaPoista
  2. Kivat hiukset :) Ja toi lätsä on vitu hieno :3

    VastaaPoista
  3. Moi, Olisin kiinostunut tietämään, miksi meikkaat? Oletko jonkinsortin transihminen tai bi? Vai oletko ihan hetero ja jos olet, niin miksi teet itsestäsi naismaisen? Ei ole siis tarkoitus loukata, olen jonkinaikaa seuraillut blogiasi ja miettinyt kyseisiä juttuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No moi, en ottanu sun kommenttia mitenkää loukkaavana ja toivon ettet säkään ota mun vastausta. Ensinnäkin mä oon tosiaan bi-seksuaali, mutten nää mitään yhteyttä bi-seksuaalisuudella ja meikkaamisella, en edes homoseksuaalisulla ja meikkaamisella. Toiseksi mä en meikkaa sen takia, että olisin "naismainen" vaan ihan samasta syystä kuin moni, luultavasti jokainen muukin. Että näyttäisin hyvältä, että tuntisin oloni hyväksi ja että näyttäisin itseltäni. Sellaiselta miltä haluan. En ole transihminen, eikä bi-seksuaalisuuteni liity millään tavalla meikkaamiseeni. Tykkään vaan yksinkertasesti meikkaamisesta ja siitä miltä näytän meikattuna :) Toivottavasti sait riittävän hyviä vastauksia kysymyksiisi.

      Poista
  4. Sun silmät on upeet tossa ylimmässä kuvassa :::3!

    VastaaPoista
  5. Oiii ihanat hiukset:) huusin eka et pietu ei! Oon autos ni porukat oli et hä..mutsiis joo noi käy sulle hyvi vaikka aluks järkytyin:D

    VastaaPoista
  6. Ihanat hiukset sopii sulle tosi hyvin<3
    haluks tehä jossaa vaihees meikkipostauksen mis kerrot mitä meikkei käytät ja miten meikkaat koska noi sun meikit on tosi siisti enkä vois kuvitella sua ilman niit:)
    -tyttö15-

    VastaaPoista
  7. Sun silmät *v* aw kuin ihanat ^^
    ja tosi kivoja ostoksia, varsinkin toi reppu ! ja toi lippis on kyl myös ihan törkeen magee !
    Ja jälleen kerran ihania kuvia <3 Soma olet (:

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)