sunnuntai 18. elokuuta 2013

Something new

Näin alkuun on pakko antaa ihan jättimäiset kiitokset kaikille teille, jotka linkkasitte mulle blogejanne! Oon käyny tähän mennessä jo melkeen jokaisessa vähän tutkailemassa ja löytäny ihan mahtavia blogeja joita alan seuraamaan. Kaikki blogit ei tosiaan ollu ihan mun makuun, mutta niitä oli silti tosi kiva lueskella junamatkalla kotiin. Oon huomannu, että joissain blogeissa ilmeisesti esitellään niitä "parhaimpia" löytöjä, mutta mä en ala niin tekemään. Sen sijaan kehotan kaikkia lukemista tarvitsevia menemään tohon edelliseen postaukseen ja ettimään sieltä jotain omaa makua miellyttäviä blogeja, joita voi alkaa seurailemaan. Pistetään niin sanotusti hyvä kiertämään :`)
 
Sitten seuraavaan asiaan, elikkä sain vähän mun omia ajatuksiakin vastaavaa palautetta tästä blogin "luettavuudesta" ja niinkun huomaatte, on mun blogi kokenutkin pienen muodonmuutoksen. Gadgetit on siirtyny molemmille sivuille, fonttikoko suurentunu, fontti itseasiassa kokonaan vaihtunu ja kuvat on saanu jo aiempaa värimaailmaa kuvastavat reunukset. Kaikenlaista muutakin hienosäätöä on tapahtunu ja toivon et tää muutos helpottais edes vähäsen ton tekstin lukemista ja miellyttäis teitä yhtä paljon ku tää mua miellyttää. Loppuillan mä aion viettää vadelmateen ja vikojen mulle linkattujen blogien parissa ja jos kaikki natsaa, niin näätte jo huomenna mun uudet hiukset täällä blogin puolella :)
 
Hyvää alkuviikkoa kaikille, ootte ihania ♥
 


6 kommenttia

  1. ihana tää uusi ulkoasu, vaikkei kauheesti uudistunutkaan! :)

    VastaaPoista
  2. Kivan näköseks sait tän :)
    Ja toi linkkaa blogisi juttu ol niin Jees :) Itte ainakii löysin taas monta blogia luettavaks ja uusia seurattavaks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiitti (8 Ja mä tykkäsin kans ! Ei oo ainakaa vähää aikaa lukemisesta pulaa :P

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)