sunnuntai 11. elokuuta 2013

Rastafari Anthem

 
Kerroin tossa viime postauksessa vähän mun fiiliksistä ja peloista, jotka luonnollisesti liittyy muuttoon ja yksinolemiseen. Se ei kuitenkaan tarkota, että ne mun pelkäämät asiat, kuten viiltely olis ton postauksen jälkeen toteutunu. Päinvastoin tuntu pitkästä aikaa hyvältä kirjottaa, edes muutamalla lauseella mun tuntemuksista, kun ensimmäistä kertaa vajaaseen kolmeen vuoteen, mulla ei ole oikeastaan ketään kelle noista asioista puhuisin kasvotusten. Ehkä kirjottaminen on jo osa sitä käsittelyprosessia, jota joudun käymään läpi ja vaikkei olisikaan niin se tuntuu silti hyvältä. Tietää ettei ole ihan yksin, kun joku muu lukee mun tekstejä ja saattaa jopa kommentoida samaistuvansa tai tietävänsä miltä musta tuntuu. Kyllä mä tiedän mitä yksin asuminen merkitsee ja en ole koskaan olettanutkaan, että joku huolehtis mun lääkkeistä sun muista muuton jälkeen, koska loppujen lopuks kaikki on vastuussa vaan itsestään. Kirjotin vaan kuinka pelottavalta ja julmalta se ajatus tuntuu. Nojoo, ei tosta aiheesta sen enempää. Tänään Jossu ois täyttäny 18 vuotta ja sen sijaan et oisin jääny sänkyyn makaamaan ja ikävöimään, niin päätin ajankuluks tehä vähän normaalia erikoisemman ja värikkäämmän meikin itelleni.
Tollanen rastalookki viehättää ainakin mun silmää ja toi meikki on jotenki tosi leikkisä mun normaaliin mustaan silmämeikkiin verrattuna. Jossukin ois varmasti tykänny tosta, koska meillä oli vähän samanlainen ajatusmaailma rastakulttuuriin ja reggae-musiikkiin liittyen :`) Tuun kyllä aika varmasti käyttämään tätä tai ainakin tän tapasta meikkiä vielä tulevaisuudessa ! Iski nimittäin ihan hirvee inspiraatio päälle, kun tajusin miten monella tapaa tota mun 120:n eri värin luomiväripalettia voi käyttää hyödyksi. Siinä mielessä tää yksin asuminen ainakin on ihan huippu juttu, että voi harjotella ihan minkälaisia meikkejä vaan ja ihan mihin aikaan tahansa. Tai no riippuen tietysti onko koulupäivä vai ei. Ennen kun aloin meikkaamaan niin sain ihan mahtavan idean, nimittäin käyttää pitkästä aikaa hiusliituja vähän niinku tota meikkiä komppaamaan.
Mitäs sanotte, hot or not ?

23 kommenttia

  1. hot! vaikka en ite pidäkkää keltasesta :D mut sulle sopii :3

    VastaaPoista
  2. oioi ihan älyttömän hienot meikit! :)

    VastaaPoista
  3. Tukka ja meikit sopii kumpanenkin. :3 Välillä on kyllä jees käyttää vähän erilaista meikkiä, muuttaa perusilmettä aika paljon. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ja toi on kyllä ihan totta ! C:

      Poista
  4. Sori ei liity just tähän postaukseen, mut pakko sanoo et oon ihan koukuttunu tähän blogiin! Oon nyt seuraillu pari kuukautta ja ei voi ku todeta et vaikutat Pietu ihan mahtavalta tyypiltä. Oot oma ittes ja rohkeesti erilainen. Jatka sitä! Tuli muuten yks kerta mieleen, et et oo tainnu ikinä tehä videopostausta (jos oot, ni sit mä oon kyllä ignoorannu sen täysin). Jos sais pienen toiveen esittää, niin ois tosi jees jos tekisit joskus videopostauksen? Ois jotenki hauska kuulla millanen ääni sulla on jne. :'D Hyvää loppukesää/syksyä sulle Pietu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että olipas kiva kommentti :> Jatkan kyllä ehdottomasti ja en oo ainakaa vielä sitä videopostausta tehny, vaikka moni on kyllä pyytäny :s Kyllä mä viel joskus sen tuun tekee ! Ja kiitos samoin ^^

      Poista
  5. Sulla on ihan mahti kuvia ja oot taidokas meikkaamaan.^^ On ihan pakko kysyy, et mitä kajaalia sä käytät sun silmien rajauksessa? Vaikuttaa meinaan täydelliseltä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrrrr hurjasti kiitoksia C: Käytän rimmel london exaggerate eyeliner-nimistä lineria :)

      Poista
  6. Meikki ja hiukset TÄYDELLISET ja sopii sulle todella hyvin! : )

    VastaaPoista
  7. vitsi osaat tosi hyvin meikata!! ihanat noi hiukset ja meikki sopii täydellisesti sulle! <3

    VastaaPoista
  8. mä oon kans niiiiiiiiiin videopostauksen kannalla :) !

    VastaaPoista
  9. Meikit on hienot ja hiukset on ihanat ja hitto kun sää vaan olet niin lutunen c:

    VastaaPoista
  10. aiiva sairaan upeet meikit ja hiukset sopii sulle hyvin c:! itekki pidän tosi paljon reggaesta :3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)