tiistai 6. elokuuta 2013

New banner

Ajattelin pitkästä aikaa päivittää banneria vähän omannäkösemmäks, kun hiuksetkin on vaihtanu väriä ja aloin jo kyllästymään siihen vanhaan. Banneri on kuitenkin se ensimmäinen asia, jonka lukija näkee saapuessaan blogiin ja musta on tylsää jos se on aina samanlainen, tai jos se ei herätä ollenkaan mielenkiintoa. Oon puhunu viimeksi bannerista postauksessa Huomenta Suomi, mikä meininki ? Vajaa kaks kuukautta sitten ja vastoin tota tekstiä sekä mun normaalia toimintamallia päätin tällä kertaa laittaa banneriin vain yhden kuvan, tai siis tollasen missä mun pärstä näkyy vaan kerran. Otsikkokin on aika hillitty verrattuna edellisiin, mutta mä oon ainakin tällä hetkellä tosi tyytyväinen tohon ja välillä pitää kokeilla jotain uutta ! Toivottavasti tykkäätte :)
 


14 kommenttia

  1. mä tykkään tosta sun uudesta bannerista c: se on tommonen awwwws c:

    VastaaPoista
  2. Hitto kun minä osaisin meikata tolleen! Oot ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos :3 ja harjottelu tekee mestarin !

      Poista
    2. Miten musta silti tuntuu et en vaan opi :D nuori nainen ja ei niinku tulis kuuloonkaan et osaisin meikata noin. Ootko koskaa ajatellut hakea mihinkään kosmetologi kouluun? Vois sopia sulle. Stadis monta sellast ja Järvenpäästä ny sinne ei kauheen pitkä matka ole (:

      Poista
    3. Hahah, pitää vaan yrittää ! Ja itseasias et oo eka joka kysyy, onha se joskus käyny mieles ja ihan totta puhut et stadi ois lähellä :> mut saa nyt nähä.. :)

      Poista
  3. Miten tehdään hyvä banneri? Ihania noi sun bannerit, ja ulkoasu. Jja söpis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa, aika hankala ja henkilökohtanen kysymys mun mielestä, mut jollain itteä kuvaavalla -tai kiinnostavalla kuvalla ja mieluisalla fontilla mä alottaisin :> Ja kiitos paaaaaljoooon :P

      Poista
  4. ihana toi banneri ! tykkään, ehkä yks parhaimmista !
    JA OOT YLISÖÖTTI ! (:

    VastaaPoista
  5. Tykkäsin edellisest bannerist ihan himpun verran enemmän :D sori, on tääki tosi magee! Ite en osais ikin tehä noi hienoo. Siistit nuo sun uudet hiukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ::) ja ei sun tarvii anteekspyydellä! Tosi jees et uskalsit sanoo mielipitees :> Kritiikki on aina tervetullutta, hyvän maun rajoissa tietenkin ;D

      Poista
  6. Kiva banneri ja olet tosi suloinen c:

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)