keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Piercings

piiiiiis matafakasss !
 
Jepajee, aattelin tehä kaiken tän hässäkän keskellä tälläsen toivepostauksen, jonka aiheena on lävistykset. Mulla on tällä hetkellä kielilävistys, kaks lävistystä alahuulessa (snakebites) sekä 22 millin venytykset molemmissa korvissa. Aiemmin myös keskellä mun ylähuulta oli lävistys (medusa) ja korvissa on ollut vuosien varrella vaikka kuinka monta reikää. Ainiin, on mulla kädessäkin ollut pariin otteeseen läväreitä (surface) muttei niistä sen enempää. En oo mikään hyvä esimerkki lävistysjutuissa koska snaket, medusan, surfacet ja suurimman osan korvarei´istä oon tehny ite. Venytyksetki oon venyttäny aivan liian kovaa vauhtia ja väärillä "välineillä", mutta joo älkää ottako musta mallia vaan menkää oikeesti sinne lävistysliikkeeseen tai jollekin osaavalle tekijälle, jos lävistyksiä aiotte ottaa ! :) Alapuolella kuvat venytyksistä ja läväreistä.

 
Lävistykset on nykyään mulle aika itsestäänselvyys. En oo koskaan edes ajatustasolla miettiny mun läväreitten pois ottamista, pikemminki mua himottais ottaa vielä yks reikä naamaan. Tarkemmin sanottuna silmien väliin (bridge), mutta saa nyt nähdä. Muistan vielä kuinka ihmeellistä sillon yläaste aikoina oli kun sai sen ensimmäisen korun survottua tuskanhiestä valuen ylähuuleen, mutta kyllä mulla kaikennäkösiä ongelmiakin tuli. Muun muassa riparilla iho kasvo suun sisäpuolelta sen lävistyksen tapin ympärille ja pienen paniikin ja pappien terveyskeskukseen menemis-pyyntöjen jälkeen runttasin tapin ihon läpi ja voin sanoo että se sattu :´D Tykkään ainakin omalla kohalla symmetrisistä läväreistä, enkä pystyis ees kuvitella ottavani vaikka toiseen kulmaan tai poskeen reikää ilman, että ottaisin toiseenkin. Antakaahan palautetta, sopisko mulle vielä yhet pallot tohon silmien väliin, vai onko nääkin reiät jo liikaa ?

Ps. Alapuolella vielä mun kaikennäkösiä venytyksiä, piikkejä ja palloja. Myös tällähetkellä käytössä olevat dimangivenärit, jotka sain pari päivää sitte Annilta♥

22 kommenttia

  1. bridge voi sopii! saahan sen sit aina pois, jos ei tykkää. :---)

    VastaaPoista
  2. bridge sopis! ainoo huono puoli siinä on se, et siit usein jää pahat arvet :| MUTTA mulla tuli venyistä mieleen se sun sieniveny mikä sul oli kelliksellä :3 se oli söpö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Goood ! Ja joo oon miettiny ite samaa ja ku sehän kasvaa tosi helposti ulos :/ Oiiiii sieniveny <3 Se on nyt yhel Laural lainassa hihi :)

      Poista
  3. oot ihan vitun kuuma ;___;

    VastaaPoista
  4. Bridge sopia sulle tosi hyvin!:)ota vaa
    aloin lukee sun blogii ehk viikko sit ja tykästyin heti toho sun kirjotus tyylii
    ite en oo viel blogii tehny mut oon itekki kokenu aika sanoi asiot ku sä... paras ystävä rip ym tiiän kyl mist puhut ku puhut pahasta olost ja tuskast mut päivä kerrallaa viel tulee päivä ku ei tartte kärsii mistääja saa olla rakkaitten kaa
    -tyttö15w-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okayy ja kiva et tykkäät, voimia sulle <3 :)

      Poista
  5. Unohin jo ettei sulla oo bridgee ku jotenkin muistelin ku luin:D! Mutta kyllä mun mielestä passais sulle tosi hyvin!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo ei oo, ainakaa vielä :p jaja okeii

      Poista
  6. nyt on just sopivasti! älä ota bridgee

    VastaaPoista
  7. tuiih oot hirveen sulone & ihanat venytykset :3 && bridge sopis siulle !

    VastaaPoista
  8. Moi :) Tänään taisin nähdä sut järvenpäässä kävelemässä tarjoustalon lähettyvillä (3.8) :3 Jos se ny sie olit, mut olisin vaan halunnu tulla antaa sulle ison voimahalin ja sanoo jotain, mut menin nii nopeesti pyöräl ohi etten sitte tullu enkä uskaltanu...

    (mulla oli päällä mustaa, ja ajoin mustalla jopolla + lyhyet hiukset)

    btw sun blogi on on tosi hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siellä mä käppäilin :> Oisit tullu vaan ja kiitos paljon ::) !

      Poista
  9. bridge sopis ja sit tyylii kaks kulmakoruu toiseen kulmaan c:

    VastaaPoista
  10. Oon lesbo mut pakko myöntää että oot helv*tin kuuma ;_____;

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)