keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Mut ei se haittaa, tää on niin ihanaa

 Oon oikeesti ilonen vaikken näytä siltä !!!!!!!!!!!!11111!
 
Elämä on taas viime postauksen jälkeen lähteny nousukiitoon. Fiilis on täysin päinvastainen pitkästä aikaa ja mä vaan nautin tästä olosta niin paljon, etten ees löydä sanoja mun tuntemuksille. Eilen oli varsinkin ihan mahtava päivä, oltiin nimittäin Annin kanssa Hyvinkäällä shoppailemassa ! En ees muista millon viimeks oon ollu tuhlaamassa rahaa niin sanotusti "livenä". Toinen toistaan siistempiin vaatteisiin ja vielä jonkun sellasen kanssa, joka tykkää samantapasista kuteista ja kaupoista ja jonka kanssa on yksinkertasesti mukava ja helppo olla ♥ Näin muuten paria tuttuakin nopeesti siinä ohimennen ja mun täytyy ihan täälläkin kertoa, että vaikka muutamia kavereita asuukin Hyvinkäällä, niin en tasapuolisuuden vuoksi ilmottanu kellekkään, että tuun käymään. Varsinkin Emmille (jos nyt luet tätä) esitän pahottelut kun ei törmätty, mutta kyllä mekin vielä joku päivä nähään, lupaan sen ! C:
 
Anyways löysin sieltä Willasta ihan törkeen kivoja vaatteita, jotka esittelen täällä blogin puolella heeeeeti kun vaan ehin. Vähän hävettää kun en oo niitä viime postauksessa olleen kuvan vaatteitakaan esitelly, vaikka niin oon muistaakseni pariinkin otteeseen teille lukijoille luvannu, pahoittelen myös etten oo kommentteihinkaan vielä vastannu, se ei tosiaan tarkota etten niitä noteerais tai arvostais. Viime päivinä on vaan ollu niin sekavaa ja koneellakaan en oo oikeestaan muuta tehny ku kuunnellu musiikkia!
 
Huomenna mä lähen hoitamaan jälleen kerran asuntohommia. Ensin Järvenpäähän sossun kanssa kirjottelemaan hakemuksia sun muita ja siitä ostamaan huonekaluja mun elämäni ensimmäiseen omaan kotiin. Voin sanoo, että pikkusen alkaa jo jännitys nousemaan, kun tää muuttaminen alkaa vähitellen konkretisoitumaan. Toivottavasti jaksatte oottaa, että mä täältä kaiken kiireen keskeltä pääsen kuvailemaan ja esittelemään vaatteita :)


10 kommenttia

  1. Tätä sun blogii on NIIN kiva lukee:)! Huomasin pari päivä sitten, että oot muuttunu ulkonäöltään tosi paljon:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiiii kiva kuulla :3 ja joo oonha mä aika paljon joo :DD

      Poista
  2. aa, tämmösiä postauksia on niin mukava lukea, tulee ittekkin paremmalle tuulelle. tsemiä sulle jatkossakin! :)

    VastaaPoista
  3. hei tsemii myös mun suunnilta sulle, oot tosi symppis persoona<3 en tiiä ootko tästä aiheesta mihkää kirjottanu, mut kysyn kuitenki :) miten sun meikkaaminen on alkanu kehittyy/mistä sait idean alkaa meikkaamaan - perus jeffreestarit? Etkö suosis luonnollisempaa tyyliä, vois sopia sulle aika kivasti kans :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ja oon mä varmaa jotai kirjottanu mut en sillee muista mistä se meikkaaminen kunnol lähti :D ei kuitenkaa mistää jeffreen tai mansonin ihkuttamisesta, aloin vaa meikkaa varmaa osaks kavereitten kaut ja sit tykkäsin siitä ja nääh, tykkään meikkaa just tällee ^^

      Poista
  4. en viittis mennä kommentoimaan vanhoihin postauksiin, joten kommentoin tähän kaikki mitä tulee mieleen. luin postauksen johannasta, se sai mut miettii omaa elämää ja ystäviä paljon... oot ihailtavan vahva ihminen! ei voi muuta sanoa. en voi sanoinkuvailla tätä.. ääää oot vaa niin ihana! tsemppiä paljonpaljonpaljon ! <3

    VastaaPoista
  5. maa oon lukenu sun alusta asti, eika kiinnostus oo loppunu vielakaa.. harmi ku suhun ei.varmaaan voi tutustua :( mutta oot ihana!<3
    <3: s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä ettei kiinnostus oo loppunu vaikken oo nyt hirveesti viime aikoina kirjotellu :/ mut saa muhun tutustuu :) ja kiitos

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)