perjantai 19. heinäkuuta 2013

Kel onni on, se onnen kätkeköön.. Ja vitut !

Otsikko kertoo kaiken ja mitäpä sitä peittelemään. Oon tällä hetkellä niin onnellinen ettei mitään rajaa! Vietän parhaillani toista yötä täällä mun kämpässä ja ei vitsi mitkä fiilikset.. Mun viikonloppu meni tosi hyvin, näin serkkua pitkästä aikaa, tein safkaa ja autoin porukoita vähän siinä sun tässä. Tiistaina mä sitten palasin Nurmijärvelle ja vietin ihan mahtavan illan, vieläkin mahtavammassa seurassa, Annin ja sen poikaystävän Antin kanssa. Keskiviikkona lähdinki jo kaikennäkösten astioiden ja muitten tavaroitten kanssa kohti Järvenpäätä ja mun tulevaa kotia. Marjaana oli pitkästä aikaa myös täällä ja oli iiiiiihanaa nähä pitkästä aikaa! Ei tarvinnu onneks yötäkään olla yksin, kun Marjaana jäi mun seuraksi. Tänään päivällä mun vanhemmat tuli myös tänne ja sain kaikkea mahollista tavaraa mitä nyt asuntoon yleensäkin tarvitaan. Sekä tietty kaapit täyteen ruokaa.
 
Ihan turhaan mä sitä stressasin etukäteen, että miten kiire tällä viikolla tulee koska mul on nyt niin käsittämättömän hyvä olo tästä kaikesta. Mul on ihania ystäviä, läheisiä ja kaikenlaisia ihmisiä ympärillä. On koulupaikka, josta moni ois kateellinen. Pää täynnä uusia postausideoita ja ennen kaikkea mä oon just tasan tällä hetkellä vilpittömästi onnellinen. Vaikka mä tiedostan sairastavani masennusta, tai jotain sen kaltasta ja vaikka elämä ei oo koskaan ollu eikä varmaan koskaan tuu olemaankaan helppoa, niin mä olen oikeasti o n n e l l i n e n ja tän kuun viimeinen päivä tää muutto on vihdoin todellista. Mun vajaan viiden, äärimmäisen pitkän ja raskaan vuoden, laitoksesta toiseen heittelyn jälkeen
 
Mä olen vapaa.
 


24 kommenttia

  1. Ihana kuulla, että oot päässy pysyvästi jaloilles :)
    Itselläkin unelmana toi omaan kotiin muutto, mutta ehkä sitten täysikäisenä..

    Hei mutta voimia. Pidä lippu korkealla~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ainaki toistaseks :> Kyl se sullekki vielä joskus tulee eteen se muutto. Kiitos mä yritän ! :)

      Poista
  2. Jeejee hyvä et sul menee näin hyvin !!! C::♥

    VastaaPoista
  3. onnellisuus ja vapaus on parhaat fiilikset ikinä, piristää aina kuulla ku jollakulla menee vihdoi hyvin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon täysin samaa mieltä ! Ihan mahtavaa oikeesti c: Ja kiva jos olo tästä edes hitusen tarttuu muihinkin ::)

      Poista
  4. Wow meikkaat paremmin ku minä ;o Mut aika hienoo et pääset laitoksesta :D itte oon kärsinyt 2 ½ vuotta ja vielä edessä on 2 vuotta. ://

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih :) On kyl aika siistii, vaikka toisaalta vähän haikeetakin! Harmi, että sulla on vielä niin paljon aikaa edessä, mutta ehkä saat siitä jotain hyvääkin irti. Mä ainakin sain ja paljon ^^

      Poista
  5. Olen onnellinen puolestasi <3 Sä pystyt mihin vaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos hei tosi paljon ! Ja kiva et oot onnellinen mun puolesta (:

      Poista
  6. Vähän hienoa oikeasti! Onnea kaiken johdosta! Ja muista, että joskus tulee niitä alamäkiä, mutta hetkistä täytyy nauttia! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ! Kiitos, ja yritän kyllä ottaa näistä hyvistä hetkistä kaiken irti, unohtamatta silti sitä elämän kääntöpuolta :>

      Poista
  7. Voi että mulle tuli tästä postauksesta hyvä mieli<3 sä ansaitset kaiken negatiivisen jälkeen onnea ja on tosi kiva kuulla että sulla on aika lailla kaikki hyvän olon ainekset kasassa - ihania ystäviä, koti ja koulupaikka, eli selkeesti lupaus paremmasta huomisesta! :) olet ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla tommosta, että jollekkin muulle tulee mun "ansiosta" hyvä olo :> Ja joo niin mulla kyllä näyttäs olevan ! Kiitos paaaaaljon <3

      Poista
  8. Ihanaa että oot onnellinen <3 halauksia!

    VastaaPoista
  9. Ihanaa kuulla et asiat on hyvin ja kaikki on hyvon ja äää et sie oot onnellinen c: Olen iloinen siun puolestas c: Yritä jarkaa samalla linjalla c: ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin on ihan superihanaa, kun asiat on pitkästä aikaa hyvin ja silleen ja kiva jos oot ! :> Mä yritän parhaani mukaan (:

      Poista
  10. Voi ei, ihanaa tekstiä. ♥
    Pystyn samaistumaan paljon (n. 6 vuotta sijaisperheessä asumista, nyt vuoden ajan poikaystävän kanssa omassa kodissa), ja kuinka iloseksi mut tekikään, kun tiedän kuinka hyvä olo sulla on nyt, oot ansainnu sen. :)
    Eli tosi paljon onnea omasta kodista, eikä liian räväköitä tupareita. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmuisesti ! Ja juu ei tietenkään ;)

      Poista
  11. Tuun oikeesti iloseks ku tiijän, että sulla on kaikki hyvin. :-)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)