lauantai 6. heinäkuuta 2013

I wont tell you a thing about all those pills...

 

 
Elämä kusee taas liian pahasti. Ihmissuhteet on täysin perseellään ja mä romahan ihan just. En jaksa enää taistella minkään puolesta. Romahan jos romahan, eipä sille varmaan mitään voi. Eilisyö oli liian rankka kolaus mun mielenterveydelle ja kaikki muu paska vaan kasvattaa sitä mukaansa tempaavaa ahdistusta niin paljon etten tiedä mitä teen. Kohta ois edessä muutto. Muutto kaupunkiin jossa mulla ei ole enää yhtään ystävää. Ei ketään kenen puoleen kääntyä. Kai se on jotain kohtalon ivaa, että ensin suunnittelee kaiken valmiiksi ja alkaa melkein odottamaan tulevaisuutta ja sitten kaikki haaveet tuhoutuu. Taas. En mä enää edes sure koko muuttoa ja yksinjäämistä. Ei mulla nimittäin oo enää edes voimia sellaseen. Otan vaan kaiken vastaan ja annan jokaisen ongelman kasaantua niin etten kestä enää. Niin, tai no onhan se aikuisosastokin aina vaihtoehto...

Onneks on olemassa tapoja joilla turruttaa edes vähän tätä vitun pahaa oloa.

18 kommenttia

  1. Oon seuranu blogiasi ja katsonu kaikki kuvasi täytyy sanoa että kyntesi ovat täydelliset ja pitkät. Ovatko ne aidot ja voitko pistää uusia kuvia niistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oha ne iha aidot ja voin joskus juuuuu

      Poista
  2. tykkään sun blogista paljo, oot tosi avoin sun juttujen kanssas, ja kaikkee, ja muutenki tosi sulone :3
    http://milli-petra-maria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Toi uus banneri on hieno, millä muokkaat noi kuvat`?

    VastaaPoista
  4. Tiijän kokemuksesta, että tollaseen tilanteeseen on vaikeeta sanoo oikee mitään, mutta koita selvitä/selvittää asia kerrallaan. Alota pienimmistä jutuista jotka vaivaa, ja koita sit selvittää asia kerrallaan, ihan kaikessa rauhassa, äläkä mieti ku yhtä asiaa kerrallaan. Hommaa joku (siis vaikka psykiatri), jolle voit varmasti millon vaan puhua jos siltä tuntuu. Ja onhan sulla muuten kavereita, pidä niihin yhteyttä. Ja yritä pysyä erossa siitä terästä. Mä luotan siihen, että pärjäät. :-)


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos neuvoista, noin mä just teinki ja teen parhaillaa et selvittelen asioita yks kerrallaa iha chillisti :)

      Poista
  5. makeet vaattteet ja ihana sä ♥
    voimii sulle <3

    VastaaPoista
  6. Tiedän miltä susta tuntuu,toivotan paljon voimia!

    VastaaPoista
  7. Minne muutat? :o Stay strong bro! Jos muutat lähelle nii tuun sun kaveriksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Järvenpäähä aika lähelle keskustaa :>

      Poista
  8. Mulle voi sitten aina soitella :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)