perjantai 7. kesäkuuta 2013

Opasta mua aurinko mä pelkään pimeää



Huhhuh ensi alkuun pahoittelen viikon mittaista postaustaukoa. On tapahtunu ihan törkeen paljon kaikkea lyhyessä ajassa, eikä oo ollu oikee aikaa eikä halua kirjotella.. Päättärit meni tosi loistavasti paria outoa juonenkäännettä lukuunottamatta. Oltiin Marjaanan kanssa juomatta, tai siis juomatta alkoholia. Vettä sen sijaan kulu litratolkulla, sillä vetästiin sellanen pieni kävelylenkki Järvenpäästä Kellokoskelle ja takasin. Käytiin muun muassa pitkästä aikaa kellokosken osastolla hahah :D Myös Mario Cart:ia tuli pelattua aaaaaika runsaasti ja oli kyllä ihan mahtavaaaaa ! Ainakin mun mielestä.

Loppuviikko onkin ollu vähän sekavampi, ainakin jollain tasolla Alkoholilla on tullu läträttyä ja kaikenlaista ihmissuhde-säätöä on näiden muutaman päivän aikana ollut ihan helvetisti. Jotenkin on aika paha maku suussa vieläki tästä kaikesta, mutta ehkä kaikki järjestyy vielä... Muutaman rajumman puoleisen, oikeassa jalassa sijaitsevan vekin lisäksi on tapahtunu paljon hyvää. Oon nimittäin hengaillu paikkakuntalaisten nuorten, mukaanlukien Sannan ja Oonan kanssa aika paljon ja saanu ebaysta pari pakettia! Toisesta löyty ihan mahtava Guy Fawkes paita ja toisesta kattava luomiväri paketti! Myös kauan haaveilemani objektiivi on nyt vihdoin ostettu äidin avustuksella, sekä toinen aika vänkä laite. Nimittäin kameran langaton kaukosäädin uujee! En oikeesti pysty edes sanoin kuvailemaan kuinka onnellinen, ainakin kaiken tän materian kannalta oon. Tai kuinka oon edes pärjänny ilman tota objektiivia, joka nostaa mun kuvien laatua moninkertasesti. Tässä ois teille pari kuvaa viime päivien ostoksista ja tietysti musta hyödyntämässä niitä tänään ! :`)


 Objektiivi 325e, kameran kaukosäädin 79e Rajala Camera
Luomivärit 7,61e Ebay
Paita 17,64e + toimituskulut 5,88e Ebay


Mitäs tykkäätte tosta paidasta, meikeistä ja tietysti kuvista ? Ite oon ainaki supertyytyväinen, vaikkei mieliala ookkaan ihan parhaimmasta päästä näinä viime päivinä ollu, niin kaikki kannustavat kommentit, ystävien seura ja jopa tää postaus saa mut voimaan paremmin. Huomenna lähden Joutsenoon muutamaksi päiväksi ja luvassa on ainakin näillä näkymin ja tietty näillä varusteilla paljon kuvailua ja pikkuveljeni rippijuhlat ! Palaillaan viimeistään ensi viikolla, jos en ennen sitä pääse postailemaan. Toivottavasti teidän lukijoiden kesä on alkanut hyvissä merkeissä ♥

17 kommenttia

  1. Joooo, kuvien laadussa on ihan selkeä ero parempaan suuntaan, tosi hyvälaatusii ja terävii ;oo ja.. sä näytät iha käsittämättömän upeelta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä et sen huomaa ! rakastan tota objektiiviiii :') ja kiitos :3

      Poista
  2. oon utelias ja kysyn mikä objektiivi toi tarkalleen on ? :3 Ja toi huppari on muuten aivan upea !
    kyllä se mieliala varmasti paranee kohta :) hyvää kesää sulle !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voin linkkaa ton objektiivin sulle heti ku pääsen koneelle ja kiitos ! :) hyvää kesää sullekkiiiii

      Poista
    2. http://www.rajalacamera.fi/tuotteet/tuote/2440153012/sigma-30-1.4-ex-dc-hsm-eos tollanen :>

      Poista
  3. Tosi kiva postaus, ja ihanat kuvat! :>:>
    Tykkään ihan hirveesti sun blogistas!!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiittiiiiii ja kiva et tykkäät !! :>

      Poista
  4. mä oon miettiny ostavani ton saman luomiväri setin :D onks ne hyvii? ja hei tavataanko nyt kesän aikana? :)<3 ja ihanii kuvii!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah ai oot :D joo on ne kyl ainaki mun mielestä ! ja vois kyl yrittäää nähä :)

      Poista
  5. Ooh mikä paita!! V ♥♥
    Ja sun hiuksia kadehdin ihan sikana, haluun kans >.<

    Oot ihana! :3 Pidä ikimuistoinen kesä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JEP!! :3 jaja kiitos paljonn, pidä sinäkin :P

      Poista
  6. Upeita kuvia ;3 Mä tuun varastaa noi meikit sulta DX ihana olet!! Magee paita ;3 OwO Pärjäile ja pidä hauskaa! <3

    VastaaPoista
  7. Ihaanat noi siun hiukset on!!! :D

    VastaaPoista
  8. hei tee seuraavaks postaus siitä sun ja jossun ystävyydstä C: !
    ja blogis on muuten paras :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo teen sen tässä lähiaikoina jos vaa on tarpeeks hyvä olo ! ja hahah kiitti :p

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)