keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Good news !

vanha kuva
 
Apua mitä täällä tapahtuuuuu!?! Lähin tänää laitokseen ja junamatkalla puhelin alko soimaan. Joku outo numero näky ruudussa. Vastasin ja hetken päästä tajusin, että se oli asunnonvälittäjä. Sama välittäjä joka oli niissä muutamassa näytössä jossa käväisin pari viikkoa sitten ja tää kyseinen välittäjä ilmotti mulle että,
 
m ä  s a i n  k ä m p ä n !
 
Menin ihan paniikkiin ja en tienny miten päin olisin. Soittelin porukoille ja laitokselle kaikista paperijutuista sun muista ja huomenna mä ilmeisesti kirjotan mun elämäni ensimmäisen vuokrasopparin, Järvenpäässä sijaitsevaan 35-neliöiseen rivitalo yksiöön! Muuta mun päähän ei tänään oo oikeen mahtunu ku tää asuntohomma, jotenki tää tuli ihan puun takaa vaikka asuntoa oonki haeskellu jonkin aikaa, mut nyt ku kaikki on konkreettista nii sellane pieni pelko ja jännitys nous ilmaan. Miten mä pärjään yksin ja miten pystyn jättää taakseni Nurmijärven ja tän laitoksen joka on ollu mulle koti jo lähemmäs kolme vuotta. Noh, on tässä varmasti vielä jonkin verran aikaa sulatella näitä muutoksia ja uusia asioita, jotka tulee eteen. Huomenna saan myös luultavasti tietää muutto päivämäärän. Päällimmäisin puolin oon kuitenkin ilonen. Mulla on oma asunto, jonka voin sisustaa, jonne voin kutsua kavereita kylään ja jossa voin elää niinku ite haluun !


38 kommenttia

  1. Helvetisti onnee! :)

    VastaaPoista
  2. ÄÄ :'D mua häirittee kun ooksä niiko tyttö vai poika XD kun näytät tytöltä mut aika paljo pojalta ja sulla ei oo rintoja ( ei pahalla jos oot tyttö ) o.o
    apuaa :c oli pakkokysyy.

    janiin ONNEAA kämpästä ! (: :'3

    oot ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha xD Oon poika! jaja kiitoksia vaaan :3

      Poista
  3. Vastaukset
    1. kiiittttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :>

      Poista
  4. OOONNNNNEEEEEEEEE!!!!!!!!<3<3<3<3<3 Mä tuun sit käymään joskus ;) ja heii onks sul viikonpääst vkl mitää? mä oisin yksin kotosalla koko viikonlopun nii voitais nähä jäkes tai jotai jos sulle käy? :) ku on jo niiiin ikävä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitoooos :> ja taidan sillon kyl olla himas :((

      Poista
  5. onnee hei kämpästä ! <:
    vaik näin täällä asuvana sanonki tätä paikkaa loppupeleis täysin kuolleeks. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiittiii ! :) ja joo itekki jäkes sen vuoden hengaillu nii oha se vähä kuollu mut ei haittaaaaa ! :p

      Poista
    2. mut asuuha täälläki hemmetin upeeta porukkaa ja tällai (:

      Poista
    3. nomut onha täälläki upeetaki porukkaa kuitenki (:

      Poista
  6. Voiiii! onnnnnea hirmupaljo! (---:

    VastaaPoista
  7. Onnee! Eka oman kämpän saaminen on aina jännää, toivottavasti menee kaikki hyvin sit! Mä sillon vähä järkytyin eka ku muutin kotoo pois, pitiki yhtäkkiä tehä ruuat ja kaikki ite (vaikka siis olin kotonaki tehny mut aina avustuksen kans), siitä alko hirmu harjotteleminen oman elämän elämiseen :) ensimmäinen kuukaus tais kuitenki mennä näkkärillä ja pakastepitsoilla haha.. :D

    VastaaPoista
  8. onneaaaa! :) itekki asun jäkessä! mihin päi muutat? keskustaa,jamppaa,kinnarii minne? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uuuuuu ööö no en muista :D oisko ollu pajalaaa ?

      Poista
  9. Onnnea Pietu!!! Sitten haluan osoitteen että löydän sinne kylään!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. purrrrrr kiiitos <3 ja joooo !!! ilmotan sen sulle heti ku tiiän :>

      Poista
  10. wiihhh , suhun olis kiva tutustuu ^^

    mut se tuski on mahollista :c möww...

    sullon ihana blogi. (:

    + ONNEAA kämpästä (: mahat ol happy now :'3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl muhu saa tutustuu c: ja kiiitos paljon !!!!

      Poista
    2. nii.. miten mä muka tutustun suhun xc

      Poista
  11. Hei onneee ! varmasti ihan sika kivaa ! (((::

    ja oon nänhy sut pari kertaa stadis mut en oo uskaltautunu tulee puhuu :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiittiii ja no onhan täää :> jaja ai :D tuu sit ens kerralla!!

      Poista
  12. millä aiot maksaa vuokran?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulun jälkihuollon piiriin eli eri kaiketi eri tuilla ja sossun tuella

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)